faith

beebi, löö mind veel üks kord

Mul oli õigus, tänane päev tundubki umbes sada korda parem kui eilne. Sain öösel üsna korralikult magada, täna on juba päike ka väljas ja on näha, kui ilus kõik on. Avastasin, et siinsamas üle õue on bassein kah, nii et enne orientationile minekut kavatsen selle ka üle vaadata. Mul on muide nüüd läätsed ja nende üheks plussiks on see, et saab rahuliku südamega päikseprille kanda, ilma et peaks kuskile otsa koperdama, nii et võib loota, et ma sinna kogemata sisse ei kuku.
Kuna mind ei huvita see, et kunagi lugesid seda blogi ka inimesed, kes lootsid siit midagi põnevat leida, näitan nüüd pilte oma uuest elamisest. Ei tohi unustada, et tegelikult loeb seda blogi ka mu vanaema, kellele see ehk huvi pakub.  Ja mõelge selle peale, et tänu neile piltidele siin, ei sunni ma teid neid kunagi laivis vaatama.

Nagu näha, on tegu täiesti tavalise pisike magamistoaga, kuigi pildile ei ole jäänud minu selja taga olev suur peegelklaasist lükandustega kapp, mis teeb elu veidi lihtsamaks – eelkõige on eelmainitud läätsesid selle ees väga mugav silma toppida.

Alumine korrus on see-eest suur ja mõnus – lisaks lihtsalt elutoale on seal kööginurgast eraldi ka väike sööginurk, et soovi korral koos süüa saaks.

Ja väljas on grill, laud ja pesukuivatusrest, kõik ühtlaselt ämblikuvõrkudega kaetud. Suvevaheaeg oli pikk. Sakslannal on sellele lisaks ka rõdu, mida isegi mina ei viitsinud pildistada. Ta on üldse valmis mugavuse eest maksma, sest tema toaga kaasneb (muidugi väikese lisatasu eest) isiklik vannituba, mis on muidugi ka teiste seisukohast hea, sest ilmselt läheks parajaks trügimiseks, kui me kõik neljakesi ühte vannituba jagama peaksime. Ja ma ei mäleta, kas ma juba ütlesin, et vannitoas on nii dušinurk kui vann, nii et veidi rohkem luksust, kui tudeng harjumuspäraselt eeldab. Eile sain teada ka palju see luksus maksma hakkab. Üüri, milleks on 150 dollarit nädalas, olen ma neile juba ette andnud, aga sellele lisandub korteri kohta 700 dollarit kommunaaltasu kvartalis – seega mina pean neile korra kolme kuu tagant 175 dollarit andma. Ei midagi väga tapvat.


Eraldi panin pildi reeglitest, sest neid siin majas armastatakse. Välisuksel on ainult väike osa, lisaks oli iga toa uksel eraldi silt selle kohta, kuidas tühja tuppa ei tohi keegi isegi tühja kilekotti asetada, sest muidu tuleb trahv. Kui meil Tartus oli ainult kirjas, et lemmikloomad on keelatud, siis siin on ekstra juurde kirjutatud, et see hõlmab KÕIKI lemmikloomi, sh ka näiteks akvaariumikalu. Selle reegli järgimist võiksid nad veidi pingsamalt kontrollida ja ämblikud ja prusserid siit minema transportida. Keelatud on ka ükskõik millised peod ja ükski sõber ei tohi kunagi ööbima jääda. Huvitav reegel on see, et esikus ei tohi kunagi olla ühtki paari jalanõusid. Ehk siis üsna rangelt kõik kirja pandud, mis neile vähegi pähe on tulnud. Tundub, et vahepeal käivad nad kontrollimas kah, sest eelmistel on külmkapi külge jäänud kalender, kuhu on märgitud inspektsiooni külaskäigud.


Ahjaa, loomaarmastajatele. Ämblikud paistavad nüüd päikesevalguse käes kenasti kätte, neid on peaaegu igal pool. Eile tormasin sakslanna kisa peale kohale ja avastasin, et ta tapab midagi, mis nägi välja nagu tikutoosisuurune prussakas. Kokku võttis see umbes 15 minutit – putukat visati kingaga, joosti karjudes teine teisele poole (sest ega loom ka seisma ei jää, kui teda kingaga loobitakse) ja seejärel läks tüdruk tagasi TAPMA. Antropoloogilisest seisukohast väga huvitav vaatlus, puhtinimlikust aspektist oskan ainult loota, et ükski neist jubedustest minu tuppa ei jõua. Tegin sellest jubedikust ühe väriseva pildi kah, ehk K.K.P.S. oskab selle peale öelda, mis loomaga tegu on – kuigi seda udukogu vaadates võiks vist sama hästi lumeinimest pakkuda.

Edit: eriti tegus tüdruk passis täna kümnest neljani koolis ja seejärel jooksis ühest majast teise, et oma ained ilusasti kätte saada ja saab nüüd LÕPUKS OMETI kämpusealal tasuta wifi mõnusid nautida. Kahju, et see ala ühikateni ei ulata, minu jaoks on just hilised õhtutunnid (teie pealelõuna) diivanil lesides läpaka klõbistamiseks need kõige maitsvamad, nii et peab ikka plekkima hakkama. Nüüd lähengi koju uurima, kas mu isiklik venelanna on kohale jõudnud, saab arutama hakata, mis ja kuidas me netiga teeme.

Ciao, pelled!

4 kommentaari “beebi, löö mind veel üks kord

  1. Eehhh vastik. Mul juba üks tuttav töll on, kes aeg-ajalt raporteerib, et mõnusalt jahe on = +30.
    Ajavahe tõttu tervitab ta mind hommikuse töölesaamise puhul messengeris teatega, et tema joob õlut.
    Vähemalt puuduvad sealpool maakera Sass, Rock ja Hiid. Pakun, et poole aasta pärast oleks isegi orikas suisa õnnistus 😀

    1. Õlut ma õnneks ei joo (Heineken maksab siin terve varanduse, märkasin ma poes mööda jalutades), aga peakski täna koju minnes uurima, kuidas siin siidriga on.

  2. Kuskilt Karu Persest tuleb teave, et esmapilgul ma mõtli, et oled kohalikku prussakat pildistanud. See ta võib ka olla, arvestades suht pika tundla olemasolu – paistab üleval kolmest jalast eespool. Kui ta on mingi prussakalaadne vms olmepeletis, siis ju sa kohtad neid veel palju.

    Mina helistasin oma elamisest öösel prussaka leidmise ja mõrvamise järel paaniliselt Kanadasse, et sellest raporteerida. Rõhutagem, et see olin mina, kes ma neid tõepoolest ei karda! S.t kingaga loopimine on sellisel juhul suht loogiline käitumine ja umbes sama mõistlik ning põhjendatud.

    Äkki sa avalikustad, mis linnas sa asud. Mul ei tulnud pähegi varem küsida…

    1. Üldiselt nimetatakse seda Sydneyks – ma sain alles siia jõudes teada, et tegelikult on ametlikult siiski tegu ühega Sydney paljudest äärelinnadest, mille nimi on North Ryde. S.t. kool on vist North Ryde’s ja mina elan Marsfieldis, kuigi ühest teise kõnnib kümme minutit.

      P.S. Mõeldes ühel õhtupoolikul eksistentsiaalsete küsimuste üle, tabas mind järsku teadmine, et kui ma ei teaks, mida su pseudonüüm tähendab, hääldaksin ma seda ilmselt püüdlikult kaa kaa pee ess ehk siis “kaka pees”.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.