White Rabbit – Percussion Gun

Mul on hetkel ainult üks unistus – tahaks laupäeval kaua magada. Tööd (nii kooli- kui palga-) on sel nädalal nii et tapab ja puhkamine on kauge unenägu. Eriti meeldib mulle õppejõudude loogika. Nimelt peaks teoreetiliselt kolmapäeval keskpäevast alates kõik loengud ära jääma, sest kallil alma materil on ometigi sünnipäev. Juba kaks õppejõudu on otsustanud, et siis on ju eriti hea just kolmapäeval kell kaksteist loengut pidada, sest pole vaja karta, et millegagi kattuks. Win! Tunnen, kuidas aju vaikselt ülepinge all järele annab.

Kuulame siis vähemalt head laulugi.

7 kommentaari

  1. Minu järelpärimisele loengute mittetoimumise suhtes vastas üks õppejõud lihtsalt, et lühendatud tööpäev on ainult tehnilisel personalil. Eks näis paljud üliõpilased siis endid nende hulka kolmapäeval arvavad.

    • See on küll huvitav teooria, sest meil jääb näiteks hispaania keel siiski ära.

  2. Lühendatud tööpäevad on kirjas ülikooli töökorralduses ja see kehtib kõigile töötajatele, olgu nad koristajad või õppejõud. Loomulikult kui inimene tahab vabast ajast tööd teha, siis seda vist takistada ei saa.

  3. oi kuidas mul on kell 14 praktikum🙂

    • Oi, kuidas sa praktiseerid.

    • Heh.. Oi kuidas mul on kell 14 eksam ja kell 16 praktikum🙂

  4. loodetavasti ükski keenjus ei taha 21. detsembril loengut teha… arstiteaduskonnas tegelikult tehakse. tegelikult on õppimine tore, nii et ma ei välista nt laboris vegeteerimist. teadagi kõige tõhusam tööaeg, kui rahvast on vähe


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid