art

Ilusate piltide eri

Tahtsin lihtsalt ilusaid pilte näidata. Nimelt meeldivad mulle väga igasugu pin-up tüdrukud ja Irina Davis tegi vene variandi, mis näeb päris lahe välja:

Lisa näeb siit.

P.S. Kui juba ilusatele tüdrukutele jutt läks, siis mis harjutused/mis spordiala aitab kõige paremini jalgu peenemaks saada?

22 kommentaari “Ilusate piltide eri

    1. No ma muidu ei ole paks, lihtsalt see tüüpiline probleem stiilis *ää, mu reied puutuvad kokku, kui ma jalad koos seisan,* nii et tahaks mingeid harjutusi vms, mis just sellele kehaosale mõjuks.

  1. tassi raskeid asju kaasas jala käies.
    Nii et jalagadele toetuva värgi mass oleks suurem.

    Mina sain tornjast säärekujust lahti ning peenikese pahkluuga siresääre asemele esimese rasedusega nt.

    jooksmine on ka suht hea.

  2. Haha, epic, vähem söömine…
    Aga mis jalgu sa mõtled? Sääri, reisi? Rattasõit on säärtele, reitele suur lihas koormus küll muidu, aga pekki eemaldab igasugune koormus+vähem söömine 😉

    1. Reisi mõtlen. No ma arvan, et mul ongi osaliselt see teema, et tegin nooremana sellist trenni, mis hullud reielihased kasvatas, aga ei viitsinud iga kord korralikult venitada, nii et lõpuks olid parajad lihaspakud. Oleks võinud reite vahel pähkleid prõksutada nagu Nanny Ogg ja siiani on see osaliselt ikka veel näha, kuigi tõsi küll, ilmselt on nüüd veits ikka pekki ka kasvanud. Iseenesest vist trepist üles-alla jooksmine võiks ka kasulik olla, lisaks Vana Naise poolt pakutule.

  3. Teoorias räägitakse, et ei saa kulutada pekki a la kõhult, reitelt, kätelt eraldi. Rasva % kehas jaotub ühtlaselt mingi X faktori järgi ja selle vähendamine kogu kehas vähendab rasvapostrit igal pool.
    Spetsiifilised hajrutuse reitele, kõhule, treenivad ainult neid lihaseid ja teoorias suuremad lihased = suurem rasvakulu üldse. Aga lihased suurendavad ka rasvapolstri esile tungimist. Nt. kõhulihaste treenimine tõmbab kõhtu rohkem sisse ja tekitab illusiooni vähenenud ümbermõõdust. Tegelikutl ei pruugi üldse väheneda rasva % kehas.
    Ja see reite näide on hea. Intensiivne rattasõit kasvatab ka reielihaseid ning kui seal peal on pekk kogunenud, siis tulemuseks on rämedad pakud 😛

    Ma ei ole mingi ekspert, aga see jutt on general knowledge ja iga vähegi mõistlikum treener räägib sama juttu…

    1. No muidu ei oleks mul selle jutu vastu midagi, aga rindadest ju ka päris ilma jääda ei tahaks. 😦

      Lisaks tean ma piisavalt inimesi, kellel süües läheb kogu pekk ainult ühte kohta – näiteks piitspeenikest tüdrukut, kellel on hull punnkõht ees. Ei ole rase, kui ta just elevanti ei kanna, sest ta on viimased 3 aastat selline olnud. Kui see rasv neile ebaühtlaselt koguneb, ei kõla ju loogiliselt, et ta lahkudes maru ühtlaselt liikuma hakkaks.

      1. Jap. Naisel on see, et rindadest kaob rasv esmajärjekorras ja see on väga… paha 😛
        Ja teine asi on tõesti see rasva jaotus, see on geenides või kuskil mujal kirjas, ma ei tea, vb ütlevad teadjamad selle kohta rohkem, aga näiteks meestel koguneb rasv pigem kõhule ja naistel pigem tagumikule/reitele, seda on näha linnapildis ka väga selgelt.
        Aga kõhukad naised on ilmselt geneetilised … erandid? Igatahes kõhukese vastu ehk aitab kõhulihaste trenn või ultraheli, et mis seal kõhus on. Vaehest on naine rase ja ise ei tea seda… lehest lugesin sellistst juhtumist… 😉

  4. OT
    Pean tunnistama, et mul pole õrna aimugi, mis linke Sa mõtled, ma ei mäleta miskiseid poodide linke seal. Aga mis tüüpi asjad Sind huvitavad, midagi võin visata.

  5. Mnjah, minu kogemus kõneleb ainult sellest, et rohkem trenni = suuremad säärelihased – kuni eriti tihedal tantsuajal ei saa enam lühikese seelikuga kõrgeid kontsi kanda, kui ei taha parajasti välja näha nagu drag queen.

  6. minu mäletamist mööda toimib alt poolt tisside puhul kõige paremini rahulikus tempos jooksmine – konks on selles, et ajaliselt peab vähemalt 45 min jooksma, et rasvupõletama hakata. ah jah peale seda ei soovita kaks tundi süüa, sest siis lähevad kõik söödavad valgud lihastesse.

    1. oot, aga kui sa kulutad oma vähemalt 45 min trenniga energiat ja siis ei saa süüa, kas siis organism olemasolevaid lihaseid kulutama ei hakka? (minu puhul ei tuleks see trikk nagunii kõne alla, ma lähen pärast füüsilist koormust ilma söömata kas süvenevasse apaatiasse või tigedaks ja hakkan tüli norima).

        1. öö… õmm… mõni toitumistark võiks nüüd sekkuda, aga kas organism ei otsusta siis, kui energiat on just kõvasti kulunud ja veres suhkrut vähe järel ja süüa ka ei anta, just säästurežiimile minna ja edaspidi kõike söödavat usinasti tallele panna?

      1. A miks peaks probleem olema, kui söödavad valgud lähevad lihasesse, nagu sick ennist mainis? Lihased on ju kasulikud, eriti kui on sellised praktilised liigutamiselihased, mitte atleetvõimleja edevuslihased. Kui korralikult venitada, ei lähe tekkivad lihased liiga punni ka.

        1. (tglt huvitab mind hoopis see, kas on võimalik pärast kahetunnist trenni, kus käib kõva andmine, nii et higi jookseb sorinal, söömata olla, nii et pärast kellelegi vihaga peksa ei anna või vastupidi, madalast veresuhkrust koomasse ei kuku, nagu öeldud, esinevad mul pehmendatud kujul vahelduva eduga mõlemad variandid, kui ma ettevaatlik ei ole ja trenni ilusasti mahlapudelit kaasa ei võta)

  7. Tund aega või rohkem niisama vehkida oleks jah imelik, aga aeroobset trenni saab ka mõtteka tegevuse, näiteks tantsimise või kakluskunstidega. (tantsimise mõttekus oleneb suuresti muusika meeldivusest)

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.