alcohol

killukesi töökohalt vol2

Purjus mehed seisavad mu aknal ja ajavad sõbralikku juttu, sest… Sest nemad on purjus mehed ja mina tundun olevat naissoost, seega on sotsiokultuuriliselt soovitatav minuga nalja visata ja mind välja kutsuda. Ma alati mõtlen, mida mehed sellises olukorras teeksid, kui mõni preili siis tõusekski püsti ja ütleks, et hakkame siis minema. St mida teeksid mehed, kes tegelikult tunduvad üsna tagasihoidlikku tüüpi olevat, lihtsalt veits lõviks joonud, ma kardan, et nad oleksid üsna ehmunud. Igatahes sotsiaalse suhtluse FEIL:

Mees: Aga äkki läheks Maasikasse?

Rents: Maasikasse? Ma arvasin, et seal käivad 30aastased?

Vaikus. Veel natuke vaikust.

Mees: Mis sa arvad, kui vanad meie siis oleme?

Rents (kokutades): Ma ei tea… (vaikselt) Mu ema sõbrannad käivad Maasikas…

Ei pea vist ütlema, et sotsiaalne suhtlus lõppes üsna kiiresti. 😀