Meil teevad nad viimasel ajal ikka täielikku tsirkust. Märtsi alguses teatati mulle, et ma ei saa näitu teatada, sest see olevat juba teatatud – ja veebruari arve olevat kaheksa senti. Ma olen muidugi kokkuhoidlik inimene, aga mitte NII kokkuhoidlik, seda enam, et ma olen ise kogu aeg näitu teatanud ja see, et ma ise oleks varem liiga suuri numbreid teatanud, on välistatud. Okei, eks ma aru sain, et ju see uus süsteem neil jamab ja mõtlesin, et eks maksan siis järgmisel kuul kahe kuu arve korraga, kui ise näidu teatan. Aprilli alguses ütles süsteem jälle, et näit on juba teatatud (st meil seda sisestada ei lasknud), aga uut arvet meilile ei tulnud ega tulnud – ja kui täna uuesti süsteemi sisse logisime, selgus, et nüüd siis järsku ikkagi saab näitu teatada ja pole aprilli algusest neil mingit infot. Ma olen ehk vanamoeline, aga tegelikult mulle siiski meeldib korraga ühe kuu eest maksta, mitte seda summat muudkui kasvatada. :S
Nüüd hakkasin telefoninumbrit otsima, et neile helistada – selgus, et kliendi muredega tegeletakse ainult kaheksast viieni, kui just rikkega tegu ei ole, aga neile vajalikke asju (näiteks elektrivargusest) saab teatada ööpäevaringselt. Muidugi, neil pole kohustustki mulle ööpäevaringselt teenust pakkuda, aga kui teised suurfirmad (näiteks telefonikompaniid) sellega hakkama saavad, ootaksin seda ka selliselt gigandilt nagu Eesti Energia. Eks siis nüüd ootan hoopis selle uue arve ära ja vaatan, mis seal kirjas on, sest ega ilmselt see telefonineiu ka mulle mingit arukat juttu rääkida oskaks, ütleks lihtsalt, et tema küll ei tea, miks süsteem tõrgub.
Aga vaata kui hästi see ettevõte Eesti riigi eelarvet täita aitab. Selle kõrval need väiksed probleemid ei loe midagi:)
Hea et neil üldse telefon on. Mina avastasin täna, et nt Tartu kandekeskusel enam telefoni pole. Mingi üldine kliendiinfo on, sealt öeldi, et neil pole Tartus inimest, kes telefoni vastu võtaks, et saatku neile meil (selleks siis on inimene?). Meilile lubatakse vastata 7 päeva jooksul. Nii et lõpuks on võimalik, et pakk, mida taga otsin tuleb nt enne kui meil.. Aga jah, suurfirma kolib kõigepealt linnast välja, siis ei too enam pakke koju ja lõpuks ei saa neile ka enam helistada. Sweet.
Kui mure jätkuvalt aktuaalne, võid proovida 7440654
Kusjuures siin ma küll erilist probleemi ei näe, sest ma pidin täna just kandekeskusesse helistama – helistasin sellel üldnumbril, mis teatise peal oli, loetud sekunditega võeti vastu, räägiti viisakalt, öeldi, et pakk on homseks kohal ja oligi korras.
See vana number ehk 7440654 mul küll ei vasta. Pakki saab tellida jah kesklinna, aga praegu kui ma oma saabumata pakki taga otsin, siis see 1661 ei osanud aidata, vaid soovitas meilida.
Elioni tehniline tugi küll ööpäev läbi kõnesid vastu ei võta. Eriti äge on see siis, kui nad keset ööd hooldustöid otsustavad teha ja ei saa isegi kellegi käest küsida, kas varsti tuleb internet tagasi või on mõttekam magama minna.
Tavaliselt nad ikka saadavad enne meili, et võtame interneti ära sellest kellast selle kellani. Vähemalt mul küll korraliste puhul on olnud. Kui erakorraliselt läheb, siis ei saagi lõpuaega teatada kahjuks 🙂
Aga EE-ga oli mul just positiivne kogemus, kui valesti kirjutatud näidu eest ei pidand hiigelarvet maksma vaid saatsid uue õige arve. Pidin küll mitu päeva õiget hetke rihtima, et klienditeenindusele pihta saada, aga ikkagi, lahke naisterahvas oli teenindaja ka veel. Arenevad.
noh, vahel on olnud, et ei tule mingit meili ja siis oleks küll abiks teada saada, kas on mingi üldisem jama, nii et mul ei ole mõtet üritada oma ruuterit viis korda restartida.
Minul oli EE-ga just üllatavalt positiivne kogemus. Ma nimelt unustasin neile teatada, et ühes meile kuuluvas korteris pole juba üle-eelmise kuu algusest reaalset tarbimist (totaalselt minu viga), mistõttu ma unustasin ka näidu teatamise sujuvalt ära, mistõttu koostasid usinad EE tädid/onud veel sujuvamalt prognoosnäidu alusel arve. Mis teatavasti on alati suurem kui “keskmiselt tarbitud” elektrienergia kogus. Kuigi kogu krempel tulenes minu mälu halvast seisundist, siis ma seda arvet eriti maksta ei tahtnud ja kirjutasin EE-le maili (pühapäeva öösel!), kus ma täiesti ausalt teatasin, et olen loll ja maksta ei taha, ettemaksuks ka jätta ei taha ja misnüüdküllsaab? Reaalse näidu edatasin ka. Valmistusin suuremaks vaidluseks, st käärisin varrukad juba üles :D.
Esmaspäeva hommikuks oli mulle laekunud mail, kus teatati, et prognoosnäidu alusel koostatud arve on tühistatud, maksta ei ole vaja ja kui tarbimine uuesti pihta hakkab, siis võiks neid võimalikult kiiresti teavitada. Aitäh ja head päeva!
Loo moraal – võibolla tasub neile kirjutada?
Tere! Lugesin Teie kommentaari ja tahaksime tekkinud arusaamatusele täpsemalt otsa vaadata. Oleme väga rõõmsad, kui saadate meile oma mure e-kirjaga aadressile teenindus@energia.ee, siis saame juba konkreetsete lepinguandemete valguses Teiega ühendust võtta.
Katrin Tamsar
Eesti Energia teeninduskvaliteedijuht
Big Brother is watching!!
Rents, sind jälgitakse vist otse seinakontaktist. Mina sinu asemel lülitaks igaks juhuks enne arvuti avamist elektri välja 🙂
Tegelikult on kõigil suurematel firmadel olemas monitooringutegelased, kes jälgivad, mida neist kirjutavad ja annavad vajadusel märku, et oleks aeg sõna sekka öelda.
Tere!
Tänan pakkumast, ma nägin tegelikult küll seda meiliaadressi, aga ma ootan esmalt nüüd selle suure arve ära ja vaatan, kas on selline summa, mis nüüd 2.5 kuu eest loogiline tundub – ja kui on, siis maksan lihtsalt selle arve korraga ära ja loodan, et edaspidi saan normaalselt näitu teatada. Kui probleemid jätkuvad, võtan kindlasti teiega ühendust.
Mul on ka EE-ga jama ja mitte näitudega, vaid sellepärast, et meie armsas kolkakülas, mis asub linnulennult 22 km kaugusel Tallinna kesklinnast ja suure maantee ääres, on selle aasta 3,5 kuu jooksul olnud juba 7 pikka elektrikatkestust ja kenasti tavaliselt puhkepäevadel, kui inimesed ikka kodus on ja tahaks sooja saada, vett juua ja kempsus käia. Aga ei saa, sest veevärk käib elektri peal, küttest rääkimata. Saatsin lõpuks ka eelmises kommentaaris toodud aadressil kirjakese, sain vastuseks, et olen võetud kaebuste lahendamise järjekorda. Järgmisena teen blogisse ka vist avaliku pöördumise ja kui see ka ei aita, võtan tuttavad ajakirjanikud appi :(. Kurat, ma ei mäleta sellist jama isegi nõukaajast ja ma olen piisavalt vana, et seda aega mäletada…
Minu elektriarve on kahekordistunud, kuigi rohkem midagi rohkem nagu ei tarvita. Hinnatõus, ma arvan. Ära ära ehmu siis, kui arve on oodatust suurem.