varahommikused mõtted

Sõbranna sai eile kaitsmise A. Mina oleksin talle juba teema eest A pannud, sest see oli lihtsalt nii huvitav – ta kirjutas sellest, kuidas taimed oma naabertaimi ära tunnevad ja kuidas see nende käitumist mõjutab. Nagu vau, taimed on ägedad. Taimetoitlus on lihtsalt puhas diskrimineerimine.

Ühe hea laulu panen teile ka, tekitab kohe tahtmise minna kinno seda vaatama. Ehk teeb kellelgi tuju paremaks, mul nigu natuke tegi. Tahtmine oli juba varem tglt (folklorist ikkagi), aga see laul kasvatas seda täiega. Suurima rolli teeb filmis muidugi Charlize Theron, kes peab jätma mulje, et ta tõesti usub, et Kristen Stewart on temast ilusam.

13 kommentaari

  1. See laul tekitas mus ka tahtmise filmi näha, aga üks sõps, kes käis kinos, ütles, et see laul ja ilusad pildid oligi kõik, mis filmis lahe oli, ja siis ma mõtlesin ümber ja ei anna neile raha.

  2. Siis ma vist olen Su sõbrannat loengus kuulanud. Juba ainuüksi loomade käitumine oli ääretult põnev, aga see, mida (vist siis) tema taimede psühholoogiast rääkis oli täielik pomm – täiesti uskumatu ikka. Kui mulle inimeste ajus liikuv ületamatult põnev ei tunduks, siis tahaks ise kah sedalaadi teemadesse täitsa minna.

    • Ta vist otseselt psühholoogiast ei räägi, vaid sellest, kuidas taimed reageerivad teiste taimede juureeritistele, saavad selle järgi aru, kas tegu on sugulastega või mitte ja siis valivad edasiseks taktika. St sugulastega konkureerivad vähem, võõraste eest üritavad kogu valguse ja toitained jms ära krabada. Kuigi seda võib vist tõesti ka psühholoogiaks nimetada.😀

      • Jep, sedasama ma mõtlesin. Pisut vägivaldne minu poolt jah seda psühholoogiaks nimetada muidugi. Kuigi meile seda tutvustati etoloogia, ehk siis nö loomade käitumispsühholoogia loengus. Tegelikult muidugi mõjus see loeng sedapidi, et selgus, et suurem osa käitumist, mida meie püüaks/sooviks mingi inimesele eripärase “psühholoogia” nime all selgitada on hoopiski väga loomne ja kehas toimuvate ainetega kenasti seletatav protsess. Eriti meeldis mulle see koht, kus selgitati, kuidas õige mehe leidnud naine (no ok, vabandage… emane äädikakärbes) sobivate ensüümide tõttu paksuks läheb… nii et naised… kui te ülekaalus olete, siis on süüdi teie mees…

        • Ma PEAN sekkuma, keele-ininesena: “vägivaldne” on vale selles kontekstis, “meelevaldne” oleks õigem.

          Tänane päev on nüüd korda läinud jee.

        • ma olen seda paksuksminemise asja oma naha peal kogenud, nii kui ma A.ga kokku kolisin, hakkasin vaikselt, aga kindlalt juurde võtma. Kaheksa aastaga kümme kilo.

  3. Jah, me arutasime hiljuti ühel sünnipäeval teemat “Päästke bonsai!”😀 Idee oli vaeste piinatud ja kidurates tingimustes kasvatatavate bonsaide vabastamine lopsakatesse kasvutingimustesse, kus nad tunneksid end vabalt ja õilmitsevalt ning saaksid vohada maltsade ehk energiavõsadena.

    Tglt me ei olnudki pilves ehkki endale tundub ka, et pidime vist ikka olema.🙂

  4. Kas olete kunagi märganud, et esimest korda muru niites on võililled ilusti sirgelt püsti, aga teistel kordadel ennast juba maadligi visanud? Et siis umbes nagu muruniitja mürina peale viskavad end pikali, et ellu jääda. Keegi võiks seda fenomeni ka uurida🙂

  5. Üks mu tuttav jälle jälgis seda, kuidas taimed jätavad meelde, mis kell valgeks läheb ja teevad oma õhulõhed selle järgi lahti. Kui paar päeva teisel kellaajal tule põlema paned, õpivad juba ära. Ühesõnaga, on mälu, ainult aru ei saa, kus nad seda hoiavad.

  6. Ja filmist niipalju, et seda ei tohiks sa vaatama minna veel eriti just siis, kui folklorist oled. Florence on vähemalt ühe loo kirjutanud ka Twilighti saaga ühele filmile,

  7. Ma olen kogu aeg taimetoitlastele väitnud, et elusa porgandi riivimine on eriti jõhker ja sadistlik tegevus, mille kõrval kanal pea maha löömine on kukepea (pun intended)

    • P.S, Jälle mingi vana topic feedi tekkinud

      • No ma ütlen, jätke rahule, ma vahepeal apdeidin, kui avastan, et mõne laulu link ei toimi vms.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid