Lohutuseks

Kuna on palju inimesi, kes ei jaksa ära oodata, millal nende elus midagi muutub, ja kes otsivad väljapääsu filmi- või kirjandusmaailmast, teostest, kus on juba midagi muutunud, siis ütlen ära, et Walking Deadi teine hooaeg algas tunduvalt normaalsemalt. Muidugi emotsetakse, aga vähem. Poisile on lõpuks relv kätte antud, mitte ei hoita teda jätkuvalt mähkmetes. Tundub, et peakangelasel on lõpuks ometi eide mölast kopp ette saanud, nii et ta ei viitsi seda enam eriti kuulata – mis tähendab, et ka meie ei pea seda tegema. Ja kohati on isegi mõni nali sisse sattunud. Pluss muidugi see mõõgaga tädi. Ameeriklased ei tee viimasel ajal vist ühtki sarja neegritädita, kelle puhul mõtled algusest peale, on ta siis nüüd lesbi või ei. Vähemalt on, millele mõelda sel ajal, kui Lori jälle räägib midagi sellest, kuidas on ikka jube, et normaalse mustriga kardinaid saada ei ole.

Ahjaa, kui eelmisel aastal oli Rick lihtsalt egoboostiga loll, siis sel aastal tundub ta tropp ka olevat. Ajab närvi küll, st tekitab emotsiooni.

Edit: Ma ei saa ütlemata jätta, et peategelaste perel pole ilmselgelt ka koera olnud. Esimeses osas oli nimelt episood, kus Rick hakkas koerakonservi peale emotsema, sest ega ameeriklane ometi koeratoitu ei söö. Minul on küll just põhimõte, et ma ei annaks oma koerale igapäevaselt toitu, mida ma ise näljagagi poleks valmis sööma. Soola on neis vähe, liha muidugi ka, aga muidu täitsa asjalikud konservid. Rääkimata sellest, et ka see vähene lihaprotsent on tihti suuremgi kui inimestele suunatud konservides.

6 kommentaari

  1. Kassikonservid on vist maitsvamad. Igatahes olen ma olnud sellise järgmise hommiku juures, kus naine tegi mehe joomakaaslastele kassikonserviga võileibasid ja neile meeldisid pohmakanäljas need küll. Tglt oli neil ka siis savi, kui välja lobisesime asja. Keegi ei vihastanud ega kukkunud oksendama.

    Ehkki ma olin rabatud, et see neidis oli selle konservi spetsiaalselt juba enne poest valmis ostnud, endal neil kassi ei ole. Vahetevahel on naised ikka tõega hirmuäratavad, eks ju?

    *Mina igarahes kaks päeva toatemperatuuril vedelenud lõhepead ei söö muidu, kui näljasurma piiril olles, aga ühele oma koertest annan seda küll, sest ta lihtsalt nii väga armastab sellist kraami. Tooreid jääramune ma ka ei ole eriti meelsasti nõus järama, kui aus olla, kuigi mõni mu loom peab neid delikatessiks. :D

  2. Ja, Rents, meenuta seda lambajalga, mida te tükk aega tubadest välja tuulutasite. :D

    • See on jah erandjuhus. Igasugu solk maitseb neile küll. Aga see ei tähenda veel sugugi, et iga koeratoit automaatselt solk on.

      • Et siis iga kärnkonn on konn, aga iga konn ei ole kärnkonn.

        Ent siseringi naljana: täna on väga õige rääkida solgist ja solgiga üle valamisest, eks. ;)

  3. Üks kolleeg annetas mu kassile mingid hirmkallid käsitsi valmistatud kassimaiustused, aga mu blondiid neid ei söönud. Vaatas mind sellise näoga, nagu oleks talle sibulat pakutud.
    Krõbistasin siis ise paar tükki alla – nagu lõhemaitselised küpsised. Väga maitsev. Nüüd ongi mulle raamatu kõrvale närimiseks. Eksklusiivne kraam. Süümepiinad kassi ees ei lase neid ühekorraga ära süüa. Tehniliselt on need ju talle mõeldud.
    Konservi pole ma proovinud. Aga hindu vaadates on kassidele mõeldud kraam ju üldiselt kallim, kui inimeste toit.

    • On jah, kuram. Viimane poeskäik oli selline, et kassile kulus pea sama raha toidule kui mulle endale, ja ta on must 11x kergem… Ja see ei olnud veel mingi luksusloomatoit !


kommentaaride rss TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 91 other followers