Ehh

Ma usun, et tegelikult pole ükski mu lugejatest päriselt ei uskunud, et ma blogi kinni panen. Ma olen sõltlane ju juba, need ei muutu.

Tegelikult oli selline aeg, et teadsin, et paar päeva nagunii internetile ligi ei saa, nii et kasutasin seda kavalalt ära, et suurepärast täiskasvanulikku nalja teha. Heh-heh-heh. Mul on koolis ühes aines vaheaeg ja kuna mul üldse ainult paar ainet on, otsustasin, et teen ühe reisi praegu ära, saab korraks hinge tõmmata. Nimelt ei ole Tšehhis mitte ainult mu kallis tädi, vaid ka Euroopa suurim mustlasmuuseum, mida ma vaatama tahtsin tulla.

Selle tulekuga oli ka üks igavane jama. Oli juba kokku lepitud, et saan Tšehhi vahet sõitva sugulasega siia kenasti kohale, kui selgus, et just sel nädalal, kui mina tulla tahan, ta vist ei sõidagi. Ma mõtlesin ja plaanisin ja avastasin, et üks poolatarist sõbranna elab Bialystokis (midagi on ikka Disneylandist kasu ka olnud, ma olen sealt palju toredaid tuttavaid saanud), mis jääb täpselt marsruudi keskele. 1500 km ühe päevaga hääletades ei läbi, aga 700 läbib küll. Nii et otsustasin, et häälega tema juurde ja järgmisel hommikul edasi.

Kui juba kõik kokku lepitud sai, helistas sugulane ja teatas, et ta ikkagi sõidab. :D Mis seal ikka, andsin Agatale teada, et vähemalt kohe ei tule (sest tagasiminek oli veel lahtine, sugulane ei teadnud ise ka, kus ta täpselt veel käima peab enne kojutulekut ja kas ma jõuan temaga tagasi või mitte). Coelho andunud fännid ütleksid nüüd, et see kõik oli saatusest määratud ja väljakutse pidi mu pühendumist testima. Öelge-öelge, ega ma pahanda.

Veits oli hirm sees ka, sest Eesti mustlased olid mind hoiatanud, et Tšehhi omad olevat ikka üsna metsikud. Seal on see muuseum nende oma linnaossa paigutatud ka, nii et tädi rääkis, et alles hiljuti oli üks kohtuasi, kus seal tädil käekott tühjaks tehti ja mustlane ütles kohtus, et ta ei saanud midagi parata, tädil oli kotilukk lahti ja seega teda ahvatleti kuriteole. Eestis pole see asi sugugi nii hull, tegeletakse näiteks ennustamisega, aga selle ameti puhul on ju juba igaühe oma asi, kui palju raha ta ennustajale ära tahab anda. Aga noh, kohale ma jõudsin ja elus ma olen. Eks seda näeb, mis seal muuseumis saab ja kuidas ma tagasi jõuan.

Pildil on Tšehhi romad koolipingis. Ei käinud ma neid ise vaatamas, netist leidsin pildi.

12 kommentaari

  1. Ehh, ja ma ei jõudnudki kohustuslikku “rentsipostitust” teha. Oleks enda blogi lugejanumbri kõrgeks saanud ajada kui postituse pealkirjas oleks “Rents” sees olnud:)))

  2. Ei ole ilus niiviisi teha! Ma oleksin peaaegu infarkti saanud!

  3. Oot, oot, eestis – aia tänaval sain ma rahakotist lahti, mis oli KINNISES käekotis mu õlal. Eesti mustlased.

  4. ma olen muide kuulnud Eesti mustlaste kirumist, et va kurjavaimu lätlased (st Läti mustlased) käivad siin gastroleerimas ja rikuvad Eesti mustlaste maine ära.
    Päris Eesti mustlasi on muidugi õudselt vähe, nad tapeti ju peaaegu kõik ära.

  5. Muidugi ei uskunud. Duh.

    Aga ütle nüüd ausalt, Rents, kas järgnenud paanika blogosfääris soojendas kah su külma südant? :P

    • Kas oli siis paanika? Ja kes tegi? Kuna mind netis ei olnud vahepeal, pole ma näinudki, kas keegi siis sel teemal kirjutas v6i mitte.

      • Ma PRIVASIN sulle, et paanika. Paanika oli.
        Facebookis.

  6. Tegelikult tahtsin ma kommentaariks öelda, et “Sõltlased ei teki ega kao vaid vahetavad oma kuju ja olekut, st asukohta”

    • Morgie sõltlaste jäävuse seadus ? Sotsioloogia või psühholoogia ?

    • See on blogoloogia. “Blogisõltlaste jäävuse seadus”

  7. Äkki nad oskavad küll vene keelt, aga lihtsalt ei saa aru, et sa vene keeles rääkida üritad? Mul tuleb meelde tolle Võru kollase maja mehe kohkumus, kui teda oma vene keeles ründasid. Siis kui me Jehoova tunnistajateks käisime. :D

    A kas sa nüüd saad meili lugeda või asud ikka kahtlases kohas? Kui jah, siis ma saadaksin aruande, aga niisama ei viitsi kirjutada.

    • Seekord oli mul aega enne m6elda, mis ma 8elda tahan, nii et ikka arusaadavat m6testatud vene keelt rääkisin. Et lause meikis senssi jne. Aga meilile ligi ei saa, sest olen samas kohas. Varsti tulen koju, eks siis loen seda meili.


kommentaaride rss TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 91 other followers