Lugejate soovidele vastu tulles

Nagu ütlesin, mõtlesin terve nädala igapäevaselt Insanityt teha. See on siis eriti karm 20-minutiline trenn. Lõppes lugu aga nii, et esimesel hommikul suutsin ära teha tervelt 13 minutit, enne kui selili maas hingeldasin. Õhtul kurtsin veel AbFabile, et jalad tiba valutavad, aga käisin sellest hoolimata korraliku inimesena jooksmas ka.

Teisipäeva hommikul avastasin üllatusega, et sokke on üllatavalt raske jalga saada ja voodist püsti saada on veel raskem. Reielihased olid nii valusad, et igasugu madalate asendite võtmine oli väga ebameeldiv. Kui teised toolile istuvad, siis mina nüüd kukutan end sinna kergelt. Koer valis ka väljas trollimiseks just selle hetke ja otsustas, et suuremat häda on kõige õigem teha käigu pealt, nii et kuus pabulat olid kõik üksteisest sammukese kaugusel ja pidin igaühe jaoks eraldi kükitama.

Siis tegin veel ise mannaputru (jah, ma TEAN, et see annab ainult tühje kaloreid, aga see maitseb hästi, nii et ei huvita*), mis tuli ka täiega hästi välja, aga seda ma ei viitsinud pildistada. Pildistasin hoopis oma uut mälupulka. Ma ei tea, kui suur see on, aga see on roosa ja täiega nunnu. Kuigi ega see ei lähe päris sinna lahtrisse, et “mis ma ostsin”, sest tegelikult sain ma selle ühe ustava blogilugeja käest kingituseks, nagu see kogu mu maise varaga kipub olema.

Kas unustasin midagi olulist või said tähtsad asjad ikka kõik öeldud?

* Kui juba dieedijutud võtta, kas te olete lugenud seda uut dieediblogi, mille pidaja kalorite piirmäärast korralikult kinni peab, aga on valmis üsna tihti tarbitavast 1500-2000 kalorist 700 veiniga asendama? Vat see on järjekindlus! Iseenesest on ta väga tubli, kuigi mina ei tahaks iial end nii rangelt piirata (kuigi tal on muidugi ka tegu üsna suurte numbritega, nii et saan aru, et võib tekkida tunne, et kui liikuda aeglasemalt kui 10 kg kuus, ei jõuagi kunagi kohale).

37 kommentaari

  1. Toiduvihje: täisteramanna on palju vähem tühi. ja vbla on see aint minu kiiks, aga sünnib ka oluliselt paremini süüa (ma suudan tavalist mannaputru süüa ainult mõttega, et see on ikkagi söök ja ära ei sobi visata).

  2. Roosa on nunnu. Millest need tüdrukud tehtud olidki?

    • Mina isiklikult olen tehtud lõvist, teiste kohta ei tea.

      • Roosast lõvist. Kes tapeti kolmandal elupäeval tseremoniaalse riituse saatel, et temast Rentsi teha.

        • Kui kasse üldiselt vaadata, siis kolmepäevane lõvi veel küll eriti ohtlik toormaterjal ei tundu😛

    • Kõvast puust ja krokodillist.

  3. Mis dieediblogi?

    • Ikka see, kes tahab aastaga 108 kilo pealt 48-le jõuda. Kuna ta on minupikkune, siis ütleks, et eesmärk on kergelt öeldes segane.

      http://108to48.wordpress.com/

      • Igatahes oskab inimene ennast motiveerida.

      • Kle, too on ikka täiega segi. Ma mõtlen seda lõppkaalu. Sinupikkune näeb 48 kg-selt suht klõbisevalt jube välja nagunii.

        Ma vist sellise toidukoguse peale ei suudaks hommikul voodistki välja roomata. Ei ole võimalik lihtsalt! Ta tapab end ära ju! Loota jääb, et ta mingi 70 kg juures taipab pidurdada, kui selleks ajaks veel elus on.

        • Mulle meeldis see, et “48 kg minu pikkuse kohta on alakaal. Aga ma tahangi peenike olla!”
          Me räägime siin sellest, et paned minu pikkusele veidi otsa, ja võtad kaalust samapalju maha… Ja ma näen juba suht väike välja. Ei kujuta ette kohe.

        • wait-wait, Rents me oleme sinuga samapikad ju😉 ma loodan et ma päris klõbisevalt jube pole ikka. aga jah, sellele allpool kommenteerijale – on jah 50 kilosed meesmaadlejad ka olemas. Millegipärast stereotüüpse maadlejävälimuse kehastajad on küll suured -120 kilosed jõmakad aga tegelikult enamus maadlejaid keda mina näinud olen on pigem väiksed või keskmist kasvu.

        • Sirgi, sul on ju hoopis teine kehatüüp kui mul. MINA näeksin 48 kg kaaludes kindlasti üsna jube välja. Selle naise kehatüübi kohta ma muidugi ei tea, aga kui ta praegu 108 kg oli, siis ma võin kihla vedada, et sinuga samast klassist tal ei ole.

  4. Mis toimub?

    • Lühidalt vastates: Rents teeb sporti.🙂

  5. Kas teed Insanity’t selle plaadi järgi, mida veebis müüakse?

    • Fast and furiouse järgi tegin, seda on youtube’is niisama ka näha, kuigi originaali saab tõmmata.

      • Fast and Furious tundub olevat hoopis mingi film? Ma laadiksin ka hea meelega selle kava alla, ostma küll ei hakka.

        • Kui tead linki, kust alla laadides mingit jama kaasa ei tule, siis pane palun see siia või mulle meilile vms, sest ma paar kohta käisin läbi, aga sealt oleks lisaprogramme kaasa tulnud.

  6. See veiniga asendamine ei ole tegelikult suur ulme. Kui 700kcal veini alla panna ja ülejäänud 1000kcal ulatuses süüa Väga Tervislikult, nt. natuke kala, aedvilju, värskeid köögivilju (toorsalati kujul näiteks), siis pole hullu, kui mõnikord väheke veintsi libistada.

    Palju hullem oleks, kui see 2000kcal söödaks täis kartulipudrust, keedukartulist ja jahukastmest ning moosisaiast (st ei saa mitte midagi kasulikku söögiga)

    Aga 60kg ühe aastaga on üsna ulmeline. 30-40kg oleks normaalsuse piires veel.

    • Ma ei tea, kas menüü, mis sisaldab põhiliselt kala, ube ja igal teisel päeval liiter-poolteist veini, enam sinna tervisliku alla käib😀

      • Nojaa, ma lihtsalt mõtlesin, et… Põhimõtteliselt on see okei lähenemine, et kui alkoholi tarbida, siis tuleb selle arvelt lihtsalt vähem süüa, muidu tulevad lisakilod.

        Kuigi kui ma jooksin ära poolteist liitrit veini üsna tühja kõhu peale, siis ma saaks sellise pohmelli (veiniga on kõige hullemad mul alati), et järgmisel päeval väriseks ja oksendaks vannitoas, filtreeriks Borjomi vett läbi ihu ning kaal kukuks selle arvelt.🙂

        • 1-1,5 liitrit veini päevas mina küll sisse ajada ei suuda. Ma hakkan enne oksendama ja jään kogu seedeelundkonna sisust ilma, kaasa arvatud kogu päeva spinatist ja ubadest ja kalast.😦 Kuigi vbl pika harjutamise järel taluvus tõuseb?

        • Mida rohkem kaalud, seda rohkem kannatad ka.

        • Liiter veini päevas ei tohiks mingi probleem olla. Kui see korraga või tühja kõhu peale alla neelata, siis ehk. Aga kui korralikult hommikul peale hakata – sööd putru veiniga, sööd lõunat veiniga, õhtusööki veiniga ja lõpuks väike unenaps ka – peaks suht malbelt välja tulema. Nii et?

          Purjus peaga on ka koordinatsiooniharjutusi parem teha, kõik tundub nii hästi välja tulevat🙂

        • Kaur, mehele ei ole liiter probleem. Alkoholism on küll, aga ilmselgelt lällutama ja purju ei aja.
          Kahe lapse emale liiter-poolteist (see on kaks pudelit) iga päev või ülepäeviti on väga palju. Seda enam, et tegevust saadab jutt sellest, kuidas “nii hea on tervislikult elada”.

        • Ma kogu aeg unustan ära võimaluse, et keegi võib mu internetti kirjutatud loba tõsiselt võtta… Vabandust, lgp prl/pr AbFab, ma enam ei kommenteeri!!

        • AbFab, sõltub ikka mehest ka. Näiteks maadluses ja poksis on näiteks olemas kärbeskaal, mis on umbes 50 kg. Nii et sellises suurusnumbris mehed on ka täitsa olemas.😀

        • *ohkab*
          Oleks võinud vähe terasemalt lugeda küll isand Kauri kommentaari.

          Ja ma tean ise ka, et väiksed mehed on olemas😀 Eriti on neid džokide seas. Mehe ja naise füsioloogia on alkoholi lõhustamise koha pealt muud moodi erinev ka, kui et “mehed kaaluvad rohkem” – ma ei alahinda siinset publikut sellega, et hakkan kirjutama, kuidas.

  7. Well, kui aus olla siis selline dieet ajaks karmimagi katsetaja jooma, nii et päevas/ülepäeviti tarvitav veini kogus on isegi mõistetav.

  8. See sinu lingitud dieediblogi on köki-möki selle haldjablogi kõrval http://elutahketoiduta.blogspot.com/
    Tee järgi või maksa kinni!

    • Eluilmasittumata.blogspot.com?

      • Tee ära! Ainult kättevõtmise, st kinnihoidmise asi! Kuidas sellel tüdrukul selle peene asjaga on, peab tema enda käest küsima.

  9. oot jaa, kust seda insanityt ikkagi näha saab?

    • Youtube: otsing.
      Google: otsing.
      Torrent (piraadilaht või isohunt: otsing)

      Loodan, et sain abiks olla😀

      • Ei! Ma Youtube’ist ei leidnud midagi. Aga tegelt ongi hea, veel üks põhjus, miks alles “homme” trenni tegema hakata:P

  10. Kui kaks konti ja kusehais hakkavad dieeti pidama, siis paraku ei kao ära kusehais, vaid kaks konti…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid