Maailm on ikka naljakas

Te olete kõik kindlasti lugenud seda uudist, et Zarenkovi tütar olevat nõudnud, et ta toakaaslasest neeger tagasi omasuguste juurde saadetaks, sest ta haisevat? Ma ei tahaks seda lugu väga uskuda, sest… No vaadake seda pilti ja saate ise ka aru. Ta on väga ilus tüdruk, aga aaria rassi tõupuhtaim esindaja ei ole ta sugugi.

Aga ma ei tahtnud üldse sellest rääkida, vaid selle artikliga seoses tulid mulle meelde mitmed aasialaste püstitatud teemad, mille peale ma internetis sattunud olen, kus arutletakse, miks küll valged inimesed nii imelikult lõhnavad. Üldine konsensus on, et meil kõigil on märja koera või kassi hais – või paremal juhul, et me lõhname piima järele. Nii et ei midagi uut siin ilmas.

10 kommentaari

  1. Mulle tuli praegu meelde, et kõik inimesed ei saa mu naljadest aru ja ma peaksin ilmselt disclaimeriks ütlema, et ma tegelikult tean küll, et selline tüdruk võib ka vabalt arvata, et neegrid on nõmedad. See lihtsalt ei olnud praegu üldse point, kas konkreetselt tema seda arvab või mitte.

    • Nojah,aga neegrid s i i s k i haisevad ja on räpased mis kole.Tegelikult ka.Meremehest vanaisa,kes seilas mööda vastavaid maid,ütles.

    • Rents, sa selle kommentaari jätad nagu antropoloogilisest huvist siia üles?

      Kõik inimesed lõhnavad. Ninna hakkab just võõram lõhn – erinevate feromoonide aga ennekõike just erinevate toitumisharjumustega inimese lõhn, pesemine puutub siinkohal suht vähe asjasse. Asimovi-vana, kes üldiselt kipub oma mammutromaanides liigselt ja eepiliselt üldistama, suutis siiski välja fantaseerida sellise toreda pisikese detaili, et kosmoses rännates tundub iga võõras planeet sulle lehkavana – kuna sellel on sinu jaoks võõras lõhnabukett. Kohalike jaoks on see muidugi vaid ignoreeritavaks taustaks.
      Üldiselt aga ei ole rasside vahel – ega ole kunagi olnud – jäiku piire, on vaid pehmed üleminekud, milles ühisosa on alati suurem, kui erinevused, seega tuleb eeldada, et lõhnaerinevust tajume me lihtsalt võimalikult kaugest piirkonnast pärit inimeste puhul. Või siis on see totter eelarvamus.

      • Pesemine puutub ikka väga palju asjasse, kui ei usu nuusuta oma sokke peale paaritunnist trenni :))) Kuulduste järgi pidavat jaapanlased mitu korda päevas dushi all käima. Lõhnadega on aga tõepoolest nii, et tuttava lõhna peale käob mõne aja jooksul tundlikkus, mistõttu enda lõhna me tihtipeale ei taju kui see just väga äärmuslik pole.

      • Küllap mu elukogemus on lihtsalt suurem, olen kohanud inimesi (europiide ikka) kel nn metsloomahais on ka vahetult peale põhjalikku saunaskäiku ja puhaste riiete panemist küljes.Pesematusest tulenevad lõhnad on hoopis teistsugused. Soovitan sul endal elu natuke rohkem uurida.

      • Ma ei kustuta kommentaare, kui just räigete labasustega tegu ei ole.

        Ja olen nõus sellega, et inimesed lõhnavad erinevalt, aga mina ei kohanud Prantsusmaal mitte ÜHTKI kehvasti lõhnavat mustanahalist, kuigi iseenesest oli neid ju nagu murdu. Aga ilmselt lõhnaksid nad Aafrikas tuntavamalt, sest seal peavad higinäärmed intensiivsemalt töötama. Trennis ma nendega koos käinud ei ole, nii et ei oska öelda, kas see meie higihaisust kuidagi kehvem oleks.+

  2. No ega ei peagi olema teisest rassist, et lõhnata kaaslaste jaoks ebameeldivalt. Tallinna transportvahendites isiklikult kogetud mitmeid kordi.

  3. Aasialaste jaoks pidi valgete kehalõhn tõesti enamasti häiriv olema. Sellel on bioloogilised põhjused, seda on siin-seal lahatud, valged eritavad ja nõretavad igatpidi rohkem. Higihaisune jaapanlane on üsna harv nähtus. Me ise oleme sellega harjunud ja ei pane tähelegi. Muidugi on jaapanlased nii viisakad, et enne pigem sooritaks seppuku, kui nii näkku ütlema tuleks, aga üldiselt reisifoorumites soovitatakse Aasias, eriti Jaapanis, väga suurt rõhku panna pesemisele ja erinevatele -vastastele vahenditele, lihtsalt, et mitte närvidele käia teistele.

    Aga sellele tibile kuluks üks keretäis vitsu ära.

  4. Märja koera, kassi või piima hais tuleb ilmselgelt teistest toitumisharjumustest – tarbime ju kõvasti liha ja piima. Ise me seda ei tunne ja hügieenist see nii väga ei olene. Oletatavasti peaks see kohalike taimetoitlaste jaoks ka tajutav olema.

  5. nägin kunagi ujula konsumis ullult pikka neegrit; seisin isegi kassasabas ta taga. need olid banaanid, mis ta korvis lõhnasid. üks tuttav tibi rääkis kunagi, et ta oli neegriga old ja oli lõhnanud ikke ja mitte päris puuviljakalt.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid