kas on ikka asi nii hull?

Uus Eesti vanasõna: Loll on see, kes aprilli saabumise puhul talvemantli kappi ära viib.

Kuigi tegelikult lõunad on ju mõnusad. Ma olen nädal aega päeval korraliku tööinimesena 8-17 laua taga istunud, aga üritanud ikka lõunapausi ajal kodust läbi jalutada, et koerad ka natukenegi päikest näeks. Ja endal läheb ka tuju väljas hulga paremaks.

Muidu ei ole mul mitte midagi põnevamat rääkida, võite ise kirjutada midagi huvitavat.

10 kommentaari

  1. Mul pole ka midagi põnevat rääkida, nii et tuleb siis ilmaga piirdudagi😀 Tahtsin lihtsalt öelda, et jube ilusad ilmad on olnud ju terve kuu juba järjest. Just ükspäev mehele ütlesin, et nii palju päikest pole küll enne märtsikuus olnud ja siis hiljem lehest lugesin, et viimati oli nii palju märtsipäikest siis, kui ma veel sündinudki polnud. Ma olin kohe täitsa rõõmus, et nii täppi arvasin🙂 Käisime ka täna koertega pikemal ringil, lihtsalt jube mõnus ilm. Minupärast võiks talv kesta kuni ma oma lõputöö olen jõudnud valmis kirjutada. Mulle sobib😀

    • hea mõttetu kommentaari ma ikka kirjutasin, oimaeivõi😀

    • Päike on lahe küll, aga eks sa käi sellise alpisäraga kolm korda päeva ajal koeri jooksutamas ja vaata, kas näed pärast välja nagu prügikoll, kes talv läbi on tuult ja päikest trotsides tervislikku õueelu elanud. Ma olin nädal aega maal ja nüüd tunnen end nagu 18.sajandisse sattunud solaariumifänn. Tunne on, et kõik näitavad näpuga ja mõnitavad selja taga.😀

  2. Kui kaugel see riidekapp sul on, et sa talvemantlit sealt enam kätte ei saa? Talveriided peavad ikka käepärast olema, Eestis on isegi maikuus lund sadanud.

  3. “ära enne mantlit homse varna viska, kui oled ülehomse varnast kummikud kätte saanud”
    või “Kellel aprillis pee paljas, see on suvi otsa kasukaga väljas” (koputa kiiresti kolm korda vastu puud)
    Kui teaks, kes selle ilma tegi, võtaks vastutusele. Mingi britt oli sommidele kaevanud, et koristage oma lumi mu õue pealt ära.

  4. Muide, ma nüüd käin Su majast 2x päevas mööda, kui ma jalgsi tööle kooserdan. A ei Sind ega koeri pole siiani veel trehvand😛

  5. ma panin ka ära, pesin lausa puhtaks ja panin kappi
    ei nüüd enne järgmist talve taha talveriiet selga panna, lausa vägisi tuleb kapis hoida neid.

  6. talvejope läheb pessu, saapad vahetasin juba kummikute vastu… aga nina tahab peast kukkuda suure kevadise nohu tõttu ja selle vastu ei aita miski (pehmemad salvrätikud?)… brr. suvi võiks tulla juba. ving ja hala. [ahjaa, rents parem ära taha külla tulla… kirjutame skaibis kirjandusest vms]

  7. Mõned visamad neiud Talnas käivad juba seisuseelikute, lahtise kaelusega jopede ja palja peaga. Noobliess oblikas ja kui ikka kalender kinnitab kevadet, siis tuleb hooajale vastavalt riietuda!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid