Tahaksin oma mustanahalisele lapsele Eestist kasuisa leida

Artikkel on sihuke, Delfis. Ma ei saa aru, kust see eestlanna mustanahalise lapse saada võiks – mulle õpetati koolis küll veel, et mustanahalise ja valge järeltulijat nimetatakse igatahes mulatiks, ükskõik, kas ta nahatoon sarnaneb rohkem issi või emmega, aga ehk on vahepeal tõesti midagi muutunud. Küll aga saan ma aru, miks see meestes probleeme võiks tekitada – usun, et iga mees tahaks naisega koos olles tegelikult ühel hetkel ette kujutada, et need on siiski tema lapsed, ja mida erinevamad nad on, seda raskemaks see protsess muutub (ja seda enam “abivalmid ja tolerantsed” sõbrad seda meelde tuletavad).

Igatahes lugesin ka kommentaare ja pärast nende lugemist tahaks küll öelda, et kui oleks valida ainult nende kommenteerijate ja Eesti mustanahaliste meeste vahel, võtaks iga kell pigem Jim Ashilevi (okei, ta on ka mulatt) või hädaga ka Turay või Bentoni. Joel de Lunat ei võtaks, aga neid kommenteerijaid siiski ka mitte, pigem oleks siis üldse ilma, ilm on vibraatoreid täis, tee ainult internet lahti, ole naine ja telli. No need ei ole seal ju inimesed. Nende IP-aadressid tuleks välja uurida ja sinna teadlased peale saata, sest ilmselgelt on kuskil ahvid või koerad kirjutama õppinud.

Tõesti, minu jaoks on ikka veel üllatav, kui mehed 21. sajandil tõsimeeli telegooniast räägivad (venelaste puhul saaks veel aru, nõukaajal ju sealt neid artikleid tuli nagu seeni pärast vihma, kuigi nemadki on pärast piiride avanemist vist suuremas osas mõistuse pähe võtnud). Lisaks muidugi puhtalt “moraalist” lähtuv teooria, et naine, kes korra mustanahalisega magab, on rikutud, mis käis tugevalt paaris mõttega, et ise prooviks muidugi “huvi pärast” ikka nii aafriklanna, aasialanna kui näiteks kolumbialanna ära. No et oleks ikka proovitud, noh. Ma võin ette kujutada, et ma armun mustanahalisse – aga seda, et ma kellegagi “proovimiseks” seksima hakkaksin, küll nii hästi ei kujuta. Aga just naiste moraaliga on meil väga väga pahasti, võiks nad ikka kuskile aeda kinni panna ja igatahes ei tohiks neid Eestist välja lasta.

Mingi ajugeenius kurtis isegi, et nii raske on ikka Eestist korralikku naist leida, pea iga baaris kohatud naisterahvas annab esimesel-teisel korral kätte. Kallis looking for love, kui sa seda lugema satud, siis võta teadmiseks, et:

a) sellist naist sa baarist ei leiagi ja

b) selline naine päris kindlasti sind ei taha, vaid valib endale mehe, kes ei käi mööda baare, et naiste püksikummi testida.

26 kommentaari

  1. Viissada püha kakskümmmend kuradi üheksa kommentaari. Hetkel. Tuline teema, raisk. Väga hinge peal inimestel ilmselt – isegi samasooliste abielu teemalised artiklid ei teeni alati niipalju kommentaare…

    • A sa ise? Kas võtaksid musta koera valge lipsuga või valge koera musta lipsuga?

      • Ma kahtlustan, et koera värv on otsustusprotsessis üsna madala prioriteediga. Peaasi, et hiiri püüab…

        • Peaasi, et pede ei ole.

        • Et laps või ? Ma ei usu, et see eriti segaks. On’s seal suurt vahet ? Kasvatuslikult või midagi ?

        • Ma ka ei tea. Ikka tuleb õpetada, et nina ei nokita, kasse sabast ei tirita, vanematele inimestele antakse teed ja pakutakse istet (või vastupidi) ja seesuur et “Ära tee teistele, mida sa ei taha, et sulle tehakse”, jne, jne.
          Kui aga kass on pede, siis lohuta ennast mõttega, et vähemalt ei ole humanofiil või jalakargaja.

        • Koer ikka, vabandust, mitte kass.

        • Mingi metafoor läks vist üle aia nüüd… Jutt oligi tõepoolest koerast või ?😛

  2. ta ütleb ju, et laps tuleb tumedanahaline, mitte mustanahaline. Mulatiks saaks vist last nimetada vaid juhul, kui isa oleks nö puhas neeger/mustanahaline. Võibolla on juba lapse isa ise mulatt, siis ei saa laps mulatt olla vaid on hoopis kvarteroon, kelle kohta sobib tumedanahaline päris hästi öelda. Minu poolest võiks ka mulatist laps olla tumedanahaline, aga kõige parem oleks talle muidugi mõni ilus nö ristinimi ka panna. Kommentaare ma seal ei viitsi lugeda.

    • Tegelikult ei ütle ta isegi seda, et just tema laps tumedanahaline tuleb, vähemalt mina sellist ei leia. Küll ütleb, et sai välisreisil üheöösuhtest lapse (mhmh jebedijee ) aga ise mingit isa ei otsi, vaid teoretiseerib nende naiste üle kes kasvõi eestis elades korralikult abielust tumedama jumega lapse saanud ja siis mingil ontlikul põhjusel lapsega üksi jäänud.
      Kommentaarid on…
      appikene.

  3. Lugesin vaid veidi kommentaare, palju ei viitsinud. See suhtumine, et “lapse vastu pole midagi, aga mustaga maganud naist ei tahaks, see hakkaks kummitama”.. no ma ei tea, ma püüan kuidagi ette kujutada, et mida selline mees oma sisimas tunneb, kui ta niimoodi tunneb. Ma saaksin veel aru, kui mees teaks, et naine on koera või hobusega olnud, et siis kummitaks. Aga need mustanahalised on ju ometi inimesed! Või nad tõesti siiralt tunnevad, et need ei ole inimesed? Et ongi nagu mingid loomad või midagi? Tee või tina, mina sellest aru ei saa! Kust pagana kohast sellised üldse tulevad, kes nahavärvi järgi inimestel vahet teevad?

    • No Perekoolis (*ptui-ptui* (sülitada nagu Rene ämm, kui sakslasi mainiti) oli selline veidi eugeenika valdkonda kalduv teema munarakudoonoritest. Jõudsin seda lugedes kahe järelduseni:
      1) Perekoolis esineb igasuguseid karvaseid ja sulelisi, aga eriti eristub kaks sorti naisi: sellised, kes on mingi imeliku lohviga omale kogemata lapse teinud ja nüüd kaebavad, et *rahasi* ei saa, ja siis sellised, kes valivad oma järeltulija isa miljoni parameetri järgi, sh kas on musikaalne ja kuidas suguvõsas selle kiilaspäisuse ja südamehaigustega ikka on. 2) Ükskõik kui palju seda last ka ei tahaks, kui ikka on oht, et munarakk on venelase oma, siis oled parem ilma.
      Meenus kohe anekdoot hiidlasest, kelle laps läks sünnitusmajas saarlase omaga segi – too võttis kõrvalt neegrilapse koju kaasa, et siis on kindel, et pole vähemalt saarlane.

      Ma põhimõtteliselt ei loe selliste artiklite kommentaare. Paneb peast kinni hoidma ja ägama.

      • No aga kui tükimat aega pole saand peast kinni hoida ja ägada, kas siis ei teki mingit sisemist vajadust nagu ää?
        Mind paneb kommentaaride sisust rohkem ägama nende vorm. Oh vaene emakeel…

        • Ma niigi ägan kogu aeg😀 Ei taha päris aneurüsmi saada.

        • Ei teki. Ää.

      • Parim anekdoot, mis ma siiani saarlastest-hiidlastest kuulnud olen, eriti tänaste debattide kontekstis😀 Selle ma jätan igal juhul meelde, siis on mul juba kaks anekdooti peas🙂 Mul need nimelt ei kipu eriti meelde jääma, ainult parimad salvestan ja kuna meil siit mere äärest Hiiumaa paistab, siis seda võiks vahel vaja minna😀
        Aga munarakuga seoses meenus mulle üks perekooli tibi, kes seal kunagi aastaid tagasi kurtis, et ta oma silmaga nägi, kuidas tal munarakk eraldus😀 Jõle õnnetu oli, et see tegelane jälle jalga lasi.
        Kui ma poleks nii sotsiaalselt tundliku närviga ja Eestimaa tuleviku pärast juukseid halliks muretsev, siis ma käiks vist end vahel nüüdki seal perekoolis lõbustamas… a ma ei suuda neid *rahasi* taga ajavaid väga sageli näha enam, liiga masendav.

  4. Artiklit ega kommentaare pole lugenud, aga arvamust avaldan ikka.
    Olen kuulnud, et musti peetakse väga kõvadeks seksimeesteks ja sellepärast vedelad vennikesed kardavadki pärast neid väga kehva muljet jätta..

  5. Ole nüüd, miks sa ahve ja koeri solvad. Ei tee nalja isegi siinkohal. Selliseid loomadeks nimetada on loomade vastu solvav.

  6. jaa..;)
    üks jõledamaid ebateadusi on, jah, telegoonia. ptüi, isegi suu sai vastikuks, läen kohe seda sõna tippinud sõrmi pesema.

  7. See baatis lantija mees on küll lahe variant. Et käib mööda baare, võtab naisi rajalt maha ja need, kes temasuguse eest kohe ei põgene, siis ei kõlba, jah? Et need, kes temaga nõus on, on ilmselgelt kõlbmatud. Tubli mees, et sellise armsa enesekriitika välja laob rahva ees.😀

    • A see on väga tavaline, et naised on kas litsid või piprad. “Normaalseid naisi” ei ole olemas. Ma ei tea, kes need olema üldse peaks nonde meeste arust.

    • Švejkis juba on see kirjas: “Vaat kus libu, ei tahagi minuga magada,” kirus… Keegi, nime ei mäleta.
      Ajalooline asi.

  8. Neegriga last saada on jumala OK. Juhul muidugi, kui ise oled ka neeger.
    Kui oled valge naine, siis keerad pmst lapse jaoks suure sita kokku.
    Hm, huvitav samas- segavereliste lapsed on reeglina ema-valge, isa-neeger päritolu. Mitte ema-neeger, isa-valge.
    Et siis valgele emale läheb kõik peale, aga valge isa on siiski väärikam ja valivam. Pole siin midagi, et auk on auk!

    • Miks sa eeldad, et valge alati valija on? Võimuteooria?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid