Esimese maailma mured

Krt, ma mäletan, et ma kirjutasin kunagi blogis oma lemmik kohvisordist, aga no mitte ei leia üles. Point nimelt selles, et ma joon harva kohvi ja enam seda Rimis loomulikult ei olnud – aga kuna ma nime ei mäleta (pole seda ca aasta aega joonud), ei oska ju kuskilt otsida ka. See oli mingi espresso + veel midagi, punases pakis… Aga no mis sest enam, kui ei ole, siis ei ole.

Saime täna õnnetu juhuse läbi ühe naisterahva makaronipaki endale. Kui müüja hakkas asju läbi lööma, siis kala märkas, et lindil on ka hakkliha ja ütles, et seda me küll osta ei tahtnud – selgus, et oli eelmise naisterahva oma, maksis selle eest ka ja sai kenasti omale. Aga seda, et me olime endale saanud ka ühe makaronipaki (ja selle eest muidugi korralikult maksnud ka), märkasin ma alles kodus. Nüüd mõtlen, et äkki teine tahtis kodus teha makarone hakklihaga, kõmpis koju ära ja siis alles avastas, et makarone polegi. Ehk pidi suisa bussiga sõitma, raske tööpäev selja taga – ja meie olime ta makaronid endale koju vedanud. Oioioi.

16 kommentaari

  1. Lavazza Qualita rossa ei või olla see kohv?

  2. Mulle kunagi lapsepõlvesõbrants ütles, et kui temal tuleb millegi hea isu, siis ta ostab omale Jacobs Krönungit. Kuna see on tiba kallim kui teised, siis ta päris igapäevaselt pole raatsinud seda juua, aga vahel siis teeb endale erilisemaid hetki mõnusa kohviga. Ma siis ka pärast seda ostsin omale ja nüüd on nii, et kuigi see on enamasti kallim, kui miski muu, ma ikka kipun seda ostma. Mingi usk heasse kohvisse on tekkinud selle Krönungsi suhtes🙂

  3. Sina ja kohvi? Mustlaste kohvi ja värihalvatus + halbollah?😀

    • Ma juba eile enne väljaminekut tegin selle postituse.😀

      • Sa ei mäleta, kuidas me tulime üle Turu silla pärast mustlaste juures kohvi joomist ja mõlematel oli paha olla ja tõmblused kangest ning harjumatust joogist?😀

  4. Illy?

    • Ei, Lavazza ka ei olnud. See oli mingi espresso ja millegi muu mix ja minu meelest ilgelt hästi maitses. Aga ma saan aru, et soovitad Illyt ja on hea?

      • Nojaa, mina otsisin mööda poode mingit fairtrade kohvi taga (Puro mingi kohvi oli vist). Googeldus näitas, et peaks Rimides ja Selverites olemas olema, aga seal neis ei suvatsetud mu küsimustele vastata või ei teatud mitte midagi. Ma nimelt proovisin seda sügisesel ökomessil ja oli jube hea. Aga ei võimaldata mul seda juua, tundub nii. Ega mingi kaubandusasutus ometi ei ole huvitatud kliendist, kes midagi konkreetset otsib ja ei võtagi seitset pooltoodet ning mädanenud mandariine.😀

        • Illy peaks olema jaekaubandusvõrgus müüdavatest kõige espressom. Ma ise ei tee vahet, kas on kuiv turvas või kohvioad, seega mina ei soovita midagi.

  5. Aga miks te siis ei pane ostulindil pulka vahele? See on just niisuguste segaduste vältimiseks ette nähtud.

    • Pulk oligi vahel. Hakkliha puhul ma kujutan ette, mis toimus, sest nägin tulemust – asjad jooksid lindil üksteise otsa (tädil oli neid üsna palju), see oli läinud vastu kassanurka ning kuidagi üle meie pulga lükkunud. Kuidas see õnnetu makaronipakk meie asjade hulka sai, ma ei tea.

  6. Küll see süvenev marasm mind ikka kollitab! Tänagi näiteks: “Pirr..pärr” no ei tule selle tüdruku nimi unepealt enam meelde! Vist mingi pärdik? … Oli jah ja rääkis kohvist. Hea jutt ja lisaksin omalt poolt, et Eesti kodudes on enamlevinuks kujunenud soome Paulig. Odav sort ja araabikalõhnaline pealekauba.

    • Ma ei taha mingit suvakohvi. Ma joon seda väga harva ja siis tahan ma, et see oleks täiega hea. See minu lempari ei olnud veel megakallis ka.😦

      • Aga mine mõnda kohvi-ja-tee-poodi ja nuusuta pakutav valik üle – seal on see võimalus.
        Äkki leiad oma.
        Nina ikka mäletab.

  7. Tõesti raske elu ja keerulised probleemid – ei mäleta ja ei leia seda ühte ja ainukest sobivat kohvisorti…..
    Mulle meenus aeg, kui ma rõõmustasin saades rohelisi kohviube ja ise röstisin neid ahjus. Sordist polnud aimugi, aga saadud jook maitses hästi.
    Vahel on täitsa tore vanu aegu meenutada. Muidu ei saagi aru, kui hea elu meil praegu on.

  8. mingi “double coffee” oli ju, aga jah firmat ei mäleta, pakk oli punane igatahes


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid