Näete!

Megan Fox käib KOGU AEG selliste särkidega ja KEEGI ei ütle talle, et “nii leim, su naba paistab, särk on väike ve?” Ei, ei läinud see eelmise suve kommentaar hinge mulle, lihtsalt mõtlesin, et jagan teiega. Nutmata. Klaviatuur on täitsa kuiv. Päriselt ka.

7 kommentaari

  1. Kas katse võib kokku võtta lausega: Päev otsa netis mitteistumist lõppeb kahe Megan Foxi pildiga?

    • See oli lõunapaus. Hetkel tundub, et päev otsa netis mitteistumist (kuigi nagu tublimad märkavad, on blogi ikka kõrval lahti, et ometi kohe kommentaare näha) viib rasvumiseni, sest usin olles tundub täiesti normaalne lõunasöögiks kodujuustukooki süüa.

  2. (:(:
    Mäletan kusjuures seda manitsevat lugejat, kuna tõmbasin ta kommentaari lugedes kohvi kurku, no ma üldse polnud valmis midagi sellist lugema…Vot selliseid asju mäletan, aga sõbranna aadress täna meelde ei tulnud. Prioriteedid paigas.

    • Ohh, see olin mina, kes selle kommentaari kirjutas. Ausalt, ma ei tahtnud kellegi tundeid riivata. Istun nüüd läpaka taga ja häbenen ennast.

      Mis puudutab lühikesi särke, ma leian, et need näevad ka Megan Foxi seljas jaburad välja. Ma võiks ju jaurata sellest, kuidas minu arvates lastesärgid (tavapikkuses naistel, lühikestel naistel tihti ei jää muud ülegi) täiskasvanud naiste seljas infantiliseerib neid jne, aga ma püüan oma arvamust teiste inimeste riiete osas natukene vaka all hoida.

      • Nojah, tõsi ta on, et Megan kannab tõesti lastesärke – need on tema kasupoja särgid. Kasupoeg on vist ca 13 ise.😀

        • Seda nimetatakse taaskasutuseks. Sel juhul nabad ei loe! Aga tee siiski parast nädalast igapäise koogiõgimisega päädivat kirjutamist nädalane spordimaania, enne kui nabakaid jälle kannad.

          * Kuid MF on kuskil Californias või misiganes kohas, mis pole mõnus põiepõletikumaa Eesti…

  3. Misasja, kusasja, ma tahan ka… vaat mis ma kõik olen maha maganud.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid