Blogosfäär kui kuivaksjäänud jõesäng

Kohe paistab silma, et kevad on käes – kes on blogimise üldse joomisega asendanud ja kellel akadeemiline elu kogu aja ära võtab, nii et postitatakse ainult pilte ja videosid. Nagu mina ja Nirti näiteks. Mul siin juba üle nädala aja on üks vihane postitus pooleli, sest üks teine blogija ajas minu meelest täiega lolli juttu, no sellist, mille kohta võiks öelda, et nina on nii püsti, et hea, et vihma sisse ei saja, aga pole olnud aega oma mõtteid korralikult formuleerida.

Aga pange tähele, varsti ma leian selle jaoks aega ja selgitan teile, miks te kõik olete lollid ja ainult mina (taas kord) maailma asjadest õigesti aru saan. Mitte veel täna ja tõenäoliselt mitte ka homme, aga ühel päeval varsti. Sest ma taipan, et teil on raske ilma minuta oma elu õigel kursil hoida ja elulisi otsuseid langetada.

5 kommentaari

  1. GO, RENTS!!!!

  2. Jah, ainult Mad Maxist meile ei piisa.

  3. 😀 kommenteeriatega sama lugu, et mõni upub akadeemiliste ridade vahele ära praegu. Ja selles on sul õigus, et kõik teised on lollid😀 Nii, et anna aga takka blogimisele tõesti!

  4. Kuule, kas see pilt on mingist filmist?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid