Mul oleks vist twitterikontot vaja

Taas kord tunnen ma, et pole mõtet sõnu raisata, sest kõik, mis mul öelda on, saab mõne lausega kokku võtta.

Minuga võtsid nädala eest ühendust rootslased, kes kirjutavad sotsiaalmeediast nii Balti riikides kui Poolas, Rootsis ja Soomes. Täna tuli mulle meelde, et võiks ju vastata. Muuhulgas küsisid nad, kas ma oskan neile peale iseenda veel mõnda noort blogijat (15-30) soovitada, kes ühiskondlikest asjadest kirjutaks. Ma vastasin ausalt, et eestlannad on umbkaudu 40. eluaastani kirglikud ainult kingade suhtes. Ega ma ju ei valetanud, see pole minu süü, et ma ainulaadne olen. Okei, Nirtile viitasin ka. Paari ma tglt tean veel, kes võtavad küll sõna sel teemadel, aga ma ei tahtnud meid päris margistama ka hakata (no ei viita ju Kikuriinu sotsiaalanalüüsile) ja tõsiseltvõetavaid nagu eriti rohkem ei olegi ju. St kunagi oli küll üks piff, kes maru tõsiselt rääkis feminismist ja palgalõhest ja haridusreformist ja sellest, kuidas temast kohe ajakirjanik saab, aga ta vajus ära kuidagi, nii et ma ei teagi, mis temast edasi sai. Raske on ikka üksi tipus olla.

Esimese maailma mured – pean selle nädala lõpuks endale telefoni välja valima, aga ei oska. Kriteeriumid on paigas, peab olema ilus ja ei tohi olla puutetundlik. See õnneks ei jäta just eriti suurt valikut, eks.

Täiesti teemaväliselt: ostsin täna Itaalia jäätist, mille nimi on “Hispaanlanna”. Heh-heh-heh.

39 kommentaari

  1. https://www.elisa.ee/et/Eraklient/Pood/p/nokia/2730-classic

    Samas ma ju ei tea, mis su arust ilus on.

  2. Triin Toomesaar ju ikka kirjutab ka.
    http://tritoom.blogspot.com/

    • A vot, tema oligi see, kelle nimi mul meelde ei tulnud.

      • Mõtlesin ka kohe Triinu, kui su postitust lugesin. Kuigi minu jaoks jäävad tema postitused veidi naiivseteks, aga eks ma olen ka liiga vana juba, ei tohiks nii mõelda noore inimese kohta, küll ta areneb ja nurgad saavad lihvitud😀 Püüdsin samas mõelda, kas tean mõnda 15-30 aastast blogijat, kes a la vaid geelküüntest ei kirjutaks ja kahjuks pean tunnistama, et ei tea. Kas Mihkel Kunnus on üle kolmekümne? Tema ja =E= olid ainukesed, kes mulle meenusid, aga mõlemad jäävad sellest vanusest vist juba välja.

        • Mhmh, ma mõtlesin ka =E= peale, aga tema on vist napilt-napilt üle 30. Ja Kunnusest ei saa ma suurema osa ajast aru.

        • Kunnus jääb nagunii napilt vanusepiirist välja ka, sündinud 1982. Aga huvitavale asjale pööras sinu seekordne postitus tähelepanu – pole iial pannud tähele, kui vähe on alla kolmekümneseid, kes ühiskonnas toimuvast blogivad ja selle pärast südant valutavad. Sa oled meil ikka tõeliselt unikaalne😀

        • Jeebusmaehmusin kaineks selle peale nüüd. Ma ei ole ÜLE kolemkümne! Hõkk. Ma pole isegi kolgend veel!

        • Näed, iga päev saab targemaks. Kahju, et enne ei teadnud, sinu oleks küll sinna kirja pannud. Kuigi ega ma tglt ei tea, kui tihti sa ühiskondlikel teemadel sõna võtad.

        • Jajahh, eino ma kirjutan jah rohkem geelküüntest ja värki🙂

        • Mõtlesin, et vist eelkõige oma elust, tantsimisest jms. St ühiskondlikest probleemidest vist harvem.

        • Eveliis, võta seda kui komplimenti! Päriselt ka!😀 Sinu blogi sisukus tingib lugejate arvamuse sinu vanusest.🙂

  3. Toda esimese lingi telefoni ära küll võta. Muidu olin ise ka puutetundlikkuse vastane aga peab tunnistama, et kui tahad telefoniga midagi muud ka teha kui helistada & smsi saata siis parem on sellest põhimõttest loobuda. Vastasel juhul pole probleemi – mine lähimasse poodi ja võta mingi 15 eurine käkk – aku peab kauem ja funktsioonid täidab.

  4. Mul on olude sunnil see: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/nokia/nokia-c2-01-all.jpg kuldne variant. Sellel on Internet täitsa olemas, kirju saad ilusti lugeda, FB jaoks on ekraan muidugi liiga väike. Üsna soliidse välimusega, vähemalt minu arvates.

  5. Ära nüüd midagi pea ennast teistest paremaks, oled sinagi kingadest kirjutanud.
    Ja miks sulle puutetundlik telefon ei meeldi? Isegi minusugune tädi ostis endale sellise. Ja täitsa hakkas meeldima.

    • Muuhulgas ka kingadest. Siin on suur vahe, kas su elu keerleb ilulemise osas või on see ainult elu üks osa.

      • Tegelikult ma saan sellest vahest aru küll, aga tahtsin niisama norida.
        Ega ma neid nn. ilublogisid küll lugeda ei viitsi. Küllap neil on ilma minutagi piisavalt lugejaid.

  6. Kui Rentsile sooovitate, siis mõelge veel juurde, et internetti pole vaja pääseda ja et vaja on hoopis äratust, taskulampi ja taimerit/stopperit. Ja minu pärast võib kole ka olla, ainult mitte roosa ega klapiga. Siis soovitate mulle ka.😀 Ma otsin passiivselt juba sada aastat uut telefoni, aga tglt tuleks forsseerida seda jahti, sest muidu enam ei saagi klahvidega telefoni.

    * Ma tglt mõistan isegi roosa telefoni plusse. Kui taskust välja kukub, siis on lihtne leida. Aga samas, kui tunniks ajaks bussijaama ette muruplatsile vedelema jääb, siis tõenäoliselt leiab keegi võõras ta enne mind üles.😛

    • jah, mul oleks ka sellist vaja, soovitused igati teretulnud. kusagilt käis suhteliselt hiljuti läbi mingi nupuke nokia uuest superakuga telefonist (st peamiselt helistamiseks mõeldud asjandusest), mida tuleb laadida umbes korra kuus. aga ma pole viitsinud otsida, kas selline asi on juba olemas, või olid need tulevikuplaanid.

      • Need olid kahjuks tulevikuplaanid jah.

    • k.k.p.s
      Täpselt nendele nõuetele vastav on Nokia 5210. Kasutatuna peaks see veel müügil olema, mul on ta aastaid kestnud ja kestab vist surmani, ainult korpus tuleb kord paari aasta järel uus soetada.

      • Nokia 100 ja 101 vastavad samamoodi, aku kestab 35 päeva ooterežiimis.

      • 5210 on ikka tiba liiga kolakas. Ma näen küll välja nagu tuleksin koeraga põllu pealt, aga päriselt püksitasku põlveõndlas ma ka käia ei taha.🙂

        Nokia 100 tundub täitsa ok tõesti. Tnx ja uurin asjaolusid. Nii hea, kui keegi mu enda eest asju otsustab…😀

  7. Soovitan seda: https://pood.tele2.ee/et/product/nokia-100
    puutetundetu, lisavidinaid pole absoluutselt, aku peab.
    Või seda:
    https://pood.tele2.ee/et/product/nokia-101
    Sama, mis eelmine, kaksik-sim ja mp3 mängija.
    Küllap tal on ikka taskulamp ka.

  8. Mõelsin, et sihuke äkki:
    https://pood.tele2.ee/et/product/nokia-c2-05

    • Sa oled suur tüdruk juba, küllap tead ise kõige paremini mida sul vaja on, aga lihtsalt oma mätta otsast ma kaagutan, et selline poolpidune veebivõimelisus on mu meelest üsna niru värk. Korralikuks kasutamiseks näib seda vähe olevat, pahanduste tekitamiseks (ise veebis käies andmeside arvete tekitamiseks nt) aga piisavalt. Ja wifit tal ei ole. Lisaks on tal palju vähem akut, kui Nokia 100-l või 101-l, mille ooteaeg kestabki reaalselt ka 35 päeva. Nutifoni võlud puuduvad, aga probleemid juba võivad tekkida. Ja kaamera on ilgelt mõttetu.

      A kui võtad, siis võta igaks juhuks mingi kõige pisem andmesidepakett ka või kui sa seda kasutada ei kavatse üldse, siis lase mobiilne andmeside oma numbrile üldse kinni keerata, see võimalus on Tele2-s ja Elisas tasuta olemas. Et ei tekiks üllatusi.

      Oih, mis ma leidsin:
      https://pood.tele2.ee/et/product/nokia-300
      Haa, see on veel naljakam telefon – protsessor 1 Ghz, kaamera 5 mega ja WIFIT EI OLE! Kes nii naljakaid telefone komplekteerib?😀

      • Ma ei kavatse internetti üldse kasutada ja ma pole kunagi selle peale tulnud, et telefoniga peaks pilti tegema ka, st ma ei tunne selle funktsiooni järele vajadust. Sellel telefonil lihtsalt juhtus kaamera olema, ma tglt vaatasin puhtalt välimuse järgi, et mis oleks ilus ja samas ei oleks metsikult kallis, sest 400 eurot telefoni eest maksta ei tundu mulle mõistlikuna.

      • Noh, paraku sellel mudelil on internetivalmidus ja kaamera olemas, see on ta viga. Ja selle all kannatab aku. Sellepärast mulle enda soovitatud mudel meeldibki – ei ole poolikuid lahendusi, ongi täielik minimalism ja 35 päeva akut. Kui ma ei kasutaks nutifoni, siis võtaksin just selle. A teil on see mingi esteetikakiiks. Siis pole vist midagi teha. Peale selle, et kaitsta ennast telefonipoolsete spontaansete andmesidekasutamiste vastu.

  9. Ilma interneti ja kaamerata on ainult seenioridele mõeldud suurte numbritega telefon. Seda sa ju ka ei taha.

  10. Mis noortesse ja ühiskondlikesse teemadesse puutub, siis za-um ei sobi või? Nad on seal enamjaolt kole noored, eriti Märt Belkin.

  11. Mul on 9 aastane Samsungi klapiga telefonipunn, mis on siiani hea akuga pigem (pilti peaks nägema http://www.letsgomobile.org/en/cellular/324/samsungsgh-x460/), mis hakkab vaikselt otsi andma just ekraani poole pealt… Isegi sellel on kalender ja mingi meeldetuletus olemas, mina vähemalt kasutan neid. Kas tõesti tänapäevastel siis pole? Ma ise otsin nimelt KLAPIGA telefoni, kuna see tundub oluliselt tati ja koerahambakindlam, kui misiganes muu. Üritan ka kiirustada, et jõuda enne telefon soetada, kui ainult neid tutifone müüakse😦 Aga no oma vanast nunnust on niiiiiiiiiiiiiiiiii raske lahti lasta!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid