Ei saa mina noortest aru

Käisin koolis täna. Koolis on alati huvitav, aga täna oli veel eriti huvitav, sest meil oli välismaalane sõnaraamatutest rääkimas. Nagu ikka, oli hulk inimesi, kes hilinesid ja hakkasid seejärel kolistades omale kohta otsima, sel ajal kui professori näost peegeldus halvasti varjatud soov neid peaga vastu seina peksta. Mul hea rääkida, mina täna ei hilinenud. Igatahes. Mis minus täielikku hämmastust tekitas, oli see, et kõik hilinejaid astusid üksteise järel sisse, vaatasid esimest tühja rida (kus olid kõik toolid vabad) ja läksid siis taha aknalauale istuma, sest kohti ei jätkunud kõigile piisavalt. Nagu mis mõttes? Miks? Mis neil viga on?

20 kommentaari

  1. No siis kui omal ajal veel peahoone aulas aktust peeti (ma tean, et praegu mõned lõpetavad ajaloomuuseumis), sai seal ikka igasugu rahvast näha – otse matkalt tulnuid kottpükstes ja plätudes (semiootika), ööklubist tulnuid litritega minides ja tikkkontsadel (psühholoogia), mina olin enda arvates ikka viisakalt riides aga konts oli mu kingal küll lahtine, vaevalt, et see mingi eriline fopaa oleks.

  2. Vt seda sissekannet, kus oli eksami outfittidest juttu, ehk annab abi?

  3. ilus king ju

  4. Enam pole vahet, ostsin kinnised, mis on veel numparimad. Ise ka ei usu, kui ilus ma olen.

  5. Kas sul hakkab juba aktus tulema või lihtsalt valmistud varakult?

    • Ei, aktuseni on veel umbes miljon aastat, üritan lihtsalt selles metsikus hulgas töös, mis mul veel ees on, ka midagi positiivset näha. Pluss kinnitan endale, et ma saan täiega hakkama, nüüd kui on kingad juba ostetud, pean ju saama.😀

      • Jõuad nii tänaostetud kui veel mitmed paarid kingi läbi kanda enne aktust.
        (sõbralik motivatsioonilaks)

        • Ära jäta anonüümsena selliseid kommentaare, muidu ma mõtlen, et mu juhendaja kommenteerib mu lõpetamistõenäosust:”Enne jõuad kümme paari raudtaldu läbi kulutada, kui sina siit sammaste vahelt diplomiga välja saad…”

      • Ma sain eile oma magistritöö üldjoontes valmis. Ainult abstract ja tänuavaldused on veel kirjutamata. Mõned nipet-näpet muudatused teen kindlasti veel – juhendaja soovitas paar asja sissejuhatusse juurde kirjutada. Õudselt imelik tunne on. Olin valmistunud, et enne 6. maid läheb jubedaks rabelemiseks, aga hoopis rahulikum on. Kõige hullem oli materjalide läbitöötamise aeg ja valiku tegemine, mida kirjutada, mida mitte. Analüüs, arutelu ja kokkuvõte tulid juba kiiresti. Kolm vaba päeva on veel aega tööle viimane lihv anda, siis läheb komisjonile lugemiseks. Ega ma muidugi ei tea, võib-olla soovitatakse siis veel midagi muuta, aga imelik on olla ikkagi. Mõtlen siin, et mis mõttes peab veel kuu aega ootama, enne kui see kaitstud saab?! Tahaks nüüd kohe ühe jutiga kaitsmise ka kaelast ära saada, et oleks asjaga ühel pool. Sest kaitsmist ma kardan nagunii. Aga töö viimase ca 20 lk kirjutamine oli puhas mõnu ja mind täitsa üllatab, et ma kordagi ei tundnud tüdimust, nii põnev oli kogu aeg😀 Teema köidab õnneks ikka väga, sellega on mul vedanud.

        • Mul on põhiosa valmis (mõlemal), aga päris palju täiendamist siiski veel ees (ka mõlemal). Aga lõpus on muidugi hulga lihtsam kirjutada, sest tekib kindel kontseptsioon. Igatahes on mul hea meel, et sul asi enamvähem valmis on.

  6. Nojah, mul on doktorilõpu-kleit ka olemas aasta aega juba, mis siis et doktorantuuri lõpuni on minimaalselt 3,5 aastat aega veel. Vat siis. Aga täna sai esimest korda sandaalidega õue. Jipikajeee, suvi!

  7. Kustutasin pildi ära, sest mul on väärastunud privaatsusetaju. Võõrad ei pea teadma, milliseid kingi mul kodus on!

      • Valged asitõendkäpakesed taustaks. (Y)

  8. Küllap oli professori ilme nii kõnekas, et hilinejad ei soovinud talle liiga lähedale istuda… parem siis juba aknalaual kügeleda.

    • mina vaataks sellise keskmiselt hilise hilinejana sisenedes ringi ja teeks selliseid järeldusi: “Nii, esimene rida on tühi, küll aga on täsi aknalaud. Ilmselt on esimesse ritta istumine keelatud, seda öeldi loengu alguses, aga mina jäin hiljaks ja ei tea. Muidugi võib ka olla, et kõik need aknalaual istujad on vähe lollakad, kes kardavad paaniliselt esiridu, aga parem on olla ka vähe lollakas, kui saada hilinejana veel ekstrapeapesu valesse kohta istumise eest. Akanalaud it is then!”

      • Mhmh, ma mõtleks ka täpselt nii. “Nii ei tehta, järelikult mina ka ei tee.”

        • Aaaa hahaha. Ma ei suuda naermata jätta selle peale nüüd. Mismõttes keelas esimesse ritta istuda… mis professor see…ahh vahet pole

      • See on rohkem siuke selja-aju mõte =) Loogiliselt mõeldes muidugi leiaks, et miks peaks olema keelatud – v.a kui ta tahab sinna mingeid asju panna või tuleb sinna punt väliskülalisi kohe vms.
        Aga mul pole mahti loogika jaoks, kui ma sisienen ja mind tabab 40 pilku, mille taga on 40 inimest, kes mõtlevad “Tropp!” =P

        • (Tegelt vbla ma isegi istuks esiritta ise, aga saan suht hästi aru, miks keegi teine ei istunud.)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid