Mu varvas vist kärbub

Jah, selline äärmiselt oluline uudis täna. Teie küll ei tea, aga mul ongi omamoodi varbad – kuna mu jalanumber on üsna väike, on ka varbad eriti pisikesed, lisaks pole mu tald päris selline, nagu olema peaks, mistõttu ka varbad on pisut rohkem koos kui originaalis meie mudelile ette nähtud. Ja nüüd juba rohkem kui kuu aega tagasi sai üks neist mingi jalatsiga hõõrutud. Ma pole neid kingi rohkem kandnud, aga varvas siiani valutab vahepeal, kuigi silmaga pole mingit viga näha ja tavaliselt pole ka midagi tunda. Nii et nüüd ma kardan, et mul kukub varvas varsti küljest ära. Õnneks on see väike varvas, st plätude kandmist ei sega, aga no veits margikas oleks ikka ju edaspidi randa minna üheksa varbaga.

Btw, kust ma rattale korvi saan?

Btw 2 Fideelia kurdab, et ta postitused ei ilmu blogipuus, kuigi pani logo oma blogisse ja kõik särgid-värgid ja koodi jne. Kust ta saaks mingi meiliaadressi, kust abi küsida?

Pilt on pärit siit.

8 kommentaari

  1. Varbad varbaks, see pole hambavalu! Vähemalt on see peast piisavalt kaugel. Aga kui lood endale 7 suhtlusvaruvarianti (komm, mess, skaip jm), ent kõik see sõpruskond on igaüks rõõmsalt kükakil oma aiamaal ega võta isegi telefoni vastu, siis… Tunnen end oma toas nii üksi, nii üksi.

    • Oh sa vaesekene.

    • Huvitav, miks mu nimi on muutunud, märkan? Kes selle muutis? Olen ju tegelikult ikka dish.

    • Seesama, kes hambavalu mainis.

  2. blogipuuga on see, et mingu blogipuus oma profiilile, siis näitab seal su blogi ja sel real paremal pool servas on kolm mingit märgikest. vajutagu vasakpoolsele märgile ja siis pannakse läheb see nn. käsitsi järjekorda. paar korda nii teha, siis hakkavad ise ilmuma.

  3. Mina sain oma rattale korvi nende lahedate meeste juurest, julgen alati soovitada:
    http://rattur.dikto.biz/index.php

    Üldse on nad toredad ja oskavad kõike teha, talvehooajal teritavad uiske ja puha.

  4. Side tänava jalgrattahooldus on jah hea ja seal pole suhtumist, et igaüks peaks sõitma miljon miili hooajas ning ostma mingeid megatarvikuid. Ainult et seal saab vaid sularahas maksta. Saastaka rahamasin on lähim.

    Kuid haige varvas kärbub sul niikuinii, kui ta just maikuu saabumise tõttu kärbumata ei jäta. Helista õige perearsti nõuandetelefonile ja küsi, kas kärbub. Kui mul nädalavahetusel karu p—s viibides hüppeliiges paigast läks iseenesest, nii et nutsin ja karjusin, sest jalga ju amputeeriti või vähemalt sama valus oli, siis ma helistasin ja mulle öeldi, et mul on liigesepõletik. Kui ütlesin, et mul EI OLE liigisepõletik, siis öeldi, et kas ma olen loll või, muidugi on. Ma nendega rohkem ei rääkinud. Jalg läks ise krõksuga paika paaritunnise soigumise ja needuste kisamise järel. Sa saad ka äkki mõne põneva diagnoosi. Podagra+lampjalgus või äkki gripp ja leetrid hoopis.😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid