Murrangulised sündmused

LÕPUKS OMETI sain ma aru, et mu itaalia keele õpetaja tahab, et ma C-tähte ROHKEM susistaksin. Ma olin viimased kuu aega veendunud, et ta tahab, et ma seda VÄHEM teeksin, andsin oma parima ja imestaksin, miks ta kogu aeg selle peale rahulolematut nägu teeb. No hea siis, et ma nüüdki lõpuks valgustatud sain, mul on veel lootust.

Kui nüüd õpiks prantsuse keeles sõna bonjour ka normaalselt hääldama, oleks juba lootust. See ei ole normaalne, et ma olen viis aastat prantsuse keelt õppinud ja just see sõna, mida iga päev umbes 20 korda kasutatakse, valmistab mulle raskusi, sest no ma ei oska seal keskel piisavas koguses susistada.

Esimese maailma mured.

11 kommentaari

  1. Samal teemal: nigeeria phishing on jõudnud Skype’i. Hiljuti otsis kontakti keegi isik väga lugupeetud pangast Ghanas, kus on ilgem häda: nimelt haldavad nad kellegi mr Michaeli fondi, kes suri juba 2006 aastal Indoneesias maavärina ajal maha, aga kes on neile nuhtluseks kaela jätnud tervelt 12 500 000 dollarit. Jumal tänatud, et mister Michaelil minuga sama perekonnanimi oli, nüüd on neil lootus sellest rahast ometi lõpuks lahti saada, mul pole vaja teha muud, kui jagada mõningaid olulisi isikuandmeid, ja seda kõike täiesti tasuta!

    Ma nüüd ei teagi, mida ma tegema peaks. Ilmselt maksan õppelaenu ära ja laiendan talveaeda.

    • Hakkad banaane kasvatama?
      Usun, et abiks oleks, kui blogi poleks google otsinguga leitav; ma ei tea, kas wordpressis saab seda ära keelata. Bloggeris küll saab. Ja Rentsi blogi teavad juba niikuinii kõik.
      Aga üks asi on usk, teine asi tegelikkus.

  2. Kuramus, AbFab, ma vajutasin su linki ja seejärel hakkas mu arvuti viirusetõrje kriiskama. Einoh, aitäh – ja mina veel usaldasin! Ilma kondoomita!

    • Ma kusjuures mingi suvalise lambist lingi kirjutasin kokku. Reaalselt noh. Lihtsalt hakkas kahju, et selle postituse all isegi mitte spämmi polnud.

      • Teie elu on tõesti igav.

        • Just hakkas huvitav.

        • Liiga huvitav.
          External exception E0FAFAFA.
          Ma ei saanud ilma pikema /piiks-piiks-piiks/-mata enam skype sisse.
          Abfab… kas sa ise ei tahaks oma lingile vajutada, palun?

        • ..sellele, mis on siit ära kustutatud ja mille ma suvaliselt trükkisin ja seega vapsee ei mäleta, mis see on? ei taha eriti😀

  3. Ma susistan teie kõikide eest. Ma olen ärganud laupäeva hommikul kell 6, ei ole tarbinud muid sõltuvusaineid kui pisut veini laupäeva õhtul ja pisut kohvi pühapäeva jooksul ja pisut fotografeerimist ja pisut värskes õhus möllamist mõlemal päeval, kuid ma olen miskipärast praegu, esmaspäeva öösel kell 3, ikka veel ärkvel ning uni nagu ei tulekski mitte kunagi. Ma siis susistan parem. Äkki on minust kasu ja vanajumal saadab uneka, kui ma hoolega bonjour zhuzhizhen.

    Delirts-delirts-delirts….

  4. Ja sa kuulud valitute sekka ka, sest sul on spämm kohast nimega colon hydrotherapy equipment😀

  5. Huvitav, kas need ikka on enam päris-spämmarid või on mingid olukorrast elevile läinud trollivad libaspämmarid? Nimed hakkavad liiga tähendusrikkaks muutuma.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid