ühtki pealkirja ei tule pähe

Olen megaväsinud lihtsalt. Muidu vaatasin öösel filmi “Elu on ilus“, õigemini üritasin vaadata, aga ei suutnud. Juba esimese poole ajal oli see tragikomöödia minu jaoks totter, selline mees ei oleks minu jaoks mingit pidi ligitõmbav. Kui samasugune lollitamine koonduslaagris jätkus, läks asi minu jaoks nii õõvastavaks, et ma lihtsalt ei suutnud seda vaadata. Hiljuti intervjueerisime meest, kes oli väiksena koonduslaagris Poolas – kuna ta oli liiga väike, et midagi kasulikku TEHA, kasutati teda (ja teisi nooremaid lapsi) doonorina. Kui mõelda, kui jube see kõik oli, siis on raske sellist asja isegi allegoorilise loona vaadata. Sellest, miks see film omal ajal Cannes’i filmivõistlusel auhinnatuks sai, saan ma aru küll, aga minu jaoks oli see liig.

3 kommentaari

  1. Neile üliõpilastele oleks rihma vaja anda.

    • Sauna viia ja kästa vihelda!

  2. I like this blog a lot, conserved to my bookmarks.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad