Esimese maailma tõsised mured

Ma tahan Twitterisse kontot teha, aga kasutajanimi Rents on võetud. Mis ma teen siis nüüd? Kellelgi mõne hea palgamõrvari numbrit ei ole?

Also: Kas keegi teab, kui kiiresti surnud inimeste kontod Twitterist ära koristatakse?

17 kommentaari

  1. rrrents on vaba🙂

    • Hmm, see isegi sobiks mu karakteriga. Ma olen ju selline … Põrisev …

    • RRents Selaviste
      Põrisev oled siis, kui sööd kuivanud hernestest tehtud suppi

  2. No näete, sihukese peale on mu nimi raisatud:
    https://twitter.com/Rents

    • “Graphic and Interior design fan” See väga su teise isiku moodi küll ei kõla.🙂

  3. tundsin kunagi täpselt sama, kui mingi venetsueelakas minu macripperi pihta oli pannud😦

  4. Hei! Mõned postitused tagasi mainisid, et hostelisse, kus töötad, otsitakse suveks töölist. Kas koht on juba täidetud või otsitakse endiselt?🙂

    • Suisa kaks kohta oli, aga need on juba mõlemad suveks täidetud.

  5. In other news, peatselt on Eesti parim säutsupesa see:
    https://twitter.com/rrrents

    • Kas nüüd hakkab tulema duckface-pilte ja poolalasti pilte mingi uue hilbuga ja “mina koos uue lemmikahviga” pilte a la väljamaa kuulsused?
      A kui te Kalaga tülitsete, kas siis teete seda ka läbi Twitteri nagu Rihanna ja see tont, kes tal on/oli?

      Uu oo nii põnev :p

  6. Minuga on alati selline kummaline lugu, et jõuan suhtlusportaalidesse hiljem. Kui Orkut veel väga in oli, siis ei tahtnud mina veel midagi sellest teada, aga mingi aeg otsustasin siiski kasutaja teha. Kui kõik Facebookist rääkisid, ei mõelnud ma kunagi, et sinna kasutaja teen, aga nüüd ei kujutaks ma oma elu ilma FB-ta ette.

    Nii et kui kõik vanaviisi edeneb, siis küll ma paari aasta pärast ka Twitteri kasutaja teen😀 (Kuigi hetkel mõtlen, et ma ei tee seda endale kunagi).

    • Kas Twitter polnud mitte enne olemas, kui Facebook? Või ajan ma midagi segi?

  7. naersin😀
    twitter tundub täitsa mõttetu tegelt

    • Tglt on osasid tore jälgida. Seal on näiteks tüüp, kes kombineerib Kierkegaardi ja Kim Kardashiani.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid