teiste inimeste neljapäev on minu reede

Tegin praegu just kõige ehtsama powernapi – nii kui 20 minutit täis sai, helises telefon ja mind aeti üles. Oli ka aeg ärgata tegelikult, mul on õhtu ainult enese päralt. See tähendab, et saan keedupelmeene süüa (K sööb neid ainult praetult)  ja siis jäätise kõrvale mõnda filmi vaadata või mängu mängida. Täitsa rahulikult. Mmmmmmõnus.

Vaatasin vahelduseks saksa kultusteost – valituks osutus Kuldse Palmioksa võitnud “Valge pael“. Ma saan aru, et auhinnatud ja puha ja sümboliseerib seda, kuidas tollane range karistusele rajatud kultuur valmistas ühiskonda fašismiks ette, aga mul tekkis filmi vaadates küll tunne, et äkki oli asi lihtsalt igavuses. Üle kahe tunni muudkui aeglaselt heietada ja heietada, kusjuures paljud asjad jäidki seletuseta (sest miski peale sümbolite polnud oluline ja kedagi ei huvita, et kes siis lõpuks kelle tappis, kuhu üks poiss kadus, kas isa jäigi tütart edasi ahistama jne). Iga lugu on võimalik igavalt jutustada, aga mulle jääb arusaamatuks, miks keegi seda tegema peaks.

Ma lähen nüüd poodi ja mõtlen, kas ostaks ühe siidri ka või mitte. Öelge nüüd, et see blogi on igav. On küll, sest ongi igav, kui parajasti kõik mõnus on. Või teid ilgelt huvitaks, et ma viisin ühe saapa parandusse, sest rege rauta suvel ja … ? Või et käisin töötervishoiuarsti juures ja sain teada, et olen terve nagu purikas? Või et mulle meenus eile alles siis, kui peole jõudsin ja teiste ilusaid kleite nägin, et ürituse nimi oli “Kleidi ja veini pidu” ja mina olen suvalistes lühkarites?

Pildi varastasin köögikunstniku blogist, kus ta isetehtud pelmeenidest kirjutab.

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid