korrastan oma elu

Alustasin raamatukapist. Sain megasuure hunniku teoseid, mida ma nüüd jõudumööda hakkan raamatukogudesse tasuta asjade riiulisse viima. Põhiliselt muidugi igasugused keeleõpikud, sõnastikud, võõrkeelsed juturaamatud jne. Mul on neid ikka palju kogunenud, mitmes keeles.

Muuhulgas viisin täna ära sellise raamatu nagu “Catherine M-i seksuaalelu“. Ma mäletan, et sain selle kunagi ühikast, mingi väljakolija oli selle maha jätnud. Mina suutsin seda lugeda ca 20 lk, poleks uskunudki, et grupiseksi nii igavalt kirjeldada saab. Aga kui kedagi huvitab, siis minge ja võtke Lutsu raamatukogu tasuta asjade riiulist.

Ahjaa, kahte filmi vaatasin ka. Esimene oli Le Libertin – ma suutsin seda vaadata 13 minutit, kuni selle kohani, mil nad hakkasid seaorelit kuulama. See oli liiga totter ja peategelane oli mulle liiga vastumeelne. Ei meeldinud kohe mitte üks raas.

Teine oli inglise film “Millions“, mis räägib sellest, kuidas väikesele poisile hunnik raha pähe kukub. Tema ise arvab, et see on taeva kingitus. Tegelikult muidugi päris nii ei ole. Üsna lahe film oli, aga nii imelik, et kohe oli imelik.

Ja päeva olulisim uudis – Kim Kardashian sai tütre. Kuu aega enne tähtaega. Kanye ilmselt vihjas, et aitab ka sellest paisumisest juba. Nüüd saame panuseid teha, kaua tal titekilodest lahti saamiseks läheb. Läks!

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid