kõik magan ma maha (Skindred)

Avastasin just praegu, et Rock Summeril, kust muidu mulle mitte ükski bänd erilist huvi ei pakkunud, esines ka selline superbänd nagu Skindred, mida ma juba päris mitu head aastat (jätkem mu vanus seekord kõrvale, aga ütleme, et kuskile kümne aasta kanti juba) fännanud olen. Hea ongi, et ma seda alles nüüd teada sain, sest näpud on suht põhjas ja karta on, et ma oleks end kasvõi hammastega aia alt läbi kaevanud, et sinna saada. Tegu siis USA bändiga, kuigi nad rõhutavad oma Walesi päritolu (mitte, et seda muusikast eriti kuula oleks). Aga näitan teilegi siis nende paremaid palu, äkki mõni ei olegi seda veel kuulnud.

See on lugu, millega nad kuulsaks said, nende 1998. aasta plaadilt:

See on hoopis  teist stiili (ja seda on vist igaüks kuulnud, vähemalt minu tutvusringkonnas oli see vahepeal megahitt):

Ja need on lihtsalt head laulud, tõmbavad mind kohe kõikuma, mis siis, et tudengid juba ringi jalutavad:

Viimase plaadi pealt on kuulda küll, et poisid on vähe moodsamaks läinud (mina eelistan varasemat, aga no olgu seda ka):

Muide, neil peaks sel aastal uus plaat tulema. Mõni lihtsalt ei väsi.

1 kommentaar

  1. Kurja, hea tõesti, et ei teadnud. 60 eurine pilet oleks samas ühe bändi eest hingest tükikese napsanud küll.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid