Naabrid, vol 3

Disclaimer: kui ma üks päev oma naabritest ühel sünnipäeval rääkisin, siis inimesed ei uskunud mind, sest see tundub lihtsalt nii ebareaalne. Aga ei, täitsa tõestisündinud lood.

Tänane lugu on siis selline. Helistab naabrimutt (ca 70+) sõbrale ja räägib, kuidas boyfriend M on ikka nii tore, käis tal külas, tõi viina jne. Selline tavaline lugu ja täitsa tõsi, M käiski hommikul, tõigi viina jne. Mis selle loo minu jaoks väga kummaliseks teeb, on see, et minul ei olnud õrna aimugi, et selle mehe nimi M on, poleks seda isegi arvanud, sest mina pidin enne 15 minutit kuulama, kuidas seina tagant tuli:”Jüri! Jüri! Jüri! Jüriiiii!”

Vanad hobused tahavad ka kaeru.

5 kommentaari

  1. Muidugi tahavad, Reena:

    “Oh, keeruta, kudruta kavalat juttu,
    kuldtärniga nooruke sõjamees sa.
    Me ööd on nii valged ja kuluvad ruttu,
    et linalakk-neidu sa püüda ei saa.”

    Või siis saab ikka küll😀

  2. Ega mehed siis mingid multitasking-olevused ei ole. ikka peab viina jaoks olema M. ja karjumise jaoks J. Sa lihtsalt ei tea, et kaelakarbonaadi jaoks on veel T. olemas ning põrandat peseb K. Ei, mitte sinu K. Ma ei kahtlusta teda suvaliste põrandate pesemise patus, ausalt.:D

    • Müüdid. Ma ikka tean küll mõnda multitasking-meest.
      Eksperthinnang samas küsimuses (20ndates meeskoka suust) oli solvunud: “Kuule, kui ma autoga sõidan, ma teen vahest suitsu ja räägin telefoniga ka!”
      Rääkimata sellest, et autoga sõitmine ise on juba totaalne multitasking.

      • No kuule, ega siis selliseid Rentsi naabritädi jaoks ei jätku. Nad muidugi on olemas, aga neid ei ole piisavalt.😉

        • Ja jälle mina, Alzheimer k.k.p-s…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid