Naisteraaaannas, naisteraaaannas

Lugesin neid artikleid ja nende kommentaare ja olen nüüd kergelt hämmingus – paljud kommenteerijad räägivad, et seal on aastakümneid olnud naiste rand ja meestel pole kunagi sinna asja olnud. Kui ma veel väike olin (ja see oli tõesti juba paarkümmend aastat tagasi, hirmus mõeldagi), käisime iga suvi kogu perega korduvalt Pärnus ja olime vahel ka “sellel” rannaosal. Ei tulnud keegi mu isa ära ajama. Hiljem olen seal olnud oma boyfriendiga – taas ei tulnud keegi ära ajama. Olen seal korduvalt näinud teisi paare (enamasti on meestel püksid jalas, aga mitte alati) ja ma ei ole kunagi näinud, et keegi neid ära ajaks. Samuti on mul Pärnus üks veidi edev meestuttav, kellele ei meeldi päevitustriibud ja kes käib seetõttu just seal alasti päevitamas. Tõsi küll, selle kõige õrnema kehaosa katab ta kinni, sest arstid ei soovita seda liigselt päevitada ja kes siis noksi peale nahavähki tahaks. Aga mitte kordagi pole ma kuulnud, et sealt mehi ära aetaks.

Ja nüüd siis järsku selline lugu, et ALATI on olnud naisterand ja mehed pole seal KUNAGI käinud.

Imelik. Ajage mind üles, kui naistelt hakatakse hääleõigust ära võtma, sest traditsiooniliselt seda ju neil polnud.

11 kommentaari

  1. Ma ei ole seal rohkem käinud kui korra, aga me olime täitsa riides ja jõime pakiveini ja siis oli seal küll mees. Liputaja. Nii nunnu liputaja oli. ilmselt ikka hull, sest tema välimikuga küll poleks vaja olnd liputada. Pärast kohtasime teda linna peal jalutamas ja ta üldse ei liputanud. Ega kogu aeg ei jõua muidugi ka.

  2. me olime seal viimati segaseltskonnaga, suuremalt jaolt riides, aga ka ujumas käis mõlemaid. ei tulnud keegi ära ajama, kõik teised seltskonnad paistsid samuti omaetteolemist hindavat.

  3. Asja sygav sisu ja põhiline hädamootor on selles, et alasti naiste ligi soovib alati pääseda suuremal hulgal igasugu pervosid. Kui ma noore ja mitte eriti ilusana kuskil rannas aega veetsin, siis ALATI võimles kuskil lähedal mõni liputaja, pilliroos sahistas piiluja, või astus ligi erakollektsionäärist fotograaf, kes võileivaraha eest suplevaid neiusid “omaks tarbeks” pildistada soovis. Eks need naised, kes rannast mehed minema ajasid, pelgasidki misiganes laadi ahistamist, sest vaadake, meie teiega oleme intelligendid ja tolerandid, ei karda ega häbene liiga palju, aga tavalised keskharidusega naised on kogenud niipalju seksuaalset ebameeldivat omaenda voodist kuni tööposti ebamugavusteni, et no kurat, vähemalt rannas päikese käes tahaks ilma nilbete vanameesteta puhata.
    Lugupidamisega, armiline 40-aastane värdjas vanamutt.

  4. Teisest kyljest, rand on ideaalis nagu kõikide jaoks, ja loodus peaks olema yks maailma demokraatlikemaid aineid. Paraku ronivad inimesed sinna koos kõigi oma eelarvamuste, hirmude ja kompleksidega, samas kui viisakuse koju unustavad. Kurat, pidevalt kaaskodanike volyymi, nahatooni, vormi, soo ja milleiganes kallal ilkumine EI kuulu rannakultuuri sisse.
    Või kuhu iganes, k.a. meedia.
    Ma arvan, et meeste peletamine naisterannast oli rohkem meeleavaldus pideva mittemodellilike naiste kallal pidevalt mölisemise vastu. Sel juhul pigem toetan, aga alastiranna põhimõttele mõeldes pigem vastu.
    Nii/naa.

  5. mulle on eri uudistest mulje jäänud, et pervod tikuvad just “naisterannana” defineeritud randa, kus on üldteada, et meestel seal olla ei lubata. Aga nt nudistide alal ei ole pervodega erilist probleemi (v.a põõsast piiluvad lehefotograafid). Ja ma ütleks, et päevitava mehe (või perekonna) minemaajamise ettekäändeks on “pervod piiluvad põõsast” ebaadekvaatne.

  6. Pärnu naiste rannas olen mõned korrad käinud, koos kohaliku, olusid ilmselt tundva inimesega. Minu meelest olid seal asjalood nii, et kõige pealt tuli riietega peesitamise rand, see oli täis ilusaid inimesi uhketes rannarõivastes. Siis tuli veidi ei kellegi maad, seal peesitas mõni alasti paar. Seejärel tuli naiste rand, kus enamuses olid vanemaealised, mitte päris vormis naisterahvad. sealt edasi me ei läinud, aga kohalik ütles, et edasi minnes tuleb sega-rand paljaste inimestega. Mehi tollal otseselt naisterannas küll polnud, mõned kõndisid või jooksid läbi. Kui mõned mehed nüüd tolles ,siiski naistega asustatud rannas päris maha istusid, siis mina saan nende minema ajamisest küll aru, mind oleks nad ka häirinud.

    • ma sain artiklitest aru, et üks häda ongi see, et sellist paaride peesitamise eikellegimaad pärimuse järgi justkui ei tohiks olla – Pärnu Postimehes oli uudisnupp sellest, kuidas üks paar minema aeti, kuigi nad üritasid püsida luidete vahel, nii et naisteranna rahvas ei oleks pidanud oma privaatsust rikutuna tundma. aga kuna see nende luitevahe oli “ametlikult” naisteranna ala, siis ära nad aeti.

      • artiklitest ma ei tea midagi, aga kui ma nüüd järgi mõtlen, siis võis olla nii, et tollel vahepealsel alal olid meestel püksid jalas siiski ja alasti olid ainult naised.

        • selles artiklis oli sama lugu – mees läks oma pruudi või naise või göölfrendiga randa, too tahtis paljalt päevitada, mees ise ei tahtnud, aga ei tahtnud lihtsalt sellepärast oma naispoolest ka mitmesaja meetri kaugusele jääda, vaid koos olla, nagu inimesed, kes koos randa tulevad, ikka on. no ja üldrannas ei oleks naine tohtinud paljas olla (ja nudistide rannas vist vaadataks jälle viltu sellele, kui keegi on riides), niisiis läksid randa, kus naised võivad paljad olla, ja hoidsid omaette, et nad teisi ei häiriks. aga see ei aidanud, ära aeti ikka.

  7. Minu teada on ajalooliselt nudistide ala kõige muulipoolsem rannaosa.

  8. muide, kas pervod tavalises rannas ei vahi? sest palju need bikiinid ikka varjavad, umbes sama palju kui Maaja esikaanele strateegiliselt paigutatud lillekesed või tähekesed.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid