käisin pealinnas

Ja sain kultuurišoki nagu alati. Liiga palju autosid ja liiga palju imelikke inimesi. Mulle tundub alati, et Tallinnas on rohkem autosid kui Pariisis. Pariis tundub nagu väikelinn + väikelinn + väikelinn x 100. Tallinn on lihtsalt megakivihunnik.

Teiseks. Mis sitt see on?

Lühikesed viigipüksid ei ole moodsad. Naiste seljas tunduvad need lihtsalt täiesti ebaprofessionaalsed (jah, ma tean naisi, kes päriselt nendega kontoris tööl käivad, tunduvalt lühematega muidugi kui pildil). Ja meeste jalas on need lihtsalt täiega gkeigarlikud. Ebaprofessionaalsusest ei saa siin rääkida, sest keegi ei usuks enivei, et sihuke päriselt tööl käib. Uhh.

Aga see-eest nägin koduteel maailma kõige ilusamat hobust. Ta oli hõbehalli värvi ja peaaegu sädeles päikese käes. Sihuke, et ei tahakski temaga ratsutada, patsutaks ainult ja muudkui ütleks, kui ilus ta on.

8 kommentaari

  1. misasssja sa räägid, mees kes on leidnud need püksid väärib aplausi ja vähemalt järelevaatamist, või mis sa tõesti eelistad mehi ujumispükstes, dressipükstes, .. jep, sellega eesti meeste teadmised pükste vallast enamasti lõppevad. peab vist end pealinna vedama!

    • Mis sa arvad, et kui EI OLE sellised püksid, siis on ilmtingimata dressid või?

      • Muidugi, millest selline valedihhotoomia. Võivad ka trussikud olla. Ma siin oma linnajaos näen palava ilmaga alatasa sellist tänavarõivastust.

  2. Ma nägin ühte kontori…eee…naistöötajat tulemas oma kontorist Tartus ja tal olid põlveni viigipüksid ja pintsak ja ta oli muidu täiesti kauni säärekaga ja pandava välimikuga, aga see nägi ikka suht õudne välja. Ma konkreetselt mõtlesin, et mille pagana pärast tal need püksid on ja et kas muidu kolleegid patsutavad põlve kogu aeg või. Nende pükste kandjal oleks tglt ka saanud põlve patsutada. Igatahes nägi see imelik välja. tglt mitte imelik vaid lausa kole.

  3. Jee, mul õnnestus ka lõpuks su blogis reklaam ära näha! Androidi sisseehitatud veebilehitsejaga. Ma olen nüüd ka sektis! Pilti tahad?

  4. ma muidugi ytleks selle ara, et kui asi on ratsutamises, siis ma just tahan seda ainult hasti ilusa hobusega teha. pai teen sadulast. ja pyksid on siuksed, mis yldiselt kellelegi ei sobi, a on moes. ja moes need asjad nii kaivadki tavaliselt. kyll mina juba tean!

  5. Aru mai taipa millest selline vastumeelsus – muarust nii meeste kui naiste puhul on selline püksivalik väga kena.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid