Madrats

Ei, seekord ma ei räägi oma naabritest. Pealegi ei ütle nemad “madrats”, vaid “polgulits”.😀 Mul on päriselt madratsit vaja. Käisin täna poodides vaatamas, ühes on isegi megapakkumine, 140 cm vedrumadratsi saab ainult 95 euroga, aga ma ei tea, kas ma raatsin isegi seda raha välja käia, seda enam, et mul ei ole praegu teada, kui kauaks ma enam Tartusse jään. Ehk jään ainult pooleks aastaks või vähemakski ja kaasa ma seda ometigi hiljem kuskile vedama ei hakka. Ma olen teatavasti jätkuvalt kõige vaesem blogija, minuga konkureeriks ainult Daki, aga tema on teatavasti pangavõlgnikust kinnisvaraomanik, seega automaatselt pursui.

Nii et mul oleks vaja kasutatud madratsit, mis oleks mõõdus 120-140 ja mille peal poleks keegi ära surnud vms. Korralikku ja normaalset. Käisin täna Sõbralt Sõbrale poodides vaatamas (sest mul oleks nagunii vaja ka suhkrutoosi ja pipra- ning soolatopse jms pudipadi), aga seal oli küll kõike muud (isegi golfikeppe ja üks kummut, mis oleks mu täielik unistus, aga mis mul kuskile ei sobi), aga mitte normaalseid madratseid. On kellelgi üle või teab, kust odavalt saaks?

19 kommentaari

  1. Narva mäel see kasutatud mööbli pood (just enne Puiestee ja Narva mnt risti) müüb minu meelest igati hea hinnaga. Ma ostsin kaks mõnusat vedrumadratsit ja laia kattemadratsi sealt 125 euroga, aga valisin kõige-kõige paremad ka. Minu meelest natuke kasutatud madratsi puhul on kindel tunne ka, et see kolme kuu pärast igast suunast lohku ei vaju. Eesti mööblipoodide valikuga olen kõvasti vastu pükse saanud.

    • Tänks, homme viskan pilgu peale sinna.

  2. ahoo, et mina ei olegi enam blogija, jah?!

    /tegelt ma ostsin üleeile mikseri, mis maksis seitseteist eurot, ja olen nüüd rabatud sellest, kui hästi varustatud perenaine minust on saanud. Peaaegu pursui tõesti.

    • Vaene tudeng kõlab lihtsalt alati paremini kui vaene koduperenaine. See viimane ei tundu tõsiseltvõetav, ikka kujutad ette, et küllap raisal ikka kartulikott keldris on.

      • Aga “vaene lesknaine”? Kas see pole veel usutavam?

      • või “vaene üksikema”?

        • Jah. Kes võiks veel vaesem olla?
          Kas kodutu pudelikorjaja on vaene?

        • Tahaks näha seda kodutust pudelikorjajast blogijat. Isegi Madil on ju pesa.

        • Tehniliselt on siiski mõeldav kodutu blogija – nutitelefone saab tänapäeval kasvõi prügimäelt, mingite zen-pakettidega saab mobiilse neti sigaodavalt, laadimas käia saab noh… bensiinijaamas? Kaubanduskeskuses, polikliinikutes, jne. Ja ongi olemas.
          Elektri puudumine ongi vist sellisel puhul suurim takistus blogimise teel.
          Mingid pesad on niikuinii ka päris kodututel, need võivad olla lihtsalt vajadust mööda muutuva asukohaga. Elamusturismilinn Tallinn presenteeris mulle sel talvel nt Balti jaama sularahaautomaadi putkas magavat paarikest. Kas selles putkas vaba elektrikontakt oli v mitte, ma ei teagi, peaks vaatama.

        • Tartu linna trumpas Tallinna linna üle ja presenteeris mulle keppivat ptrügikolli ja kollitari. Aga see oli mu oma süü, sest ma piilusin mahajäetud maja aknast sisse lootuses, et seal on mõni tiibklaver või Lutheri tool vms, mida ära virutada.😀 Nad märkasid mind ja olid kohkunumad kui mina ja mul oli jube piinlik. Telefone ega läpakaid ei olnud mul mahti märgeta, sest pagesin punastades kiiremini kui muidu.😛

  3. Rents ja vaene blogija….pfff….18 päeva ja 22 jevrot….Enivei, ma ei suuda endale uusi ketsegi osta, ostetavate küttepuude hulk tuleb alla arvestatava miinimumi ja mingitest madratsitest ma ei unistaks isegi siis kui mul neid vaja oleks.
    Krt, akutrell on olemas – teeks Linnalehtedest mingi aseme vms ja mis kõige tähtsam… kas ma sellepärast vingun?😛

    • Ketse? Tahaksid sa musti pealuukaunistusega ketse nr 46? Mul lapsest jäid seisma. Suht kandmata.

      • Kui aus olla, siis enam ei taha…lihtsalt vahepeal tuli loll mõte, et peaks saabaste asemel ketse kandma. Sain sellest üle, aga tänan pakkumas.🙂

  4. See info aitab Sind nüüd küll palju, et ma Tln-a Abakhanis mõni aeg tagasi katmata porolooni ehk madratsi sisu nägin, 160 x 200 cm ja hind oli vist 2x eerikut. Ei süvenenud ka selle paksusesse.

    Kas sellisel asjal magada kõlbab või on tegemist “pole nii rikas, et odavaid asju osta” klassikaga, ei oska öelda.
    http://www.pm24.ee/produkt/VT5002,1

    Vedrumadratsist ära küll puudust tunne. Ma otsustasin ka koi olla, saigi just eelmine kuu vedrumadratsiga voodi soetatud ja nüüd võiks sel teemal pikalt ropendada.

  5. Mul on Tartus üle kaks täitsa korralikku madratsit, peaks olema 70 cm laiad …

  6. Kas ei tasuks mõelda paksu ja pehme elukaaslase otsimise peale. Või olemasolev mee ja sularasva dieedile panna.🙂

  7. Kõige Poes Tiigi tänaval on ka aeg-ajalt madratseid müügil. Kvaliteeti ei ole küll tsekkinud, aga üldiselt on seal ok asjad ikka.

  8. Kui madratsit otsisin Tartus, siis kõlbab fb-s üles hõigata oma soov erinevates kommuunides nagu näiteks taaskasutus Tartus või Tartu kirbuturg. Ise olin laisk, ühe lohkus diivani erandkorras tassisin korterikaaslasele tasuta sealt kommuuni kaudu (saaks ka korralikumaid, kui viitsimist ja tahtmist on) ja siis käisin jyskis ja ostsin selle alla saja midagi maksva poroloonmadratsi ära. Nüüd söön Prismast ostetud kõige odavamaid friikartuleid ja ootan järgmist palgapäeva – Tartus on ikka üle mõistuse kallis elada😦

    • Osta parem kartulid turult ja keeda neid. Tuleb odavam. Ma arvan, et isegi hapukoore lisamisel.🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid