Cruachan

Huhh, seda pole ammu juhtunud, et ärkad hommikul üles ja külm on. Kohe päriselt külm. Praegugi olen näiteks pusaga tööl.

Kuulsin eile üle hulga aja taas laulu, aga ei mul ega plaadiomanikul ei tulnud meelde, mis laul see sihuke on (teate küll neid suurepäraseid plaate, kuhu mitte midagi pole peale kirjutatud, aga mida igas autos mõni ikka on*). Aga välja guugeldasin. Jätkuvalt on hea laul, kui nende välimus mulle ainult nii naljakas ei tunduks. Miskipärast tunnevad sedasorti bändid suurt vajadust end just nii reklaamida, kuigi suurem osa neist sobitub metsa umbes sama hästi kui sadul sea selga ja juba eemalt on näha, et ega neist ilmselt põllul ka suuremat kasu ei oleks.

P.S. Mind vahel ikka hämmastab, kui palju on minu ümber tarku naisi. Tema näiteks. Mina hakkan alles nüüd vaikselt aru saama isegi sellisest lihtsast asjast, et kui inimesele endale ikka hirmsasti meeldib sita sees sumada, siis pole mul küll mõtet selle pärast muretseda, et ta end ära määrib, pigem tasub rohkem enese puhtaksjäämisesse investeerida.

* Noorematele selgituseks – on veel olemas mõned autod, kuhu ei saa otse iPodi ühendada, vaid kus vana kombe kohaselt CD-plaate kasutatakse. Olen isegi kuulnud jutte autodest, kus muusika kassetilt tuleb.

4 kommentaari

  1. No ja siis on selline kassett, millel on see juhe küljes, kuhu saab iPodi ja telefoni ja muud uhked kaasaegsed vidinad külge panna või siis tulebki lihtsalt oma teismelise aja piinlikumaid hetki nautida, kui raadiost kõrini saab.

    • Jah, mulgi oli vanasti sihuke kassett.😀

  2. Jah, meie asutuse ühel vanal töömasinal on täiesti töötav kassetikas küljes. Kes tahab näha (kuulda), võtku minuga ühendust, täiesti tasuta näitan!

  3. Muusika tuvastamiseks kasuta Shazam äppi!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid