Sirks on boss

Sünna oli tal, olime kõik teda õnnitlemas. Teda ei ole hetkel siin, nii et saaksin rõõmuga kurja nalja teha, kui ma selline õel inimene oleksin (mida ma muidugi ei ole). Aga kuna teda ei ole, ei saa ma ka tema pilte näidata, sest ma ju ei tea, mida tohib ja mida mitte. Nii et näitan enda omi. Ma vist madratsipostituses seda päris otsesõnu välja ei öelnud, aga eks targemad on nüüdseks vist niigi aru saanud, et ma olen iseseisvat elu alustamas. See tähendab, et minust saab varsti daam koerakesega, ilma muude lisanditeta. Nii et harjutasime Taaviga pardinäo tegemist, sest see olevat vallaliste elus oluline oskus. St mina harjutasin, Taavi ikka vist oma kaunile kaasale tegi seda.

Sirks sai sünnaks masseeriva lehma, mis on üks jubeäge leiutis. Te ei kujuta ettegi, kui mõnus tunne see on, kui sihuke asi sul pead sügab. Umbes nii mõnus, kui teiselt pildilt näha:

Ainuke mure on see, et lähivõtted ei ole kunagi mind parimast küljest näidanud ja soeng on ka selline, nagu antakse (osad juuksed on liiga lühikesed ja muudkui trügivad patsist välja, te peaksite nägema, millised Kupi kõrvad mul on, kui tavalisse hobusesabasse üritan panna neid – mõlemalt poolt hiilib salk välja ja tõmbab kõrvade juurde lokki). Nii et selle peo armsaimad pildid minust on need (esimesel olen kõige parempoolne, ma ikka vahetasin peo jooksul korduvalt riideid):

P.S. Mõned asjad on mul veel puudu (madratsi osas käivad ikka veel läbirääkimised, sest on ilmunud välja mitmed erinevad valikud, üritan parimat teha). Vaja oleks kardinapuud (ca 170 cm) ja mingit vaipa. Vaip ongi just põhilisem, küll selle kardinapuu kuskilt ikka leiaks. Põhimõtteliselt oleks mul vaja midagi, millega põrandat katta, polegi vahet kas kaltsuvaip või tavaline – peaasi, et oleks piisavalt suur (st päris 1×1 m asja ei tahaks, vähemalt üks külg võiks 2-3 meetrit olla). Eelistatud on toredad värvid (mu lemmikud on oranž ja roheline) või geomeetrilised mustrid, aga nagu te ilmselt juba taibanud olete, ei ole ma hetkel väga valiv. Nii et kui teil midagi pööningul vedeleb, siis meilige julgelt. Ahjaa, soovitada võib ka, sest ma nagu mäletan, et kuskilt sai vanu vaipasid. Taaskasutuskeskusest? Või oli see mingi muu pleiss?

P.P.S. Hakkasin prantsuse keele edendamise raames lugema David Bilsborough raamatut, mis inglise keeles on vist see. Harjumatu, sest sellel žanril on ikka oma teistsugune ja pisut kohmakas keelekasutus ja sõnad, mida ma prantsuse keeles ei tea. Loodetavasti on vähemalt huvitav, ma pole veel eessõnast kaugemale jõudnud.

6 kommentaari

  1. Mul on täpselt samasugune masseeriv “lehm”, aga tead, see on tegelikult koer, sest tal pole sarvi, udarat ega muud lehmalikku. Kõrvad ka lontis. Väga tore koerake.

    • Ma tglt tean jah, täitsa nunnu koerake oli, lihtsalt pildi peal on nii lapiline ja lehmalik.

      • see omakorda meenutas mulle, et kord jalutasin annuga mööda tänavat. ja vastutulev laps kärus – äkki miski 3, kesneislastestüldsearusaab – hakkas ammuvat häält tegema. ema tal siis selgitas nagu fideeliagi, et tegelt ikka pole lehm.

        kes ei tea, siis annu = minu hiigelsuur mustavalgekirju koer.

  2. ei või olla, kas ka sina, Brutus?! lähete lahku? no tra mai või…:(

    • Usu mind, ega ma ise ka rõõmust lakke ei hüppa.

  3. Tea, kas kuskil on ette antud, et 2013 on lahkuminekute aasta? Muudkui kuuled ja loed neist. Ja koged ise.
    Mul endalgi sai läbi pea kakskümmend aastat kestnud muinasjutulaadne asi.Lõpp läks valusalt ja reetmiste tähe all. Vist oli isegi hea, et nii läbi sai sest sellisesse ellu tappes ka enam tagasi ei taha, olgugi, et enne oli pikalt ilus ja armas.
    Koerakest pole küll kuskilt võtta, aga mul on muid.. Suur tütar, kassid, hulk maist vara ja kodumasinad. Ja ma olen veel piisavalt noor (35), et kõike otsast alustada.
    Aga magan ikkagi poroloonil.😀
    Muuseas, jube mugav on. Madrats ja ka muu elu. Ise ka imestan.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid