vaata seda

Indigoaalane kirjutab laste kasvatamise võimatusest. Siin saab targutada.

12 kommentaari

  1. Kusjuures kasvatamata jätta ometigi ei tohi😉

  2. Sa tõid mulle 158 klikki. Ole tänatud:)

  3. laste kasvatamine ei paista kedagi eriti huvitavat, ma vaatan.

  4. indigoaanlane rääkis kõik olulise ära ja siis morgie ütles, et tegelt tema ikkagi teab õiget vastust – ja mida sa seal siis enam seletad, et tegelt mu meelest ei ole õiget vastust ikka olemas jms.

    • Jätka diagonaalis lugemist, säilitad oma misiganes.

      • No mis. Ma lugesin selle esimese posti kohe mitu korda, lugesin kohe üle ka praegu:

        Väga lihtne – reeglid peavad olema grupis kõigile võrdselt kehtivad aga need reeglid ei tohi “mina” piiridest sügavamale ulatuda.
        Kell viis võib pastakas käest kukkuda, aga kaheksast viieni ei tohi olla mingit lullilöömist. /kaheksast viieni reegel on pigem distsiplineeriv, ma ütleks/
        Nõudmised lapsele peavad olema konkreetsed ja kindlalt paigas ja kui laps täidab need ettenähtud ajast kiiremini, siis ei tohi talle uusi kohustusi selga kuhjata, kui ta just ise seda ei taha.
        Ja õiglane peab olema.

        Ühesõnaga, sul on vastus käes. Mina pooldan pigem individuaalset lähenemist, seda, et kõiki ei saa ühe meetodiga kujundada ega sarnast tulemust saavutada jms… aga samas, midagi uut mul sel teemal öelda ei ole peale selle, mis Indigoaanlane juba ise kirja pani, ja mis seal siis enam seletada.

        • Sul nagu ei peaks ju tõrget olema teiste omast erineva arvamuse välja ütlemisega?

        • Kuskohas ma ÜTLESIN, et mul on ÕIGE vastus käes? See, et mul on OMA vastus, ei välista teiste vastuseid. Sitaks solvav on, kui mulle inkrimineeritakse hoiakuid, mida ma ei jaga, ei ole kunagi jaganud ja ei kavatsegi jagama hakata ja nõme on ka passiivagresiivne ving “Morgie ütles ja nüüd mina ei saagi midagi öelda äää”.
          Ütle niipalju kui tahad, aga kõnele enda eest, eksole, kui mingitki konstruktiivset arutelu taotled Juhul kui. Praegu tegid sa midagi muud. “Diagonaalis lugemine” on selle kohta isegi viisakalt öeldud.

          Rääkimata sellest, et minu vastuses sisalduv ei välista individuaalset lähenemist, nagu sina TAHAD arvata.

        • Kusjuures ma tõesti ei näe, mismoodi näiteks reegel: “igaüks vastutab enda eest ise” ja “igaüks paneb oma riided ise ära; mitte kedagi ei tohi sundida teiste riideid kokku korjama ja hooldama, kui sa oma riietega lohakas oled, siis ise kannad kortsus riideid ja ei vingu” takistaks individuaalset lähenemist. Või nt reegel “igaüks koristab oma sodi ise” või reegel “mitte keegi ei tohi teisi lüüa” vms.
          Või keerulisemad reeglid nagu: “Kui õpitud ei ole, siis nänni/telekasse/arvutisse ei saa” või spikerdamisvastased reeglid. Kui neile ikka VÄGA individuaalselt läheneda, st ühtedele lubada loha laskmist ja teistele mitte, siis see on ju, vabandage, karjuv ebaõiglus, mitte “individuaalne lähenemine”.

        • Ma lihtsalt ei viitsi vaielda teemal, kus keegi kunagi oma arvamusi ei muuda. Indigoaanlase artiklis mulle meeldis see vaba käega maailma poole heitmine ja tunne, et õiget vastust ei oleGI olemas.
          Kui kellelgi enda jaoks on, miks peaks olema minu ülesanne hakata seda ümber lükkama? Ise oled õnnelik, ole edasi. Mulle lihtsalt tundub, et sa oled suts naiivne, aga ka see ei ole õieti ei minu ega sinu ega kellegi teise probleem.
          Oma “pasiiv-agressiivse kommentaariga” lihtsalt selgitasin, miks ei tekkinud suurt massiivset diskussiooni selle teema alla, mis iseenesest võiks ju olla oluline jms.

        • no see on see, miks sina ei kommenteerinud, mitte “miks ei tekkinud arutelu”.
          Arutelu, ma pakun, ei tekkinud seeprst, et teemapüstitus ei olnd provokatiivne.

    • kas arutelu mõte ei ole arvamuste paljusus ja kuskohas Morgie ütles, et tema ikka teab õiget vastust?

      Mina näiteks ei läinud teemat kommenteerima, sest mul pole aimugi, kuidas lapsi kasvatada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid