asjad, mis ringlevad

Ma olen nüüd lõpuks oma uues elamises, täitsa nummi on. Mulle ausalt öeldes meeldib kolmandal korrusel elada, naabrimutt ei vahi enam suvalisel hetkel aknast sisse jms, iseasi, mida mu jalalihased sellest kõigest arvavad. Koeraga elades tähendab see ju seda, et kolm korda ikka paned üles-alla, ka neil päevadel, mil üldse pole vaja välja minna. Elamine on täitsa okei, kuigi harjumatu on üksi olla. Ja kõik vajalikud asjad suutsin ka leida, kui välja arvata, et maailma kõige ilusam orhidee on veel puudu, aga see on tulevikumuusika.

Vaipade, madratsite jms leidmisel oli mul kusjuures eelkõige abi oma blogist ja Tartu freecycle’ listist. See Facebooki grupp “Taaskasutus Tartus” on minu meelest nii kasutu koht, et ma lihtsalt tulin sealt ära, sest reeglid on teoreetiliselt küll olemas, aga moderaatorid vist viilivad kuskil küüsi või vaatavad telekat. Lõpuks kadusid seal normaalsed inimesed lihtsalt mingite wannabe kohviärikate vahele ära. Näiteks näevad reeglid ette, et see on koht asjade äraandmiseks – täiesti tavaline on see, et tuleb ja teeb keegi postituse “oi, näete, mul on selline asi, ma tegelikult ei raatsi seda niisama ära anda, ma siis niisama näitan pilti – ahjaa, kui keegi tahab, võib mulle postkasti kirjutada”. Või isegi “mul on siin üks asi, ma tahaksin selle eest midagi vastu, aga ma ei tea, mida, tehke pakkumisi”. Ja neid postitusi ei kustutatud ära, neid inimesi ei blokitud ära, vaid lastigi teistel oma esmasündinud poegi pakkuma hakata. Veel hullemad olid inimesed, kes näitasid pilti oma lääpatallanud kingadest ja tegid “annan ära põhimõtteliselt täiesti uued kingad, ainult kümme aastat olen neid kandnud ja no nüüd tütar ka viis aastat, vastu tahaks kaks pakki kohvi”. Bitch, kaks pakki kohvi on 10-15 eurot, selle eest saan ma poest uued kingad. Nii et kõik, keda ma tunnen, läksid sealt ühel hetkel minema (mina ise ka), nii et nüüd seal ilmselt ongi ainult tropid, kes üksteisega kohvipakke teiste kohvipakkide vastu vahetavad.

Freecycle’i grupp on selles mõttes toredam, seal on üliägedad inimesed. Ja blogilugejatest ei hakka ma muidugi rääkimagi, üliägedast on raske ägedam olla, aga nad saavad sellega siiski hakkama. Kujutate ette, üks neist pakkus mulle isegi oma meest! Hispaania keele praktikaks muidugi, milleks siis veel. No ja teatavate ajaliste piirangutega, sest eks neil ole teda andal ka vaja, aga siiski.

Igatahes on nüüd kolimine selja taga, nii et saan ehk jälle maailma muutvaid revolutsioonilisi postitusi kirjutama hakata. Jee!

P.S. Ma oleks pildi ka pannud, aga ei viitsinud teha. Mul on endal ka tglt üks täiega nunnu tassikomplekt ära anda, mida ma pole kordagi kasutanud ja mis on veel karbis, sest ma ei ole loomu poolest lihtsalt eriti nunnu inimene. Aga eks ma mõni teine kord pildistan, kui viitsin parajasti püsti tõusta.

4 kommentaari

  1. Nunnu. Ma tahtsin juba küsima hakata,et kuidas sul siis läheb selle kolimise asjaga ja näe, polegi vaja küsida.

  2. Heeeh-häääh-hööh, on jah kohviärikad 🙂 Ma kah olen selle lehe juba ammu ära unustanud.Ja siis on see Taaskasutus tartu, kus iga jumala postitus mingiks draamaks läheb. No umebs nagu need adolf-emmed. 🙂

  3. Draamat on seal jah rohkem kui rubla eest, aga ma olen ikka siiani täitsa edukalt tegutsenud seal. Äki ma ei näe niipalju negatiivset? Freecycle võib äge olla, aga ma ei seedi seda registreerimise kino. Ja praegu paistab seal suhteliselt vaikne olevat, ei anna-võta keegi midagi. Loodan, et läheb tegusamaks ikka.

  4. Freecycle´is annavad-võtavad küll. Ma just pidin kurbusega nentima, et mul ei olegi ülearuseid põrandalaudu soovija jaoks. Aga ma olen sealtkaudu hulgi asju ära andnud, k.a näiteks funk-peeglilaua, akvaariumitaimi, ja piparmündisaagi ülejäänud osa. Saanud olen ka kasulikke asju. viimati poole raamatu sarjast “Eesti mälu”, mõne aja eest “Pokuraamatu”. 🙂 Kingi ja kasutatud hambaharjasid seal jah väga ei liigu. Mul korra kuus vist sealtkaudu ikka midagi tuleb või läheb. 😀 Praegu pakutakse seal muide punaseid kassipoegi, kui keegi tahab. Isast ja emast. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad