Mul on teile taas quest

Sedapuhku väga lihtne. Võib olla, aga võib ka mitte olla, et ma varastasin oma väikevenna klaasi. Väidetavalt. Varastamine on tglt väga tugev sõna, ütleme nii, et ma võtsin selle, ilma et ma oleks plaaninud seda tagasi anda. Aga see pole minu süü, see oli nende nõude kapis, mida kunagi ei kasutata!!! Igatahes, nagu te ilmselt juba taibanud olete, jäin ma vahele. Ja klaas oli selle aja peale ammu katki (KASS lõhkus selle ära, see polnud minu süü). Ja nüüd lõikas mu väikevend oma lipsu läbi, katkestas minuga kõik suhted ja perekond pani notari juurde aja kinni, et mind pärandisaajate hulgast välja arvata.

Ühesõnaga, uut klaasi oleks vaja. Probleem selles, et see on Leedust toodud pooleliitrine (või sinnakanti, ehk siiski veidi väiksem) coca cola klaas, mis tõesti oli mugava kujuga (ega ma muidu poleks seda varastanud võtnud!). No umbes selline nagu parempoolne. Ja kuigi me juba plaanime reisi Leetu, üritan siiski lihtsamalt läbi ajada ja uurin, ega seda ehk siiski ka Tartus müügil ei ole. Mäkis kindlasti ei ole, seal on ainult pisikesed, nii et jäävad ainult toidupoed. Ja kuna ma ise ei jõua iial näiteks Prismasse ja ma ei saa hakata ju kõiki poode läbi käima, ongi mul selline palve, et järgmine kord, kui lähete toidupoodi, vaadake ka seda, kas seal ehk selliseid klaase müügil on ja jätke mulle kommentaar. Ja mitte stiilis “Minu kodupoes küll ei ole ää. Kommenteerija X”. Vaid ikka stiilis “Selle tänava Prismas ei olnud” või “Selle tänava Prismas maksis 99 eurot ja su närune hing”.

Eks?

P.S. Olen prokrastineerimisega jõudnud nii kaugele, et loen raamatut “Jõudluse kunst: et asjad saaks tehtud”. Et teid aidata, parafraseerin sisu ka teilegi, et te ise lugema ei peaks (inglise keeles, kõlab paremini), sest need on lausa geniaalsed uuenduslikud ideed:

  • Do less useless shit.
  • Do more useful shit.
  • Divide useful shit into different steps and plan them.
  • Enjoy your free time, knowing that you haven’t wasted your work time on useless shit.
18 kommentaari

  1. Ma kirjutaks Cocale ja küsiks, millal järgmine mäng plaanis on. Kui viitad, et oled staar-blogija, ehk saad hoopis tasuta.

  2. Lõikas lipsu läbi.. ja siis mis, kukkus lühtri küljest lahti? See on mingi Tartu väljend vist?

    • Ei, tegelikult on see Itaalia maffiaperekondade teema. Kui keegi suguvõsast välja heideti, lõigati ju lips läbi.

  3. jano http://www.coca-colastore.com/product/38149

  4. A raamat oleks tglt suht asjalik, kui suudaks end kokku võtta ja reaalselt sel viisil oma asju orgunnida.

  5. Ma ei tea, kas ma tundun nüüd väga rumal, aga mul on üks olemas (ei saa täpselt aru, kas on ikka vaja ühte või suuremat komplekti). Aga see pisut teistsugune. Coca-Cola on kirjutatud vertikaalselt ja triipude asemel on mingid ümarad mullid. Ja 0,5 liitrine.

  6. Lisaks sellele on mul üks sirge kujuga 😀 Kui ikka tõsine huvi on ja ikka veel nalja ei tee. Ma ei viitsi neid nagunii väga kaasa vedada, kui kolima hakkan. Aa ja mingid värvivarjundid on ka neil (alt sinine).

    • Ma ei naljataks ju sellise asjaga, mul vend ilmselt taotleb relvaluba juba. Nii et arutagem asja, ehk saame kuidagi kaubale.

      • Saatsin meile Su hotmaili-aadressile.

  7. Ma arvasin esimese raksuga, et see on mingi perekooli (mõnitus)teema, aga segus, et ei olegi. Ma vabandan!

    • Ei ole midagi, mind võib ka mõnitada.

  8. http://www.gastrolink.ee/index.php?page=1501&lang=est&sel=170&prod=3357&cnt=coca-cola%C2%AE_logoga_kirgas_klaas_72cl_virnastatav

    Kui selline kõlbab. Muidu Annelinna Prismas on samuti täiesti olemas, küll mitte taolise vanema kujuga.

    • Võtaks küll kohe 75 tükki korraga. 😀 Palju see maksis seal Annelinna prismas? See uuema kujuga.

  9. Ligi 4 eurot oli Prismas. Unustasin veel lisada, et kui Ebayd sirvida, siis saab samasuguse nagu pildil isegi soodsamalt.

  10. Täpsustan igaks juhuks, et need Prismas pakutavad ei ole tegelikult klaasist, vaid plastikust.

    • Mu väikevend on veel pisike, talle ei tohi klaasi nagunii kätte anda, lõhub ära.

  11. Mul peaks ka maal olema mingeid coca-cola klaase, aga suuruse kohta ma ei oska midagi öelda praegu. Mälu lihtsalt ei ole. Kui järgmine kord sinna satun, võin üle vaadata kas on alles ja kui, siis millised.

    • Enam pole vaja, aga aitäh pakkumast. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid