Supika fauna

Esimene asi, mida ma Supilinnas märkasin, oli see, et kassid on siin teistsugused kui mujal. Mujal jooksevad kassid koerte eest ära. Siin visatakse esmalt üks pilk ja rihmas oleva koera pärast ei hakka keegi liigutamagi, keeratakse selg ja tegeletakse rahulikult oma asjadega edasi. Lahtise koera puhul jälgitakse silmanurgast, aga erilist huvi üles ei näidata (mida nad nende poole jooksva koera puhul teeksid, ma ei tea, sest minu omad kuulavad teatavasti sõna).

Täna hommikul oli mul aga täielik üllatus, sest tegin korteriukse lahti, et Atuga välja minna – ja ukse taga oli kass, kes oli koera nähes küll veidi üllatunud, aga tahtis ikkagi tuppa minna. Atu oli sama üllatunud, nii et panin ukse kinni ja koputasin igaks juhuks naabrile, et ta oma kassi ära võtaks. Näha oli, et naaber mind veidi topakaks peab (no SELLISED mured, eks ole), aga kassi ta tuppa võttis ja oli piisavalt viisakas, et mitte mulle öelda, et targem oleks ära harjuda. Eks ma vaikselt ise ka taipan juba. Selle aja peale, kui me tagasi tulime, oli kass jälle koridoris, tuli meiega koos tuppa ja hiljem jälle minuga koos välja. Atu ei osanud ka sellest midagi arvata, sest kui üks kass arvab, et ta peaks meie juures olema, siis mis siin ikka vaielda, eks ole. Aga seda pole ma küll kuskil mujal näinud, et võõras kass arvaks lihtsalt, et ta minu ja mu koeraga koos kuskile tulema hakkab.😀

Ilus kass oli muidu, selline punane ja kohev.

P.S. Vaatasin eile “Icemani“. Täitsa ok film on, kuigi ma guugeldasin seda tegelast ja film on ikka päris palju ilustatud. St filmis jäeti mulje, et ta oli suurepärane abikaasa ja pereisa ja selle kõrvalt vaikselt tappis inimesi, aga tavaliselt vist suurepärase abikaasa all ikka ei mõelda meest, kes on korduvalt oma naise ninaluu murdnud, üritanud teda autoga alla ajada jne. See muidugi seab kahtluse alla ka selle “pere ei osanud midagi kahtlustada” asja – kui mees ikka pidevalt keset ööd minema marsib, siis peab ikka väga naiivne olema, et uskuda, et ta pangas töötab. Muide, youtube’is Icemani guugeldades näeb ka intervjuusid, mis päris Kuklinskiga tehtud on.

17 kommentaari

  1. Oo, tere tulemast Supilinna🙂 Need Supi-kassid on tõesti teistsugused, mul istub pidevalt mõni kohalik kõuts akna all ja on sellise näoga, nagu võtaks sissehüppamiseks hoogu. Veel ei ole hüpanud, aga ma usun, et see päev tuleb😛

  2. Karlovas käivad samuti tundmatut päritolu kassid hea meelega aknast sisse tuba uudistama. Ja “nende” territooriumile tulnud võõrale koerale annavad kah peksa, kui vaja.

    • Jah. Vahel nad tulevad koos oma kirpudega ega ole kadedad neid jagama.😛 Ja vahel nad keelduvad voodi alt välja tulemast, nii et on vaja neid põrandaharjaga välja tõmmata. Ma ei lähe ju võõrale kassile ligi, et tema küüsi tunda saada.😀 Tglt täitsa mure on olnud, et mis siis, kui võõras kass otsustab, et tal on parajasti kusta vaja… Aga koerte kohalolu ajal küll ei ole ükski sisse trüginud.

  3. Järsku on kassid lihtsalt ülbeks läinud, sest annelinnas ei tee nad isegi siis midagi kui koerad nende poole sööstavad. nii ära harjunud, et nad rihmas või keelatakse ja ei lubata neid puutuda. isegi silmad peas ei liigu, suurema hüppe peale vahest aetakse selg küüru, aga see ka kõik😀

  4. Minu koera puhul ükski kass väga kauaks mõtlema ei jää, isegi supilinnas🙂 Rihmas oleva eluka puhul teevad ennast teisel pool teed nii madalaks kui võimalik ja jälgivad punnissilmil, kuni lahkume. Nad kuidagi tunnevad ära, et hoolimata rihmast see hull kasse ei armasta. Ikka vist sõltub koerast ja tema hoiakust. Ja kui aus olla..siis ma vihkan inimesi, kelle arvates kassid peavad mööda linna lahtiselt jalutama ning surma saama ja ära kaduma, et nemad siis südantlõhestavaid otsingukuulutusi saaks panna😦

    • NII ON.

    • Miks sa neid vihkad? Kuulutused segavad sind kuidagi vms?
      Mõtle pigem, et nad pakuvad su koerale tasuta meelelahutust, ja ole kergelt tänulik🙂

      • Sest veidi nagu hoolimatu on oma kass kuhugi auto alla või koera rappida saata ja siis hiljem internetis ja mujal halada, et kiisuke on kadunud ja autojuhid on südametud jne.
        Maha murtud lindudest ma parem ei räägi.

        • Abfab – nõus – aga kuidas see mu küsimusse puutub? Hoolimatult käituvaid ja netis halavaid tüüpe on maailm täis, las olla, aga miks peaks neid vihkama?

        • Teatud küsimustes mul on suht kindlad ja paindumatud seisukohad. Koduloomade heaolu on üks neist. Inimesi ma ei vihka, aga ignorantset suhtumist küll.
          Sina vihkad midagi või vähemalt tunned millegi vastu tugevat vastumeelsust? Igaühel omad tundlikud punktid…

        • Lisaks on see semiootiline küsimus. Inimesed kasutavad sama tugevusega tunde väljendamiseks väga erineva tunderõhuga sõnu. “Mulle ei meeldi” peale Kaur vist ei oleks tippima hakata viitsinud, ega ju.🙂

      • Kaur, mulle ei meeldi matta loomi. Ja näha surnud loomi. Kes on surma saanud oma omanike pärast. Ja ausalt, vihkan (või siis leebelt võib öelda – väga väga väga ei meeldi sellised inimesed🙂 ). Mulle meeldib ütlus kunagi ühe punakri tagilt – ärge tapke hulkuvaid loomi vaid nende endisi omanikke.
        Ja igaks juhuks lisan, et siia alla ei liigitu tõesti õnnetu juhuse tõttu lahti pääsenud koerad ja kassid. Juhtub. Ja hea, kui õnnelikult lõppeb.

    • Tartu linnas on loomade pidamise eeskiri, mis sätestab, et omanik PEAB olema loomaga koos, kui liigutakse väljas, ja mingit hulkumist ei sallita. Nii et kellele hulkuvad kassid ei meeldi, need saavad vabalt koputada vastavatele organisatsioonidele. Lugeda saab siit: http://www.tartu.ee/?lang_id=1&menu_id=2&page_id=528

      Kassidest natuke kaugemale minnes – miks Tartu linna koeraomanikest tugev 50%-60% ei korista oma koera järelt, kuigi linn on sätestanud, et peab?! Annelinnas on asi puhta käest läinud – prügikaste kõik kohad täis aga koerad rihma otsas ikka junnitavad muru miiniväljaks, sest omanik teeb näo, et tema koer ikka midagi sellist ei tee.

      • Kadi, aga miks mõned naised on litsid? Aga kuidas sa siis ei tea, sa oled ju ometigi naine? Vat mina koeraomanikuna ka ei tea, miks teised koeraomanikud oma koerte tagant ei korista.😀

  5. Supilinna on minu koera vaja kasse õpetama. Pärast esimest ja viimast kassi mahamurdmist pole aias mitte ühtegi kassi näinud juba mitu aastat. Rotte, linde ja ka siili on ka maha murdnud. Ainult oma kassi on ellu jätnud, kes akna kaudu õue pääses. Muidu on äärmiselt tore koer, aga tema pärast olen pidanud palju haudu kaevama.

  6. Supilinna meililistis/grupis valitseb kah selline huvitav lõhestumus: ühelt poolt minnakse äksi täis, kui keegi mainib, et võiks oma kassid kinni hoida – siis selgitatakse sellele mainijale, et mise kassisitt sul seal lillepeenras nüüd nii väga ära ei ole, aguliromantika ja nii.
    Teisalt pasundatakse ühtelugu oma kadunud loomadest või räägitakse, et nägin üht looma jooksus.

    • Ma olen aru saanud, et põhiliselt ongi kahte sorti kassipidajaid: esimesed on need, kelle arust on julm vaba loomake kuhugi korterisse vangistada, ja MIS SEE PAAR JUNNI TEEB SUL PEENRAS, AH?, ja teiste arust on julm ja nõme oma koduloom kuhu tahes sittuma, kusema, linnupesi rüüstama, teiste kassidega kaklema, haigusi ja traumasid saama ja auto alla jääma saata.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid