kes siis modelliks ei tahaks saada

Living Modelsi plakat

Tahtsin täna eeskujust kirjutada, aga kuna ma juba algimpulsi Facebookis lühidalt kokku võtsin, ei viitsi ma seda enam pikalt lahkama hakata, vaid kopin lihtsalt omaenese postituse. Huvitav ikka, kuidas mõned täiesti tühised asjad üle nii pikkade aastate mõju avaldavad.

Sellest, kas ja kui pikalt eeskuju inimesele mõjub. Jalutasin mina täna koeraga dendropargis, võtsin juba suuna kodu poole, kõndisin tuimalt mööda maas vedelevast tühjast kartulisalatikarbist – ja siis tuli meelde, et mu vanaema küll seda vedelema ei jätaks. Sest siis, kui me esimeses klassis linna kolisime, läksin ma vanaemaga koos maja tagant üle põllu bussi peale ja ta korjas kõik ettejäävad jäätisepaberid jms üles ja viskas hiljem prügikasti. Nii et mis mul üle jäi, keerasin otsa ringi, et see kuradi karp üles korjata. Sest vanaema ju korjaks.

Nii et kirjutan hoopis teistsugustest eeskujudest. Nimelt sain juba augusti alguses ühe kirja. Kiri oli kohmakas eesti keeles, aga kuna see tuli modelliagentuurist, siis see ei olnud väga üllatav. Üllatav oli üldine toon, mis mõjus mulle nii, et ma mitu nädalat mõtlesin vaikselt, et kas ja kuidas ma sellele reageerima peaksin. Esiteks ei olnud üldse ära mainitudki, kas jutt käib ilublogist või sellest siin, millest ma järeldan, et ega nad ei olnud endale selgekski teinud, kellele nad täpselt kirjutasid, st tõenäoliselt saatsid umbes kümme täpselt ühesuguse sisuga kirja laiali. Ja teiseks ei olnud kirja sisu mitte ainult “äkki räägite meie üritusest”, vaid “äkki räägite meie üritusest ja räägite ikka kohe pikemalt ja võiksite ikka lingi ka panna sinna postitusse ja ma manusesse lisasin meie ürituse plakati, see võiks ka igatahes seal postituses olla”. Aga ehk ma olen lihtsalt tundlik selles osas, kui keegi mitte lihtsalt pole piisavalt nahaalne, et öelda “Tere, äkki teeksite meile tasuta reklaami”, vaid suisa “Tere, äkki teeksite meile tasuta reklaami ja JUST SELLIST ja võiks ikka natuke pikemalt, eks”. Ahjaa, lõpus oli veel öeldud, et oodatakse ka teisi ettepanekuid, kuidas seda üritust reklaamida – mitte, et ma aru saaks, miks mind üldse huvitama peaks, kuidas nad seda üritust reklaamivad. Oleks, et nad pakuksid vastutasuks näiteks mõnda meesmodelli vms, siis ma ehk paneks mõne ajurakukese tööle selle nimel, aga no lihtsalt selle nimel, et kõndivaid riidepuid juurde toota … No ei ole väga üllas eesmärk minu meelest.

Jah, ma olen lihtsalt kade, sest mina olen teatavasti 1.63. Vanus on ka üle lubatud piiri jne. Aga ega ma kade ei ole, pildi panin üles ja näete, link on ka, nii et kui keegi tunneb, et on alati tahtnud modelliks saada, siis siin on teie võimalus. Sirgil oli ilus õde näiteks, kes hommikuti tund aega juukseid sirgendab, kuigi tema on ka vist lühemapoolne. Aga no proovida ikka tasub, äkki konkurendid on jällegi koledad nagu öö. Loota ju võib.

11 kommentaari

  1. appi-hessuke, Sa oled ikka nii age😀 Ma suutsin eriti sitast päevast siiski ühe naeruturtsatuse siit kätte saada. Maani kummardus selle eest!

  2. Sa võid sappi ja sitta pritsida nii et maa on must, aga ilublogindus on a) olemas b) kõige elujõulisem blogi-žanr üldse. Ja selle põhiline sisu ON tasuta reklaam mingitele möginatele ja asjadele.

    Nagu ma sellest teises blogis juba kirjutasin🙂, võiks selle nähtuse kirjeldamise asemel seda analüüsida. Ja just sina, inimkultuuri spets. Miks defineerivad naised end välimuse kaudu? Kuidas tekib arusaam, et välimus on seoses asjade ostmisega? Miks ollakse nõus tegema tasuta promotööd? Ja kuidas see kõik mõjutab kaasaegset noort inimest? Ah?

    • Lollakas, sa pole ikka üldse asjaga kursis. Ei ole ju tasuta reklaam. Enamasti selles asja point ongi, et alguses hakkavad tibinad blogima ja kui neid loetakse, hakkavad firmad neile oma riideid ja nänni saatma – kui sellest kirjutavad, saavad endale jätta. Mis sa mõtlesid, et nad enda asju välja loosivad või?

      • Kas nii lihtsalt asi käibki? “Kaltsude” ja muu kraamiga/kreemiga ostetakse tibid üles? (Mul puuduvad sel alal igasugused teadmised)

        • Mina näiteks ei ole aru saanud, mis hetkest alates muutub mingitest Seppäläst ostetud plastmassist aksessuaaride ja enamvähem Avoni kosmeetikast blogimine nii huvitavaks, et sellele blogijale tasuta asju pakutakse. Kes need üldse pakkuma tulevad?
          Samal teemal, läksin siit kohe Malluka blogisse ja see sonib seal ka järjekordselt mingitest kreemidest või ma ei tea millest.

          P.S jah, minus räägib suur kadedus, ei teagi kohe, mis teha, peaks vist uue peldikuharja üles pildistama, äkki saab tasuta Domestost kuskilt Prismast.

        • Kusjuures ma seda ei tea, kas Mallukale pakutakse midagi ja selge see, et Mollyle näiteks ei pakuta, aga Eestiski on mõni hilbublogija, kellele ikka saadetakse. Mulle ei tule hetkel ühtki pähe, aga Cattivas Closetis (kes eelkõige näitas ju asju, mida ta maha ärida tahtis, seega olid ta blogil väga otsesed eesmärgid) lingiti ühte sihukest, kes minu meelest kandis neil põhjustel pool ajast piltidel vale numbriga asju.

        • Ma võin nüüd hakata tundma huvi naiste asjade vastu🙂 Päevadega seoses on mul arenguruumi:)

      • Muidugi pole kursis, ja tahaks olla, ja seepärast ma su harivat veebipäevikut loengi. Aga sooviks VEEL rohkemat. Tee Malluga intekas teemal näiteks? Või Mollyga? Kas su romad ka moeblogivad või kas nad üldse blogivad?

        • Ma ka päris täpselt ei tea, kuidas see käib. Eks nad tahavad ikka näha, et inimene on hingega asja kallal. Kui ikka eit iga päev ohib teemal “maailma armsaim sall nagu täiega ää”, küll siis talle varsti üht-teist saadetakse. Äkki võtan end ükspäev kokku ja teengi Malluga inteka sel teemal.

  3. Mulle pakutakse küll igast huvitavat tavaari, enamasti siiski mitte kreeme😦

  4. Miks keegi mulle midagi ei anna?😡


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid