a ma süüa tegin

A pilti ma muidugi teha ei viitsinud. Igatahes kuna kõik sellest räägivad, mõtlesin mina ka, et äkki ikka peaks oma igapäevatoidus rohkem suvikõrvitsat kasutama ja otsustasin suvikõrvitsalasanjet teha. Tegin muus osas täpselt retsepti järgi, aga ricotta asendasin toorjuustuga, sest ma helistasin poest MNC-le, kes ütles, et see on sama asi*. Aga nii Ray kui AbFab kinnitasid mulle hiljem, et nii kõlbab süüa küll ja et on ehk paremgi veel.

Ma ise mõtlesin alguses, et kõik on pahasti, sest mäkerdama hakates tundus, et kihtide vahele on seda segu liiga vähe – aga tegelikult paisus see ahjus nii kenasti, et lõpptulemus oli päris hea. Mina ei jaksanud küll üle ühe tüki ära süüa, sest kogu see asi on ju kokkuvõttes üsna rasvane, aga maitses väga hästi. Nii et kui Sirgi koju jõuab, teen ehk tallegi, mul on jätkuvalt pooleli kampaania “Sirgi paksuks”, mis minu ponnistustest hoolimata erilisi tulemusi ei anna.

Nägid/lugesid ikka kõik, et ma olen põhimõtteliselt ideaalne naine, kui mölapidamatus välja arvata?

* Tegelikult oleksin pidanud ehk kahtlustama, sest ta ütles mu mälu järgi umbes “MIDA??? MA OLEKSIN KOHE JÄRGMISELE LEVELILE JÕUDNUD!!! Mis kuradi juust? Mhmh, sama asi on. Tsau!”

1 kommentaar

  1. Tegelikult ei ole sama asi, aga sellesse retsepti sobib toorjuust ka🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid