Inimese parim sõber

Väide, et koer rõõmustab alati koos sinuga, on täiesti tõene – ma sain täna paki ja koeral on pakkepaberist vähemalt sama palju rõõmu, kui minul paki sisust.

2 kommentaari

  1. Mul pole kunagi ühtki koera, küll aga vanaema olnud. Ja tema, kui aevastama hakkas, turtsus alati 33 korda järjest. Ema mul isegi ei köhi miskipärast mitte kunagi. Mina aga kukkusin täna aevastus-tsüklisse! Ja usute või mitte, täpselt seesama 33 korda. On see geen või ülepõlvkonna-pärilikkus, ma ei oska seletada?

  2. Väide tõesti ei pea paika. Mul on õuekoer. Kõlistan sees võtmeid või rmünte, läheb juba segaseks. võtan välikoridorist rihma ja ta hullub Oled näinud 70kilost koera, kes hüppab õnnest nõnna, et maandub seljale? Mina pean vaid hoolitsema, et mõne lolli kääbuskoera teepeal nahka ei paneks ja venelased ei saa aru, et, kui ma oma koera surun ühte äärde, siis nemad oma nähvitsat peaks 25m rihmas hoidma paremini, kui need rihmaotsas tropid tulevad mölisema. Võta sülle. Ma ei saa sundida oma koera,kes tahaks murda, lasta hammustada end nähvital. Kui nähvits tuleb liiga lähedale, annan mina ohutuse mõttes talle jalaga. ÕIGLANE?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid