Vihmamees

Ma ei mäleta, kas ma blogis sellest kirjutasin, aga käisin hiljuti verd andmas. Igatahes käisin. Seekord sai seda suisa Raekoja platsil teha ja pärast seda sai erinevatel loosimistel osaleda. Paar päeva hiljem ärkasin ma selle peale, et helistati verekeskusest – ja ei olnud ei süüfilis, AIDS ega hepatiit, vaid võitsin hoopis piletid “Vihmamehe” etendusele. Mina, kes ma kunagi midagi võitnud ei ole. Mis nad nende õnnemängude kohta ütlesidki?

Igatahes tundus, et tuleb üks väga õnnetu etendus – oli 13. kuupäev ja nädala viies päev, ehk reede, ja mina istusin viiendas reas kohal number 13. See on valitsuse vandenõu! Nii et eks ma veits kartsin küll, et mulle kukub laeplaat pähe vms. Nagu näha, siis midagi hirmsat siiski ei juhtunud, kirjutada veel suudan.

Ja jah, see etendus räägib sellest samast vihmamehest, kes seal filmis oli. Hoolimata Põim Kama kurjadest sõnadest oli minu arvates tegu väga ägeda etendusega. Ropendati küll palju ja tegelased olid üldse veidi teatraalsemaks surutud, aga teatrile ei saa seda ju ette heita. Näitlejad mängisid väga hästi, eriti muidugi Tommingas, sest selline roll on päris kindlasti ka füüsiliselt raske. Eriti meeldis mulle kujundus, see oli väga hästi õnnestunud. Mulle mõjus see igatahes nii, et tahaks kohe veel teatrisse minna. Nagunii tahtsin “Tappa laulurästast” ära näha.

2 kommentaari

  1. Veab mõnel.Palju õnne!

  2. Mulle jääb Põimu arvustusest mulje, et ta ootas väärikat eestindatud versiooni, aga asi eestindati täielikult ja köögikeelde, st väärikus jäi hammasrataste vahele 🙂 Ma kujutan küll ette, et eestlane on võimeline ütlema “väga pandav” kontekstis, kus inglane/ameeriklane ütleb “very pretty”… Underi ajal ilmselt küll ei olnud.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid