bzz-bzzz,-bzzz-busy

Mul on tegelikult iga päev praegu kiire, kiire ja siis vahepeal veel kiirem, aga ma ei taha, et kogu aeg oleks esimese asjana näha lood minu igapäevastest ebaõnnestumistest ja ninaga musta mulla kündmistest, nii et hoian teid vahelduseks meie eluga kursis. Ja ei, ma ei pea end (VEEL) kuningakoja liikmeks, meievorm on hetkel täiesti asjakohane, sest meie mustlasnäitus hakkab purki saama ja sellega seoses on veel viimaseid nädalaid kõigil asjaga seotutel käed-jalad tööd täis. Valime viimaseid pilte ja tekste, mis kõige paremini sobiksid näitusele, mis nüüd kannab nime “Meie, mustlased” ja kus me üritame koostöös romadega nende elust võimalikult tõetruud pilti anda. “Visuaalantropoloogiline dokumentaalne sissevaade,” nagu Annika ütleb. Fotonäitus, noh.

Nüüdseks on paigas ka avamiskuupäev – 23. oktoobril avatakse näitus pidulikult Valga Muuseumis, kuhu see jääb kaheks kuuks, enne kui üle-eestilisele ringkäigule sõidab. Nii et kuigi mul on ainult hea meel, kui te kõik avamisele tulete, võivad laisemad ka vabalt ootama jääda, kuni see põnev üritus neile koju kätte tuuakse.

P.S. Ka selle foto autoriks on Annika Haas, nagu meie näitusel ikka.

P. P. S. Toas on nii jahe, et ma olen sunnitud kütma, et hiljem oleks mõnus jäätist süüa.

1 kommentaar

  1. Kuhu sa küll kõikseaeg kiirustad, pöörane Rents, mõtlen ma nii mõnigi kord? Aga näe, jõudsid koos Annikaga hea etnonäituse valmis sättida.. Pole kuulnudki, et keegi sellele rahvale – romale – meil Eestis varem eriti tähelepanu oleks pööranud. Respect ses mõttes teile mõlemale!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid