Ei, meil on siin kõik kontrolli all

Istusin mina koos kolme eksvangiga bussijaamas ja ootasin. Okei, ma ei taha kedagi diskrimineerida, võimalik, et nad olid lihtsalt toredad keskealised härrasmehed, kellele juba looduse poolt kaasa antud selline veidi ettevaatlik kehahoiak ja armastus nägu kaunistavate tätoveeringute vastu. Igatahes istusime. Mina ootasin bussi, millega mulle pakk pidi saabuma, nemad tegid niisama aega parajaks.

Nii. Istusime ja ootasime. Tuleb buss. Mina muidugi hüppasin kohe ligi, haarasin oma paki ja saatelehe ja oleks peaaegu juba jalgrattaga minema kimanud, kui bussijuht mu kätte sai. Minu saatelehe taha nimelt oli teise inimese saateleht kleepunud, mille ta sealt võidukalt ära võttis.

Oi millise näoga mu pingikaaslased mind vaatasid.

“Pätt,” mõtles üks.

“Amatöör,” mõtles teine.

Mida kolmas mõtles, ma enam ei tea, ma põgenesin sündmuskohalt.

3 kommentaari

  1. Mul juhtus 2008.a. umbes samuti, et homodega vaateakna skandaali ajal olin kaubamaja vaateaknatibidega tülli läinud ja tundsin, et tahan neile kaussi sõita, aga ei sõitnud muidugi.🙂 Selle asemel läksid tibid minema, tuli turvamees ja küsis mu ID-kaarti. Pätt uudistas meid ja ütles: “Kui tõmbasid, siis tõmbasid, pole mõtet enam varjata”.

    • Nii et oleks sama hästi võinud ikka tibidele äsada. Tulemus oleks sama. Meediakajastus laiem.😀

      • Jah, oleks saanud koheselt elu24-ja. ID-kaarti küsiti sellepärast, et pildistasin kaupsis ilma loata oma homoakent. Pärast juristist sõber ütles, et neil polnud õigust ID-kaarti ikkagi küsida ja nad püüdsid mind ainult hirmutada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid