küll see internet on ikka üks hea asi

Mina olin näiteks eile põgusalt Aaron Pauli (vt üles) täiega armunud (ja veendunud, et mina ise olen tema vastse abikaasa kõrval täiesti TÜLGASTAV), aga siis vaatasin tema Twitterit ja nägin, et tegu on mehega, kes ei tee vahet sellistel keerulistel konstruktsioonidel nagu your ja you’re – armumine nagu peoga pühitud*, saan rahulikult Joseph Gordon Levitti (vt alla) juurde tagasi pöörduda.

* Minu tülgastavuse osa ka kohe taandus, kuigi mitte täielikult. Õnneks helistasin k.k.p.s.-ile, kes kinnitas, et ma olen imekaunis.

3 kommentaari

  1. Selle näitleja nimi on tegelt Joseph Gordon-Levitt. Isegi lausa Joseph Leonard Gordon-Levitt. Mis on selle kõrval üks väike your või you’re, kui elu armastuse nimest puudub tervelt üks täht ja sidekriips veel takkapihta, keskmise nime puudumise saab vast kuidagi andeks… OK, ma luban, et ei saada Josephile linki.

    • Kamoon, ilmselgelt ma ei arvanud, et välismaalase nimi tegelikult Joosep on, see oli ikka näpuviga. Pealegi, kui ma peaks ühel hetkel kokku saama, hakkan ma teda nagunii Jossuks kutsuma.

  2. Issake, ma olen ka, hoolimata oma kõrgest east, Joseph Gordon-Levitti armunud, praktiliselt sellest ajast, kui ta mängis veel Kolmandas kivis päikesest, aga ma siiamaani ei oska ta nime peast kirjutada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad