Oli tõesti hea päev

Eriti kellegi jaoks, kellel on üldiselt täiesti võimatu endale pükse leida ja kes on seetõttu juba mitu nädalat käinud ainult kas:

a) kleidiga (töö juurest kommentaarid teemal “miks sa end nii üles oled löönud?”) või

b) täiesti suvaliste pükstega, mis on rattaketi vastu õliseks nühitud, nii et ma näen välja nagu motorist (töö juures ei eldud midagi, kõik üritasid minust pingsalt mööda vaadata).

No ei taha kogu aeg neid ülikitsaid teksaseid kanda ja mu ainsad teised korralikud püksid on liiga korralikud, et nendega igapäevaselt käia raatsiks. No ja teksadele oleks vaja tagumiku peale paik panna, isegi ema juba ütles, et tüdruk, sul on per tagumik paljas.

Nii et see, et mul täna täiesti möödaminnes õnnestus korraga KAKS paari normaalseid, ei, suisa ilusaid pükse osta, on tõesti lausa suurepärane.  Aplaus!

8 kommentaari

  1. Nummi. Aga ikkagi – pilte!

  2. Kus on see kauplus, kus on rohkem, kui 1 paar sobivaid pükse? Mul perse paljas ja kaal mitte paigas.

    • Seda ei tea, mul on kaal üsna standardile vastav, pikkust ainult tiba vähevõitu, nii et pükse tuleb alati lühemaks teha.

      • Standardit on suht rumal järgida. Kui kaaluksin 75 kilo, oleksin ülekaalus. Pikkust 173cm ehk olen lühike junn, aga noorena tegin kõvasti trenni. Kaalusin 107 kg vahepeal, nüüd 82-85, parimal juhul nüüd 78,8, aga kust saaks identseid püksipaare rohkem, kui üks?

        • Ma pole selle peale mõelnud, kas rumal või tark, minu mõõdud lihtsalt juhtumisi vastavad lähimale suurusnumbrile üsna hästi, seda pidasin silmas. Aga mul on sama taktika, et kui mõned püksid tõesti väga hästi sobivad, ostan kohe kaks paari – naistel tuleb pükstega muidugi see ka mängu, et sa pead valima, kas kannad pükse madala või kõrge kontsaga (ilmselt annaks alumisse äärde ka mingi salatruki kinnitada vms, et saaks üles keerata, kui tahad teisiti kanda kui tavaliselt). Esprit’st olen vahepealt saanud, aga vat meeste osas ei oska kaasa rääkida. K näeb ka alati hirmsat vaeva sobivate pükste leidmisega.

  3. Nõus Morgiega – lugejad nõuavad pilte !

  4. Nh jah, ma pakkisin endale reisile kaasa 5 paari pikki pükse. Ei viitsi siin poodlemisega vaeva näha noh. Aga sääri lühemaks teha enam ka ei viitsi – kas voldin või ongi niisama kortsus. Laia säärega pükste puhul nii muidugi ei saa teha.

  5. Ja mina olen nüüd lõpuks targaks saanud ja adunud, et ma vastan paksude europoiste mõõtudele, s.t mul on mõistlik riideid otsida/osta poisteosakonnast.😛


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid