Raske on olla iseseisev

Kas ma rääkisin teile, et mu uude korterisse oleks kardinapuud vaja? Raudselt rääkisin. Ja osa iseseisvast elust on see, et inimene hangib ise endale asjad, mida tal vaja on ja suudab selle kardinapuu ise üles panna. Nii et ilmselgelt helistasin ma k.k.p.s.-ile, kes ütles, et totter oleks kulutada tervelt seitse eurot uue kardinapuu peale, kui on võimalik selle asemel kulutada umbes 300 tundi oma elust vana kordategemisele. Õige kah, ei pea kogu aeg tarbima.

Aga ega see lihtne ei olnud. Esmalt pidime me var leidma vana kardinapuu. See ei olnud sugugi kerge, aga igasugune sport, ka selline, mis hõlmab öist üle aedade ronimist, tuleb tervisele ainult kasuks. K.k.p.s. ilmselt ei nõustuks, tema tõmbas oma õla ära ja röökis nagu ratta peal.

Teiseks pidin kardinapuu ära värvima, sest see oli kulunud ja mitte just kõige esteetilisem. Otse öeldes – see oli kulunud ja kole nagu öö. Nii et pidin tegema süüdlaslikku nägu sel ajal kui  k.k.p.s. seda värvis. Veel hullem, teise kihi pidin suisa ise värvima, sest mul on ka südametunnistus. Ja noh, tema oli maal ja tegi seal maa-asju, kündis põldu vms, ega ma ei küsinud, mis tänapäeval talus naistetöödeks on.

No ja kardinapuu paigaldamine oli juba käkitegu. See töö lausa lendas tal käes, isegi jalus vedelevad juhtmed said nagu naksti eest ära võetud – juba augusti algusest saadik mõtlesin, et peaks ehk need kuskile ära panema. Kardinapuu konstruktsiooni vaatasin hiljem suisa oma silmaga üle, et ei olnud sugugi keeruline konstruktsioon.

Seda, milline ta mul nüüd on, näete pildilt oma silmaga. Aga ma ütlen, kõik on ainult julge pealehakkamise taga kinni – tulemus sai ju lausa suurepärane.

48 kommentaari

  1. “Töötab!”

  2. naff, selle teki oleks võinud samahästi kahest nurgast naeltega akna kohale kinni lüüa ja tsaupakaa.

    • Oleks ehk parem sanud jah, praegu sellelt pildilt paistab küll üks õnnetu konstrui😛

      • Ise oled õnnetu, täiega hea konstrui on. Ja ikka mõnusam on, kui saab kardinat eest ära ka tõmmata.

        • Oota-oota, ükskord tõmbad ja kukub sulle kõige täiega pähe, nagu puust giljotiin😛

        • Kas sina oled välja arvutanud, mitu päeva Atu sinust söönuks saab ?😛

        • Ray, sul ikka ÜLDSE ei ole minusse usku või? Et ma kohe PÕHIMÕTTELISELT ei saa panna üles kardinapuud nii, et see Rentse ei tapaks?

        • Ei tea ma teie põhimõtteid, ma vaatan juuresolevat diagrammi ja hindan selle põhjal😛

        • Saada mulle ka diagrammi link, palun, Ray! Või vihje, mille kohta diagramm käib. Kas see näitab, et mida rohkem k.k-d kookosega jäätist söövad, seda ebatõenolisemalt nende kinnitatud objektid seinas põsivad või?

          Ray, kas Rents peab sind uuesti toitma v, sest ega sa ju niisama meest ja kriitikat tegema ei lähe R juurde? Äkki topime sulle homme mädalambast guljašši kurku ja näed, et isegi vasturabeleva Ray elab see asi seal seina küljes üle.😛

        • Hahaha, Ray ja “meest tegema”, hea kui ta “Ray tegemisegagi” hakkama saab.

        • Ei maksa siis raevu sattuda, käesoleva diagrammi on Rents ise postituse algusesse paigutanud😛
          Ja ei lähe ma rabelema kuskile, minusugune invaliid kaalub enne hoolega, kui uuesti säänsest tapjatrepist kolmandale korrusele turnima hakkab😛

        • Kle, DIAGRAMM on ARVJOONIS, see siin on faksiimile (või noh enamvähem. Kaamera on ikka veits kalasilmne olnd). Vassimine sõnatähendustega üldiselt ei aita tõde välja selgitada; mina usun sesse kardinapuusse.

        • Jajah. Viide klassikalisele meemile “as can be seen from the diagram below”.
          Ma parem ei üritagi lolle nalju teha enam, kõik hüppavad virtuaalsete põlvedega näkku :S

        • Ja kaamera on suht sirgesilmne, Supilinna seinad ei ole😛

        • Sisenalju esitledes tasub alati, ALATI, lisada reaalune tõlge, kui mitte esimesel esitusel, siis vähemasti selle nalja vajaduspõhises (kui juba näed, et ei saada aru) KORDUSES. Või viide algsele sellelesamuselegi.

          “Intelligentsed inimesed suudavad ennast alati teistele arusaadavaks teha. Kas mõistate?”
          “Ei. Ei mõista.”😛

        • … ja selliste teadmiste puudumise pärast jäängi ma harimatuks lumpeniks :S …. aga vähemalt endal on lõbus😛

        • Kas on mingi loogika mõttes, et kardinapuude allakukkumine on seotud seinte kaldenurkadega? Kardinapuu on pandud seina tarvikute abil, mille nimetus poes on L-konks. See on ühes otsas keermega L-tähe kujuline kruvi pmlt. L-ide lühemad sirged läbivad nõuk.aegse kardinapuu kandekonstruktsiooni aukusid ja keermega otsad on keeratud seina puidu sisse. Kasutades tange ja keerme lõpuni. Kui sein alla ei tule, võiks loota puudele pikka seinaspüsimist. Või kui Ray oma paksu kassi kardinatesse kõõluma ei vii. Sel juhul võib ka hukk ja kaos aset leida. Aga sel juhul tuleks ka keevitatud kanduritega puu seinast alla.😛

        • Mmm… ma pakun, et seinte kaldenurk ja kõverus tuli teemaks seoses sellega, et Morgie pakkus pildi kalasilma olevat, mis vähendaks selle faksiimile-olekut ja mille ma omakorda üritasin parandada väitega, et Supilinn. Sest nagunii teemaspüsimine ei ole obligatoorne.
          (ärge näkku lööge, mul nina jookseb praegu kergesti verd…)

        • See pilt ON kalasilmne, ma vannun. Liiga ühtlaselt tsentrist välja paindes on kõik see, mis teoorias peaks sirge olema. Telefoniga tehtud ve?

        • Ma niigi panen teile siia blogisse pilte, näen vaeva ja ikka te, värdjad, vingute. Pange leht kinni, raisk.

        • Kuulan ja kuuletun.

        • Kas ma sulle ütlesin või? Sellele, kes väidab, et mu pilt kalasilmne on.

        • No ok, ok, ei ole pilt kalasilmne, hoopis seinad ja kardinapuu on kõver.

  3. Mina täna tegin ka vinget iseseisva elu tööd.
    Olles vahetanud ära tolmuimeja tolmukoti, avastanud, et ikka ei ime, vahetanud filtrit, puhastanud tolmuimejat sees tolmust, remontinud masina ja vooliku vahelist ühendust teibiga, avastanud, et ikka ei ime, langenud meeleheitesse – ja siis skaibi teel tutava noormehe käest saanud nõuande “kontrolli toru seest, äkki on seal mingi tikk risti ees” eemaldasin sinna kogunenud tuusti tolmu, juuksekarvu jm sodi – vualaa! töötab!
    Olen tolmuimejaremondi meister!!!

    • Nii nummi on selliseid kommentaare lugeda! Näitab, et olgu naised nii kõrgharitud ja vabad kui tahes, nende põhiline soov ja huvi on ikkagi teenimine – koristamine, söögi valmistamine.

      Meenub siitsamast blogist teine postitus, kus Rents teema juures täiesti kõrvalise asjana märkis ära, et ta kooris kodus kartuleid. Ja et ta seda teha eriti ei viitsinud.

      Seepeale erutusid kõrgharitud naistest blogilugejad momentaalselt ning hakkasid suure õhinaga seletama kuidas tuleks kartuleid koorida ja kuidas nemad seda teevad.

      https://rameshwar.wordpress.com/2012/05/16/rents/

      • A kui endal kõht tühjaks läheb ja ei kannata räpa sees elada, kas siis on söögitegemine ja koristus ka kõrgharitutele lubatud?

        • to luize

          Ei öelnud ju, et ei peaks koristama. Ütlesin, et naised KESKENDUVAD sellisele tegevusele. Erutuvad, kui avaneb võimalus teenindada. Nagu seal lingil olevates kommentaarides. Neil on tugev soov teisi teenida. Ja tundub, et selle vastu ei aita ka kõrgharidus:)

          Sest kui mõni mees ka tahaks ise koristada või endale süüa teha, siis oleks see raske, sest naised on kõik sellised tööd alati endale kiskunud. Nagu juhtuks ka selle Väga Väga Naise kommentaaris toodud Toreda Noormehega kes talle “nõu andis”. Kui ta Väga Väga Naise juurde elama läheks, siis tehtaks talle kõik ette-taha ära, sest…

          …naine saab olla õnnelik üksnes pere eest hoolitsedes.

        • Mis mõttes pere eest? Ma koorin porgandeid endale ja lapsele. Saab laps suureks, koorib ka. Mees koorib ka. Mingit ühepoolset teenindamist ei ole.
          Küsimus on tehnika ja võtete arutamises, mitte vajaduses teenindada. Knowledge mitte service. Õnge meisterdamise oskus, mitte praekala. Johhaidii.

        • Võin lohutuseks öelda, et minuga koos ei ela ühtegi meest ja vajadus tolmu imeda tekkis sellest, et seda oli kaks nädalat edasi lükatud, kuna kuramuse tolmuimeja ei tahtnud töötada.
          Kus on teenindamise aspekt, ma täpselt ei näe. Piinlik on lugu aint seepärast, et ma ise torust ummistust otsida ei taibanud.

        • Oot, kas mel on MadMaxi 25. tulemine või?

      • Siin ma küll ei nõustu. Mehed on suured tehnikahuvilised ja meetodihuvilised, kes on väga huvitatud sellest, kuidas mõni tüütu töö kergema vaevaga või vähemalt uhkemalt ära teha. Võtame kasvõi lehekoristuse – ainult meesterahvas tuleks selle peale, et kasutada masinat, mis võtab sama palju aega, aga see-eest haiseb, müriseb ja kasutab bensiini. Aga ikkagi masin! Ja mees saab end võimekana tunda, sest ta kasutab ju masinat! Isegi laste toitmisega olen näinud, kuidas mees rõhutab, palju ta lapsele piima sisse suutis suruda. Sest kvantiteet on ometigi oluline.

      • Muide, “momentaanselt” on see sõna, mitte momentaalselt. Ma tean, et see kõlab ebaõiglaselt, aga nii on.
        Ja “neandertallane” kirjutatakse nüüd ühe a-ga lõpus. Ma ei jõua seda ära leinata.

        • Misasja? -taanselt ja -tallane? Kes selle välja mõtles ja veel hullem – kinnitas? Ma ei taha teada…

        • ja “tuimastus”…

        • /nutab/
          Kusjuures need raiped loevad “pläsku” lubatavaks ja korrektseks vormiks, aga “skännimise” üksnes kõnek. vormiks.
          Oh häda!

        • Ömm… ikka me suutsime teemavälisuse tekitada.

        • no aga nii valus teema ju, mis siis, et tagantjärgi hargnenud.

          Kusjuures ma ei tea kedagi, kes kasutaks “pläsku” vormi muidu kui naljana – selle legaliseerimine võtab pool võlu ära – aga “skännimisest” räägivad kõik.

  4. Ma lihtsalt ütlen, et kui sa kolmkümmend saad, siis sa pead selle kardina küll välja vahetama, ei ole sobilik omada loomamustriga asju peale sellist kriitilist vanust.

    • vähemalt ei ole leopardimuster

    • A pealuumustriga?
      Vanus, mupepu.

      • ma arvan, et pealuu oleks väga sobilik igapäevaselt meeldetuletama, et aeg hauda ronida pole kaugel.

        • Aa, ok, loom sinus asendub laibaga. Nomraalne.

    • Kus on kirjas need reeglid, mis vanusele millised mustrid sobivad?
      Ja mis juhtub, kui nende vastu eksid?
      No näiteks Rentsiga nende kardinate taga peale 30ndat sünnipäeva?
      Milline muster sobib viiekümnestele?

      • Ilmselt… 30. sünnipäeva õhtul hiljemalt 23.55 tuleb hakata piduliku hala saatel loomamustriga kardinaid alla rebima. Et üles panna midagi sobivamat – pealuud, kiikhobud või hellokitid.

        • I like

    • Teate, et Rents vahetab 30ndada sünnpäeva eelõhtul (kui ta miskipärast siis ikka veel samas kohas elama peaks) selle tekikoti päriselt ka kardina vastu välja.😀 Sest siis on ta suur ja vana ja täiskasvanud ja nii igav, et kasutab riistu ja kolusid sel otstarbel, milleks need mõeldud on.😉

      • …30nda ikka…

  5. Ma näiteks asendasin voodi kirstuga juba. hea harjutada ja jube praktiline. välja ka öösiti ei kuku.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid