Kas kellelgi printsessikleiti on vaja?

Mul seisab üks. Ma ei näe põhjust seda oma uude korterisse kaasa vedada, aga tõenäosus, et ma ise seda veel kunagi kandma hakkan, on äärmiselt väike. Prügikasti ikka ei tahaks printsessikleiti visata, hirmus oleks see kuidagi. Sellest hoolimata ma muidugi pilti ei viitsi teha, nii et peate leppima selle ca seitse aastat vana ja kehva kvaliteediga pildiga, kleidi olemusest saab siit siiski aimu. Minu suurusnumber on 38, aga see vist oli natukene kitsavõitu.

Tahab keegi elukutseliseks printsessiks hakata? Kui ei, viin teatrisse, nad ehk ikka võtavad.

2 kommentaari

  1. Mulle on printsessikleiti vaja küll. Mis sa vastu tahad ja kust kätte saab?

    • Kui see kleit nii ilusale printsessile saab, on rõõm heast uuest kodust mulle täiesti piisav tasu. Arutan sinuga F-s, kuhu selle toon.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid