Mittekohustuslik ilmapostitus

Lihtsalt umbes miljon inimest on internetis vingunud, kuidas neil on sügismasendus ja kuidas pimedus ja ilm ja kõik muu selline neid täiega õnnetuks, uimaseks ja lihtsalt mittetoimivaks teeb. Minule just TÄIEGA meeldis see ilm. Täpselt selline, et öösiti oli mõnus jooksmas käia, isegi kui tiba mingit uduvihma tuli. Valgust oli jõe ääres täpselt parajalt, et hämaras ikka natukene näha oleks, temperatuur oli selline, et higistama eriti ei ajanud. Nii et mina olin väga rahul.

Olin. Eilseni. Kuni Alaska kohale jõudis. No mis kurat see on? Nii külm on, et ei taha randa minnagi. Me ikka muidu käime seal Atuga öösiti, ma saan toru küljes rippudes unistada sellest, kuidas ma ühel ilusal ööl ühe korra lõuga jaksan tõmmata (“Alustage väikestest eesmärkidest”) – Atu muidugi väga ei hinda seda, tema üritab mind sealt toru küljest alla sikutada, kui vähegi lubatakse. Aga eile öösel jaksasin ainult kiigeni ja tagasi jalutada, sest nii hirmus külm oli lihtsalt. Ja ega enam paremaks ei lähe, hullemaks ainult. Nüüd tahaks teada, kaua läheb, enne kui ma aklimatiseerun. Parem oleks kui mitte üle kolme päeva.

12 kommentaari

  1. Tead, et ma ka juba nädal aega üritan lõuatõmbamist harjutada!!! Juba mingi 8 cm kerkib ka! Epic!
    Kõik targad ja tugevad naised mõtlevad ühtmoodi!

    • Ma ei julge küll kõva häälega öelda, nii et loe sosinal (muidu Kaur tuleb ju kohe pärima, KUI korralikult ma ikka trenni teen), aga ma hakkasin jälle kaljuronimises käima, seal on ju hädasti vaja end sikutada kuskile, nii et kätekõverdused ja lõuatõmbed on vägagi IN.

      • Kätekõverdused on in, lõuatõmbed vist mitte. Aga mis ma ka tean – suhtle ikka otse ekspertidega. S.t. kas sa Firni üritusele tuled?

        • Mis üritusele?

  2. /mitte lõug ei kerki, et selge oleks. Käed kõverduvad ja mina kerkin umbes 8 cm.
    Lõua üle selle toru saamine tundub naeruväärselt suurejooneline plaan – aga samas, kuskilt tuleb ju alustada!

    • Ma ükspäev läksin sama plaaniga randa – ja nägin vene poisse, kes mitte ei tõmmanud lõuga, vaid tõmbasid käed täiesti sirgu (no nii, et vinnasid pool kere üles toru kohale) ja siis lasid jälle alla. No umbes sellise liigutusega nagu mina hambaid pesen. Mul oli nii häbi, et hiilisin minema lihtsalt, ei hakanud lolli mängimagi.

  3. Ma juba eelmisel aastal ütlesin sulle, et riietuma peab vastavalt ilmale.

    • See on üks asi. Aga alguses, kui esimene külm tuleb, lõikab see ikka eriti valusasti, enne kui ära harjud. Teiseks tuli see külm eile nii ootamatult – tulin rattaga koju, täiesti normaalne ilm, läksin koeraga välja, oleksin peaaegu surnuks külmunud.

  4. Ma tahaksin ka minna seinale ronima.. aga missuguseid jalanõusid sa kasutad selleks?

    • Ma kasutan enda omi, tavalisi ja pehmeid, mitte spetsjalatseid, aga tegelikult on TÜ spordihoones hinna sees rakmete ja jalatsite laenutus ka. Ma lihtsalt pole tahtnud sealt (vähemalt veel) jalatseid laenutada. Kui sinna päriselt jään, siis peaks ostma ühel hetkel isiklikud.

  5. Üldiselt ilma ronimis-sussita ronida ei saa. Sein ja rajad on arvestatud sellega, et sul varvas peab ka väikese nuki, kallaku või õnaruse peal. Päris profid muidugi panevad millega tahes.

    Ma olen üsna mitmele inimesele oma susse andnud, proovimiseks. Tagasiside on alati “issanda sitt, mis lolli rippumist ma seni ronimise asemel teinud olen”.

    • Nojaa, aga ühiskasutatavate susside kasutamine tundub ka natuke hirmus mõte. Tead küll, jalaseened ja kõik need muud asjad, mis varitsevad.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad