porkee, Tomasa?

Miks ma küll sihuke uimakott olen? Oleksin saanud trennist 25 euroga ronimisjalatsid (sest mingid demoversioonid olid), aga mõtlesin ja mõtlesin ja kalkun ka mõtles ja nii ma neist ilma jäingi. Ohkan ja ohkan ja ohkan veelgi, sest no oleks vaikselt vaja küll ja tahaks ju ikka päris enda omi.

Muidu ei kirjuta teile, sest töötan. Iga päev on selline, et jooga, töö ja veel töö ja veel töö (okei, vahelduva laiskusega) ja trenn. Loodetavasti on järgmine nädal tiba parem, siis olen taas inimene.

7 kommentaari

  1. Aga eraelu? Lõbustused?
    Ega sa neid ei ole unustanud?
    Töö ei ole veel kedagi õnnelikuks ega rikkaks teinud.

    • Me ajasime ühel õhtul juttu. See on selline kvaliteetaeg, et mitmeks nädalaks jätkub.

    • On blogijutud ja mitteblogijutud.

      • Ja ära unusta, et me käisime arvutimängu ka ostmas. Nii et ära luiska midagi, et töö ja töö ja töö kuubis. Ehkki mõtteliselt võis selle ka ju trenni kirja panna – jalutuskäik läbi poole Tartu ja tagasi. 😀

        • Ja isegi süüa anti sinna vahele. Ja Facebooki ma ei tule, sest Chrome paneb näkku, aga IE on IE ja ajas mind nii närvi, et pidin Kareli “Zen Mindi” välja otsima. Skaibis olen, kui virtuaalselt kallistada tahad.

  2. http://forfitnessmotivation.tumblr.com/post/66997545072 <- trennikaaslased pildistasid Sind? 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid