Lovage

Täiesti uskumatu, et seda suurepärast kooslust mu pleilistis veel polegi. Neil oli ainult üks album – “Music to Make Love to Your Old Lady By”, – aga see on see-eest üks väga hea album. Ja nii mõnigi lugu sobib tõesti ka selleks, mida nimi soovitab.😀 Ma arvan, ega ma neist asjadest suurt ei tea, noor tütarlaps nagu ma olen. Kogu albumit saab järjest kuulata siit, aga minu lemmiklaulud on need:

See ei ole lastelaul:

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid