Mida mu silmad peavad nägema?

No kulla inimesed, ma ei tea nüüd, kas nutta või naerda. Mis inimesed te sellised olete? Ja kes tegi? Ja kõige tähtsam küsimus – kust seda riista saab, mis NII hea on, et selle nimel suisa põhimõtetest loobuda?

Jutt käib siis loomulikult sellest, kuidas mind mööda internetti taga räägitakse. Merje küsimuste lehel küsis andunud fänn üks tõpranahk sellist asja:

Kuidas sa suhtud sellesse, et naised, kes “sõltumatust” reklaamivad, loobuvad oma “põhimõtetest” kohe, kui ilus mees välja ilmub? Näiteks Rents. Ta annab kohe kõik oma “põhimõtted” ära “hea riista” eest.

34 kommentaari

  1. Oi-oi-oi! See olin mina, kes selle kirjutas. Ma ei saa midagi parata. Ma olen täisa segi peast juba.

    Olen proovinud võõrutusravi aga suudan olla eemal vaid paar nädalat või kuu aega maksimum. Siis tulen, ja kirjutan kõigi blogidesse igasugu provotseerivat jama.

    Ma tõesti ei tea, mida teha. Ma olen jobu ja värdjas.

    Mul on tegelikult ka väga piinlik ja vastik. Kui üles ärkan. Aga järgmine kord teen jälle sedasama – provotseerin ja mõnitan, kuigi mul endal pole midagi ette näidata, et mille poolest ma siis kellestki parem olen.

    Kas sa mu IP-aadressi kuidagi ära blokkida ei saaks Rents? Kuigi, ma tean, et sellest poleks ka erilist kasu – kui ma olen “staadiumis”, siis ma leian ikka võimaluse kuidagi tulla ja kommenteerida.

    Oi, kuidas ma vihkan ennast. Kõige hullem on, et endast on raske lahti saada. Kogu aeg käib see nõme “isiksus” kaasas ja möliseb kõige kohta.

  2. Ausõna Rents, ma seekord otsin abi.
    Mul on tõsine probleem oma mentaalse tervisega.

    See lihtsalt tuleb kusagilt seest. Õelus ja viha.
    Ma lugesin hiljuti raamatut “Metsik manner – Euroopa pärast II maailmasõda” (2012 välja antud raamat)

    Väga karm raamat. Sellist pole varem kirjutatud. Kireldati õudusi, mis algasid pärast seda, kui sõda oli juba läbi. Inimesi, kes olid olnud natside vangilaagrites. Paljud neist polnud üldse tänulikud enda vabastamise eest vaid elasid oma õelust ja viha välja kõigi peal, kes ette sattusid. Õudne.

    Üks väljavõte sealt raamatust:
    “… oli üsna tavaliseks nähtuseks ohjeldamatu agressiivsus ning terve rida teisi psühholoogilisi probleeme, muu hulgas väärtusetuse tunne, kibestumine ja ülitundlikkus. Suur osa põgenikke ilmutas äärmist küünilisust: lahkete inimeste abivalmidust ei peetud ehtsaks ega siiraks.”

  3. Jah, Mad, aga arva ära, keda kõigepealt süüdistama hakati ! OK, teisena, aga ikkagi !

    • Tegelikult ka või? Ma arvasin, et kõik saavad ju aru, et niivõrd labane kommentaar saab tulla ainult minu haigest ajust.

      Miks ma olen niivõrd “attached” Rentsi ja Nirti ja Eveliisi ja Väga Naise blogidega?

      Terve elu olen otsinud “elu mõtet”. Ja naisi vaadates ja kuulates olen alati teadnud, et “olen lähedal”. Lähedal sellele, et “murran koodi lahti”. Universumi koodi. (Ei ole hull).

      Naistel on palju parem tunnetus ja otsene side sellega, mida võiks nimetada näiteks “kõikide asjade algpõhjuseks, kõige “olemuseks””.

      Kuid ikka ja jälle olen lakki saanud. Naised ei taha seda lahti murda. Kuigi nad saaksid.

      Meestega pole erilist mõtet jaurata, sest meestel on väga lapsik keskendumine – auto, arvuti, kitarr või muu taoline jaburdus, “mänguasi”. Mehed arvavad, et nad teavad elu mõtet. Huumor küll, mehed on kirjutanud sellest palju raamatuid aga ikka pole lähemale jõudnud. (Kierkegaard, Aristoteles, Schopenhauer – kes veel? Mõttetu. Nad pole kuhugi jõudnud).

      Kui “kuulata” naisi, siis tead, et “olen väga lähedal”. Väga lähedal sellele, et “kood lahti murda”.

      Jama on aga selles, nagu ütlesin, et naised pole üldse sellest huvitatud, et “koodi kräkkida”. Nad eelistavad keskenduda primitiivsetele labasustele nagu näiteks söök, laste saamine ja heaolu.

      Ma olen selgeks saanud ühe asja – see pole nende vaba tahe. Nad ei taha lapsi saada vaid arvavad, et tahavad. Laste saamise tung ei ole vaba tahe. Ei ole!

      Kui saaks selle kuidagi ära muuta, siis me näeks imesid.

      • Plaanisin kunagi dramaatilise postituse teha, mõeldes naistele, kes on valinud laste sünnitamise asemel “tõe tee”.
        Aga nüüd vaatan, et olen vaid kaks lihtlauset kirja saanud:
        üksindus – Jen
        Teadmiste rajal ei ole tagasiteed.

        See on hard stuff.

        • Ainuke rõõm ongi, kui kohtad siin üksildases universumis kedagi, kes on ka “selle tee” jalge alla võtnud. Keegi, kellel on samavõrd p…sses.

          Siis läheb kohe võitluseks. Kaklemiseks. Senikaua, kuni kestab kaklus, näiteks Rentsiga, ei ole seda õudsat üksindustunnet. Tahaks, et kaklus kestaks võimalikult kaua. “Ma ei ole üksi, kamoon, näete kuidas ma kaklen…”

          Iga kaklus saab aga alati kord läbi.

        • Kle, Mad, kas sa selle Grandmasteri vaatasid ära juba, millest ma ka kirjutasin siin? See andis päris hästi seda suhtumist edasi, et kaklus ei tähenda sugugi vastuseisu, vaid võib tähendada ka piiride kompamist.

        • to Rents
          Vabandust, mida sa silmas pead? Ma ei jälgi kõike su poste. Sorri. Kui näen, et teema läheb söögi-laste peale, siis “libisen üle”.

          Praegu ketrasin läbi viimased postid. Ei saa aru. Mida sa silmas pead? Grandmaster?

        • Seda filmipostitust – seda õhustikku ja suhtumist ja mõttestiili annab päris hästi edasi. Võiks sulle meeldida, ma arvan.

        • Jah, ma nüüd näen. Ning saan aru, et meie vahel on kuristik:))

          See, mida mina “kung fu” all mõtlen, on ikka totaalselt erinev. Teie mõtlete ju “võitluskunstid”. (dziisus, kui rõvedalt see kõlab).

          Kung fu ei ole “võitluskunstid”. Samuti, nagu Jeni üksindus ei ole peksmine.

          Sellest teemast me saame ikka väga (VÄGA) erinevalt aru.

          Näiteks juba see, et sa nimetad seda “kultuuriks”. Mis “kultuur”? Väga mööda. Totaalselt.

          Mult küsiti hiljuti, et mis su hobid on. Kamoon. Mis “hobid”?

        • Mkm, sellest see film räägibki, et ei ole võitluskunstid. St on muidugi võitluskunstid, nii nagu talv on lumi – kui ei ole lund, ei ole talve. Kui ei ole võitluskunsti, ei ole kung fud. Aga tegelikult on talv siiski midagi hoopis muud ja suuremat ja ürgsemat ja kõikehõlmavamat ja igavest.

        • Mulle meeldib näiteks see:

          Aga te ei saa sellest aru, sest on vaja kõike “kataloogi” panna. Ausalt. Mul võttis väga palju aega, et tajuda seda “energyt”. Ja ma tean, et kogu see komm ja video on teie arvates tobe. Minu arvates ka – 10 aastat tagasi. Nüüd ma “näen” midagi muud.

          Kõlan tobedalt aga see on fantast video:))

        • Vaadake selga. Kuidas ta hoiab! Tase!

        • Selle peale peaks tulema nüüd küsimus. Ma ennetan – MIS KASU MUL SELLEST ON KUI MA “SELGA HOIAN”?

          See on hea küsimus. Enamus eestlasi ei küsi seda vaid maksavad igasugu “meistritele” raha ja on 5 aasta pärast sama mõttetud uimased tohmakad nagu enne.

          Eestis on ka võimalik “õppida võitluskunste”. Reklaamitakse, et iidne värk ja tohutu kasu tervisele ja nii edasi. Oh…

          Kui keskealistel meestel on idee – saada energiat noortest tüdrukutest ja mootorratastest siis keskealised naised usuvad, et nad saavad paari trenniga tagasi selle, mis lapsed neist välja on imenud. Nii lihtsalt see ei käi.

          Need “hiina imed” on reaalne stuff aga see ei toimu põhimõttel, et “mina maksan, las treener paneb mulle energia sisse!”

          Kõik valetavad seal trennis. Kõik räägivad, et nad harjutasid kodus kogu aeg. Aga näha on, et mitte keegi pole kodus kunagi harjutanud.

          Mis kasu? Liiga hilja hakkame mõistma, et oleks pidanud varem sellega tegelema. Siis, kui olime 20-25 aasta vanused. Nüüd on juba hilja. Kõik on ära raisatud. Lapsed on “tühjaks tõmmanud”. Nüüd kulub väga palju aega ja TÖÖD, et natukegi tagasi saada.

        • Kle, Max. Hiinlased ja japsid alustavad trenniga nelja-aastaselt ja peavad normaalseks treenida kaks korda päevas. Nad ei küsi sinu kombel, mis neile sellest kasu on ega räägi, et see on tegelikult kõik mõttetu ning maailm on ju tühi koht ja järelikult ei ole mõtet jalaga vehkida, kui ühel hetkel on nagunii pere ja pangalaen (ja jah, ka neil on ühel hetkel pere ja pangalaen ja nad võtavad oma kohustusi tõsisemalt kui meie). Nad näevad vaeva viisil, mis meie jaoks on uskumatu, sest edu ei saa hiljem teistega jagada, sest eputamine oleks ju kohatu – ehk siis nad ehitavad oma torne eelkõige sissepoole. Selle asemel, et videosid jagada, oleks ehk aeg alustada oma tornide rajamist?

        • Siin ongi erinevus.
          Vaatasin hiljuti filmi “Draakonitüdrukud”. Need, keda seal hiinas pekstakse, et “kuhugi jõuda”. Julm film oli. ETV2 kodukal üleval vist siiani. Leiate üles. (Dragon Girls)

          Nemad seal “pumpavad muskleid”. See ei ole “kung fu”. No ei ole.

          Üks hiinlane ütles mulle kunagi, et kui sa saad misiganes terviserikke, siis – see ei ole kung fu.

          Ta ütles – kung fu peab sind paremaks tegema, mitte “veristama”.

          Draakonitüdrukud ei tee kung fud. Nad lihtsalt lasevad ennast peksta nagu meie koolilapsed.

        • No see film ütles, et kung fu on väga lihtne ja ongi olemuslikult kahe sõnaga kokku võetav – horisontaalne ja vertikaalne. Nii kaua, kui sa oled püsti (või saad veel püsti), on sul veel võimalus. Aga see kõik tuleb sinust enesest, kui sa ISE seda ei tee, pole võimalik seda sinust välja peksta.

        • Tegelt sa Rents oled palju vägivaldsem kui mina.

        • Ei ole, ma olen reaktiivne. Reageerin löögile löögiga ja suudlusele suudlusega.

        • to Rents

          Ma selle löögi-asja jätaks vahele:))

        • Siis ei tohi rusikatega vehkida.

        • to Rents

          Tegelikult ma ju ei vehigi rusikatega! Vastupidi! Ma olen tõesti ainuke reaalne feminist siin. Mulle meeldivad naised, ja ma ei taha, et nad ennast raiskaks. Ei minu ega kellegi teise tropi pärast.

          Ma tahan, et naised oleks INIMESED, mitte “emad”.

          Mina olen tõeline feminist. Vabandust Rents, võibolla ei suuda sa seda lihtsalt taluda kuid nii see on?

          Olen rumal ja debiil ja värdjas aga – ükski naine ei pea minu pärast kannatama. Pole kellegile lapsi teinud. Iga naine saab minuga suhtlemise alati lõpetada lihtsa “klõpsuga”.

          Kas sa Rents ei arva, et ma olen ikka vähemalt mingis mõttes tore? Et ei piina kedagi füüsiliselt. Kirjutan küll kommentaare aga – ükski naine ei pea minu pärast kannatama rohkem, kui interneti-foorumid?

      • See ei ole kung fu. See on tavaline vägivald.

        • Kõik ümberringi saavad lapsi, abielluvad või on abielus. Ja mina – mina lihtsalt passin ja olen omaette imetabane, teen doktorikraadi ja käin täiskohaga tööl. Aga see pole muidugi mainimist väärt…

          Mheheheh.

        • to Eveliis

          Ma ei tea, mida öelda kallis Eveliis. See on “hard stuff”. Til Death, nagu keegi siin ütles.

          Ma kahtlemata kardan surma otseselt, kui pannakse nuga kõri peale või nii, aga “üldiselt” ma surma ei karda.

          Tagasihoidlik küsimus – miks Sa enda juuksed niivõrd ilusalt punaseks värvisid?

          Mäletan, et kui mina 17-aastasena juuksed punaseks värvisin, siis ikka selle eesmärgiga, et palju peksa saada:))

    • Nirtil on anne kogu “pikk s..tt” ühe pildiga kokku võtta:))

      Aga ma tegelt ka olen kuulnud “päris hiinlaste” käest, et “draakonitüdrukuid” tuleb “võrgutada” trenni tegema. Mitte peksta.

      See “igal hommikult kell 6 külm dušš” ei tööta. No ei tööta.

      • Vene sportvõimlejad on tasemel. Maailma tasemel.
        Ma nägin kunagi, kuidas nad trenni teevad. Julm. Rõve karjumine treenerite poolt, ähvardamine, sõim.

        Jah, ütleb Rents, aga saavutasid taseme.

        Saavutasid küll, aga…

        Nägin kunagi aastaid hiljem seda “supernaist” kes oli niivõrd äge seal kunagises Tuvi tänava spordisaalis. Ta oli parim. Saltod. Fläkid. Nagu ninja.

        5 aastat hiljem tuli vastu – suits hambus, silmad kottis, paks, lapsega.

        Ei ole nii, et peksame, ja saab asja. Ta ei kontrollinud midagi. Nagu need “draakonitüdrukud”. See pole kung fu!

  4. Mulle saadeti privaat-sõnum, mille mõte oli umbes selline, et mis viga Viimsis oma naise selja taga lahe olla?

    Sekundiks kaotasin “maa jalge alt”, sest nii see on.

    Ma elan tõesti Viimsis. Mu naisel on töö, mille eest makstakse räiget pappi. Minu panus on üksnes igakuised kommunaalarved.

    Kui ma oleksin õige mees, siis ma naiste blogides ei kommenteeriks.

    • Sul paistab olema mingi imetabane omadus tublidele ja tarkadele naistele meeldida. Minu meelest polnud su blogis eriti huvitavat miskit, v.a. juhud, kui taxidriver kirjutas, ajasid kogu aeg enamvähem üht joru, nagu isegi tunnistasid ausalt, aga vaat`haritud naised, kel endil tõesti head blogid ka, nagu Eveliis K. näiteks, ei jõudnud sind ära kiita: ikka et, ah nii inspireeriv Max ja nõnda edasi. Naine ei ole sind ka kummalisel kombel siiamaani väljavisanud, kuigi jood ja laaberdad ning last kah tehtud ei saa :)) Nii et küllap oled fenomenaalne, peidad endas üht elu võimalikest müsteeriumitest, mida taga ajada üritad. Võta heaks või pane pahaks, aga see mu aus arvamus.

  5. Kuule, Max, sa oma blogile ei taha elu uuesti sisse puhuda? Kanaliseeriksid ennast vähe mõttekamalt. (Pealegi ma tunnen end väheke süüdi, ma enda arust üritasin anda sulle tõuke, et keriksid oma pee internetist minema, mis sind mu meelest aina õnnetumaks tegi, aga tegelikult läks vist vastupidi.) Oled rohkem väärt, kui olla mingi titemammade kallal ilkuv kommentaator-grafomaan. Sul oli oma teema, aja seda edasi.

    • Kusjuures, ma KOGU aeg mõtlen sama! Et vot Maxi blogi juba oli midagi. Ja ma tahaks kogu aeg sellele viidata ja teda igale poole esinema ja rääkima ja kirjutama panna. Et mida ta seal sossutab ühte kanalisse – massidesse tuleb jõuda!
      Dämit.
      Ja mul on Madi blogist siiani mitugend lehekülge Word-i faili, sest ta ju KUSTUTAS KÕIK ÄRA!
      Ilge jobu. Kohe näha, et Viimsist 🙂

  6. Rents, ma leidsin sellele jamale nüüd lahenduse.

    On olemas arvutiprogramm SelfControl, mis blokeerib ligipääsu kõigile saitidele, mida külastada ei taha kuid samas ei suuda end eemal hoida:)) Paljud kasutavad seda töö tegemise ajal Facebooki blokeerimiseks.

    Tasuta väike programmijupike MACile.
    http://selfcontrolapp.com/

    Defaultilt on “keeluaeg” üks päev aga selle saab pikemaks teha kui paar lauset MACi terminali kopida.
    https://github.com/slambert/selfcontrol/wiki/Tweaking-Max-Block-Length-and-Block-Length-Interval

    Panen endale praegu peale 3 kuu pikkuse keelu saitidele blog.tr ja Rents ja Nirti ja üldse kõik kohad, kus ma kommenteerimas olen käinud.

    Seda blokki ei saa maha võtta isegi siis, kui arvutile restart teha või programm kustutada. Ainus variant on oodata, kuni keeluaeg täis tiksub. Teisele arvutile kodus teen sama asja.

    Muidugi saaks ma ikka ligi mõnest muust kohast, aga tõenäosus, et ma töö juurest või “küla pealt” kommentaare hakkan kirjutama on praktiliselt olematu. See on üksnes üksinda kodus joomise teema.

    3 kuuks saate nüüd kindlasti minust puhkust ja kui sellest ei aita, siis panen endale blogide-keelu aastaks või nii kauaks kui iganes vaja.

    Nägemist:))

  7. Huvitav, Max räägib siin sellest, kuidas mehed on kerged ja pealiskaudsed, aga naised võiksid jõuda kõikide asjade algolemuseni. Mina naisena jällegi hindan väga meeste seltsi, sest mehed on tihti tõsiseltvõetavamad. Naiste hulgas kipub läminaks minema, lõpuks jõutakse kõrge filosoofilise vestluse asemel ikka diivanikatte toonide nüanssideni. Muidugi on ka erandeid, paar lähemat sõbrannat on need, kellega võib eksistentsialistlikke teemasid lahates jõuda kaugemale, kui kellegi teisega.

    Üldiselt on asi vist selles, et vaatamata sellele, et me oleme kõik inimesed, oleme siiski ka mehed ja naised, kelle vahel on mõned erinevused. Lugedes Maxi mõtteid tundub, et tõde on kusagil vahepeal. Ei meestes, ei naistes, vaid keskel. Suhtlus meespoolega avab selliseid horisonte, mida ma üksi oma väikse naisterahva peaga aimatagi ei oskaks, küllap võib see nii olla ka teiselt poolt vaadates.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid