Iga kord,

kui ma selles külmas ja tuulises urkas käin, olen ma hiljem haige. No kellele seda jama vaja on. Kuigi tuleb tunnistada, et Edgar on linna eest kenasti hoolt kandnud, kurta ei oska muud, kui seda, et igasugu terroristiõppuste jaoks pole reede küll parim päev.

Aga see-eest sain ma oma silmaga näha, et ei, Mallu lapsest ikka enam presidenti ei kasva, ja ühte teist titte tutiplutitada. Ahjaa, nende emad olid ka seal, aga see ilmselgelt pole enam oluline, mis mul neist empsidest ikka.

39 kommentaari

  1. Terrori õppused pole vast pidevalt norskava Edgari teema? Kuhu sattusid? Lasnamäele sattudes oleksid näinud seda, kuhu Talinn on arenenud🙂 Ja see on kummaline, et Jõhvi ja Kohtla-Järve on Tartust juba ajast ees ühistranspordis…

    • Sina mulle öömaja ei pakkunud, nii et olin sunnitud Õikale minema.

      • Pole sinna sattunud Tallinna elu ajal (kui siis hirmununa kiiruga läbi joostes), kuidas saan seda heaks teha?

        • Pole mina ka sinna enam lähemal ajal sattumas, nii et ei teagi kohe.

        • Sattusid või ei sattunud lõpuks siis? Õnneks Sa nii tugev tüdruk või nagu mõni nõuab, naine, et oleks õieka elanikku tulnuks mul ju plaasterdama hakata, kui Sina “majas” olnuks🙂

        • Vabandust, sattumas ikka ei ole. Ma käin Tallinnas jätkuvalt nii harva kui häda pärast vaja.

        • Tundud päris tihe külaline meil🙂 sattumas? uus tartu-saare murre? Millal siis?Talinn on nii jube?

        • Sel sügisel on palju vaja olnud. Suvel on veel enamvähem koht, aga muul ajal on seal alati külm ja tuuline.

      • Olen mõne veale tähelepanu pööranud Merje blogis flirtickule varem, minu järjekordset kommentaari, kus Merje sebib valetades oma haridust kõrgemaks, ta ei avalda: http://www.flirtic.ee/342180

        • Miks see siin oluline on siis nüüd?

        • Seda ka, et ma olen aru saanud, et sa oled täiskasvanud mees, Jah, ei? Mis fiksatsioon sul mingi 22-aastase (või oli ta 24 või kurat ma tean) blogijaga on?

        • Noor ja värske liha, kuidas sa aru ei saa…

        • Tundub, et Mad Max valetab kui väidab, et tal lapsi ei ole. Siinse põhjal oletaks tal tiinekast poega.

        • Kas see pole ilmselge, et meeletult armunud?🙂 Te, naised, ei saa ikka midagi aru :S

        • Aaaaaaa, sellest siis need “küll see Merje on viimasel ajal lolli juttu ajama hakanud” kommentaarid siin-seal. Käib rohkem korvi saamise juurde, a mis ma ka tean.
          Ja Ray pole naine minu mäletamist mööda. Ema teda ka vist ei armastanud eriti.

        • Kommentaator e., jah, siin diagnoosis igaseid asju mul. Kohe näha, et professionaal, kõik muud diagnoosijuhendid võib ära visata, e. käest tuleb küsida lihtsalt.

          Aga sa, Abfab, oled lihtsalt kade nagunii Merje pihta, selles nagunii ongi asi😛

        • Vähemalt ma õppisin intellektuaalsetelt võimekatelt inimestelt vastuseid välja huiama ilma küsimusi esitamata praegu:)

        • Ainus, mida sa hetkel teed, on küsimuse vältimine. Niisiis, veel kord: mis kinnisidee sul selle Merjega on?

        • Te, naised, olete nii uudishimulikud. Minu vastus siis ei rahuldanud või soovid midagi sügavamat teada saada?

        • Ei rahulda jah. Kui sa pead vajalikuks Rentsi blogisse postitada kommentaari mingi asja kohta, mida keegi Merje Flirticus kirjutas (…), sest tema blogis seda ei avaldatud, siis sul vist oleks vaja maha istuda ja veidi jalga puhata. Samas hei, võib-olla ma olen ainus, kellele see imelik tundub.

        • Lohutan, Sa kindlasti pole ainuke🙂. Aga mida merje flirticus kirjutas või kirjutanud – ei oska kommenteerida, kuna ei tea sellest mitte midagi.

        • A oled siis armunud Merjesse vä? Aga tema ei taha?

        • Rents, aga tee ise üks flirticu-postitus lootuses, et merje blogi sabas kommitakse seda ja tõde tuleb selle käigus päevavalgele?

        • Nii Sinulikult mõnitavad küsimused. Kas Sa tõesti tahad, et ma vastaksin neile?

        • Mina ei taha tegelikult mind ümbritsevatelt inimestelt juba mõnda aega mitte midagi. Mõne silmapaistva erandiga.

        • Roland is just jealous of my swag :))

  2. Tegelt on Talinas talviti püsivalt keskeltläbi paar kraadi soojem (ja ilasem) ilm, kui Tartus, tuule võtan omaks. Suvel muidugi vastupidi. Edgar lubas, et meil siin lund ka ei saja ja.

    Jee, räägime ilmast.

    • 🙂

    • Sa ronisid muidugi eriti õigel ajal ja eriti õige tuulega sinna ka. Eelmisel nädalavahetusel oli küll libe ja ligane, aga täitsa ok. Ja teine viga oli mitte Vana Tallinna põuetaskus kanda ja rüübata. Või pipraviina, aga seda ma ei usu, et sa seda suudaksid manustada.😉

      • Rents, ae, Kilps arvab, et sa mömm oled, ei suuda isegi pipraviina võtta😛

        • Ega ta millestki valesti aru saanud ei ole.

        • Rents, kuhu Merje armsa kommentaari panid?:)

        • Roland, kas sa ei saa aru, kui väiklane sa oled, või niisama saad aru ja arvad, et see on normaalne?
          Vasta lihtsalt a) või b), mingit mõttetut mulli pole vaja ajada.

        • Minu arust, kui on minu kohta väärinformatsiooni lahti lastud, siis äkki ma oleksin pidanud saama võimaluse sellele vastata. Pidin hinge kinni joostes jooksma ID-kaardini, et lükata ümber mõte, et olen aastaid koomas olnud või et mu sünnitunnistust on võltsitud…Väiklane või suuremeelne…Kellele ema, kellele tütar või, kuidas see vanasõna oligi?

        • Kas hinge kinni pidades on muidu raske joosta?

          Ja ma ei leia, et sina siin see suuremeelne inimene oled. Aga see on mõttetu vestlus. Sinusugused inimesed ja minusugused inimesed lihtsalt ei sobi mitte ühestki otsast.

        • Ei ole, kui vähemalt harrastusujuja kopsumaht on vast🙂

          Merjega seoses ilmselt polegi väga suuremeelne olnud, aga et ma mingit laimuosaliseks saan tingituna sellest, et talle ausust nina alla hõõrusin, ma ei osanud aimatagi. Kunagi olin temaga seoses väga suuremeelne seoses tema ekspeikaga, aga jah, pole mõtet seda teemat ajada. “Minusugused ja sinusugused” on ikka ülimalt nõme liialdus. Ma olen tohutult inimestesse suhtunud eelarvamusega. Olen teinud valesid järeldusi inimestest korduvalt, aga kui paljud pole?

        • Kus sind laimatud on?
          Ainus, mida mina näen, on täiskasvanud mees, kes peab kahes blogis vajalikuks mainida, KUI nõme ikka Merje viimasel ajal on ja kuidas ta Flirticus valetab plaplapla. Kui küsida, mis su käitumise taga on, saab hämamist (“ma olen meeletult armunud”), niisama jutu kõrvale juhtimist ja lõpuks ka vana head parim-kaitse-on-rünnak strateegiat (“mind on laimatud ja ma olen isegi suuremeelne olnud, pluss sa oled nõme üldistaja”.)

          Kus ma eksisin sel korral?

        • Ma vaatan, et sul on minuga seoses parajalt suur trots, et nüüd nii põhjalikult soovid infot, kui enne pidin a või b ainult võtma vastuse variantideks.

          Lase Rentsil saata Merje kommentaar ja äkki küsid Rentsilt minu e-maili aadressi ja ma vastan. Minu võimalik eesmärk on tõesti, kui nõme ja valelik on Merje. Siin on beebiblogid läbi käinud. Nende laste iidoliks (kuna temast ei saa kunagi midagi muud, kui blogija)? Andke minna. Mina asun koguma raha, et neid asutusi kuidagigi toetada. Vähemalt tasakaal on paigas. Ehk kuhu persse see tasakaal on sattunud?

        • Vähem juua?
          Tagasi kooli?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid