teil on vahel õigus ka (trennipostitus)

Ma arvan, et ma ei jaksanud vahepeal juba selle pärast midagi teha, et stressi oli muu tööga seoses nii palju, aga igatahes oli mul vahepeal neli täiesti trenni- ja seega ka venitamisvaba päeva. Pärast seda avastasin üllatusega, et ma mitte ainult niisama ei veni paremini, vaid ka selle lootoseasendi saaks kätte, kui keegi aitaks veits mind väänata. Ja see ei olnud mitte nii, et “oi, ma paindun tiba paremini”, vaid puusade osas oli see muutus ikka metsik. Lihtsalt jalad käisid hoopis teisiti kuidagi. Sellist asja poleks küll osanud oodata.

Muus osas nagu polnud erinevust, ainult jooksmas oli juba pärast sellist pausi kuidagi väga raske uuesti käima hakata – ja väsisin kiiresti ära sellest. Aga seda ei saa ka otseselt trenniga seostada, sest see võis tõesti olla seotud ka sellega, et ma sain vahepeal väga vähe magada (nädal aega oli 5-6 tundi norm). Tänasest plaanin vahelduseks (kuu aja jooksul) tavapärasest tiba rohkem trenni teha – kuu aja jooksul selle pärast, et vanemad kinkisid mulle sünnipäevaks joogatrenni, kuhu ma tahan täiega minna, aga ma tahaksin sinna minna siis, kui need inimesed, kes hullu hurraaga jaanuaris trenni jooksid, kadunud on. Seega tundub veebruar tolle alustamiseks sobivam ja nii kaua teen ma ühte neljanädalast üldfüüsilist trenni. Iga nädal on natuke raskem kui eelmine. Mulle meeldivad sihukesed asjad, sest keha on teatavasti selline loom, kes kipub ühesuguste harjutustega kiiresti ära harjuma, selle pärast on hea mõne aja tagant erinevaid asju teha.

Pluss veel see, et nüüd olen ma kaks päeva puhanud ja tunnen kohe, et mul on jälle energiat selleks, et inimeseks hakata. Mis sellest, et ma praegu istun ja mõtlen, kas mul on väsinud tunne, sest ma käisin eile üle hulga aja ronimas, või olen ma lihtsalt uimane ja peaksin siiski jooksma minema, et üles ärgata. St otsustasin juba, et tuleb ikka joosta, aga ootan natuke, et jogurt seediks.

Trenniga seostub see sõpruse teema ka, millest ma eraldi rääkida tahtsin. On mul üks sõber. Sõber ja trennikaaslane. Ja suisa väga hea sõber. Ma saan temaga väga hästi läbi, me käime koos mitte ainult ronimas, vaid ka jooksmas ja ujumas ja, mis seal salata, vahel saab baariski käidud. Ja kuna mina temaga igapäevaselt suhtlen, tean ma, et mis siis, et ta on lollakas, häbematu, üliaktiivne, ülienergiline, pealetükkiv ja naudib teiste inimeste punastama ajamist, on ta tegelikult väga tore ja tark poiss, kes saab ülikoolis näiteks ainult A-sid, sest kui on vaja õppida, siis ta lihtsalt istub maha ja õpibki. Ja ei ole ainult koolitarkus, vaid ta on väga hästi kursis igasuguste asjadega, ütleme nii, et ühiskondlikul ja kultuurilisel tasandil väga informeeritud. AGA. Sellest kõigest pole sugugi kasu, kui me lähme koos trenni ja ta ajab seal kõva häälega mingit nikujuttu või valetab, et ma olin eelmisel päeval täiesti kastis – ainult selleks, et mind närvi ajada, kui ma parajasti seinal olen ja teda lüüa ei saa. Või läheb suvalise trennikaaslase juurde ja ütleb, et Reena palus küsida, kas ta on vallaline, sest on temast väga huvitatud. Mul on vaikselt mark trennis käia juba, päriselt. Rääkimata sellest, et ma tahaksin vahelduseks rahulikult trennile keskenduda. Julgen arvata, et nii mõnigi teine ka. Keegi ei taha ju pidevalt mingit mölinat kuulata. Nii et kui talle nüüd nädalase välisreisi jooksul mõistust persest pähe ei peksta, oleks mulle vist uut partnerit vaja, sest mul on juba kopp ees. Eelduseks on hea huumorimeel ja see, et sa ei kaaluks üle 85 kg. Ja see, et sa ei margistaks mind trennis. Jään pakkumisi ootama.

24 kommentaari

  1. Mwhahaha, ma irvitasin t2iega yksi kontoris praegu. ^nneks on l6una nii et siin kedagi teist pole. Kas sa ei arva, et su s6ber v6iks n2iteks k2ttemaksuks tropitseda rohkem kui harilikult 😉 ?

    Mulle sattus eile selline akrobaatikapartner et l6puks ma rullisin ta k6rvu (noh p2ris v2givaldseks ei saa ka minna ju). Tore kyll – tahab teha trikki aga enne ei seleta vaid mind kahmatakse kohe 6lale vms… saa siis kuidagi pea alaspidi aru mida sa nyyd edasi peaks tegema. See pole ka tore kui ta tahab teha midagi, mille kohta ta ei tea kuidas seda teha – tal muidugi on suht ohutu a mul ei ole. Vb see on mingi trikk mis k2ib totaalselt yle minu v6imete. Nii et molkuseid on igal pool.
    Ja kisub trenn ka hulluks – viimase 8 p2eva sisse tuleb 2 p2eva kus ma ei teinud akrobaatikat. K6igepealt 3 p2eva festivali, siis 2 puhkust ja nyyd 3 p2eva j2rjest trenn. Ilmselt tuleb sinna takkapihta veel ronimine ka juurde – t88kaaslane loodab et kui ma olen 2ra kurnatud siis on tal ßanss mulle ronimises 2ra teha.

    • Haha, jalg käib juba kaela taha ka?

  2. eip, k6ik kohad valutavad hoopis. v6i noh, v2hemalt m6ned.

  3. “läheb suvalise trennikaaslase juurde ja ütleb, et Reena palus küsida, kas ta on vallaline, sest on temast väga huvitatud.” – kõlab mõneti minu moodi, ma ka armastan inimesi sarnaste naljadega kiusata. *

    Vt ka Asimovi “Liar”. Ma eile just lugesin 🙂

    Nelja päevaga ei kaota jooksuvormi, ega painduvust, ega üldse midagi. Kui sul on neljapäevase (neli järjestikust päeva, mitte üks neljapäev, eks) puhkuse järel raskem joosta, siis see on kas puhas tunne või on mingid muud faktorid mängus.

    • Painduvus mul ikka paranes, mis on täiesti loogiline – lihased, mida muidu ühte ja teisipidi väänatakse, said vahelduseks puhkust ka. Aga ma arvan, et jooksmisega oli see teema, et mul oli hulk unetuid öid vahepeal.

  4. …Reena palus küsida, kas ta on vallaline, sest on temast väga huvitatud.

    Tee lihtsalt tagasi talle minnes suvalise tüübi juurde ja vaheta lauses oma nimi tema omaga ära. Tartlased on ju sallivad pepupoiste suhtes.

  5. Hakka rikkaks. Trueblue ei mölise.

    http://www.autobelay.com/

  6. Auto-belay on täiesti võimalik, kui tead, mida teed. KUI tead – google “climbing auto belay” ja imetle, kuidas iga leht algab ähvardusega. Küsi treenerilt, enne kui hangid / kasutad.

    Kuidas sa trennis ronid, ülalt või alt julgestusega?

    • Parem auto-belay kui et Rents hakkaks mölisemishirmus vabasoologa tegelema…

    • Ma arvan, et kui Rents roniks altjulgestusega oleks siin olnud ka mõni blogipostitus sellest KUI vastik on just enne järgmist klikki lahti kukkuda… 😛

    • Alguses tuleb alt julgestusega köied üles viia, siis ronitakse ülalt julgestusega edasi. Mina jõuan tavaliselt kohale sel hetkel, kui köied juba üleval on. Ühe korra ainult sattusin varakult, aga siis ka mina julgestasin Sirksi ja ta viis köie üles ära.

      • Nii võib. Aga parem on vahelduseks ka ise “alt” ronida. Saab teada, mis tunne on, mida d’oh siin kirjeldab.

  7. Silmailu, sihuke klassikaline link
    http://www.tumblr.com/tagged/men-in-skirts
    Worksafe, ronimisega väheseotud.

    • -skirts asemel võib oma fantaasiale sobivaid muid asju panna, -dresses -lingerie -tights jne.

    • Kuule, mõni on ju päris hea. Selle telefoninumbrit ei ole kellelgi või?

      • Miks sa SIIN küsid? Kommenteeri sealsamas pildi all!

  8. see pildi küljes olev motivatsioonilause on _nii nõme_.

    Kuidas ta selle ärateenimise õigupoolest defineerib? Kas see, et mu õlg valutab, tähendab, et puhkus, mida ma talle annan, on väärtusetu? Või et valu ja tõenäoline põletik ongi puhkuse ärateenimine ja seega üks äge positiivne asi?
    Või misasja?

    -iuiuiuiuiu-

    Ma ei saanud täna uksi ka hästi lahti, sest ühes käes oli kott ja teine valutab.

    • Sel ajal, kui sul õlg valutab, saad ju näiteks korralikult kooliasju teha, ei olegi trenn segamas. 😀

      • absoluutselt, saatsin just selle kuramuse kursusetöö projekti ära.

        On hea tunne küll.

        • Näed, teenitud puhkuse tunne on see.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid